Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 910
Hmm ... ja, men litt kjipt asså, kanskje vi må bytte skoler og sånt, det hadde ikke akkurat gjort seg.
lol! skolen som brenner ned, en hver elevs våte drøm, men så finner man ut at på skole skal man, for det er kommune/fylke/noen pliktig til å gi dere.

- da var det plutselig ikke så gøy lenger...

mye morsommere når skolen brenner mens dere er der!

mm
Ess, har det så kjekt på skolen uansett... Så jeg akter ikke å brenne _min_ skole i alle fall!
jeg koser meg på skolen, så hvis den brant ned ville jeg blitt liyy deppa.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
når jeg gikk på barneskolen var det en pyroman som satte fyr på skolen, han klarte uheldigvis bare å brenne ned 1/4. uansett fikk vi to uker fri og var ganske ekstatiske.
var en som satte fyr på vår barneskole og men takket være brannvesenet så fikk vi ikke fri
tenne på søpple kontaineren er action nok det.. ser flammene står ut i alle vinkler før det sier 'dunk', så har den bula ut på begge sider Ellers kan man alltids tenne på allt tørt gress rundt skolen, blomster beddet, eller andre saker..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
heh, lurte på om det kunne ha vært skolen deres ana... Dream come true?? Maybe litt kjipt om dere må bytte skoler men..
vi fikk jo fri idag. og begynner klokka 12 på mandag. men kjipt om vi må bytte skole og dritt.

bedre story
brenn moskè'er istedenfor. det er gøy det

uansett, husker da høyenhall brant, små drittunger pyrte oppe på taket
hva forårsaket brannen på deres skole?
Opprinnelig postet av Nichotin
hva forårsaket brannen på deres skole?
Vis hele sitatet...
skal visstnok ha vært en sofa som stod ute i skolegården, lent mot veggen på fløyen som tok fyr som starta brannen.

jeg vil tro at noen idioter har satt fyr på sofaen. også har brannen spredd seg til veggen og resten av fløyen.
leste om det i lokal avisen min idag, går jo med avisen jeg.. =(
men det kan jo bli kjipt da, og miste masse undervisning osv
selv om mange tenker først "YES!", vil dem for innse at det ikke er så kult lengre
hmm, var no snakk om at 1 klasse skulle ha kveldundervisning og greier.. jaja, glad jeg ikke går i 1 vaffal