Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 934
Nytt forsøk på en sommerlåt fra Alkolama og meg selv, nok en gang både ruspåvirka og rus-inspirert (om ikke de to orda betyr det samme, da.. Men det kan sikker Ippin fortelle meg alt om)
Spotify og SoundCloud linker har dere her! Håper dere liker’n

https://open.spotify.com/track/5Ebs0...TGCJ-ZpWGZOZOA

https://on.soundcloud.com/opuztRAxR5K5Ha7U6
Heeeftig!

Forvent obligatorisk klein diss track fra @Ippin Ekebe hver gang du slipper ut låt
Trådstarter
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Heeeftig!

Forvent obligatorisk klein diss track fra @Ippin Ekebe hver gang du slipper ut låt
Vis hele sitatet...
Haha, takk yo! Hahha, ja vi får se, han sitter vel og gurgler i selvutslettende sinne i en kjeller utti skauen tenker jeg!
Sist endret av Kreger; 24. juli 2023 kl. 22:26.
Du burde gjøre en collab med Ippin. Er i samme liga spør du meg
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du burde gjøre en collab med Ippin. Er i samme liga spør du meg
Vis hele sitatet...
Haha, deg om det as, bro!
Denne og creme brulee var definitivt flere hakk over den toyen Ippin, syntes det er langt bedre enn det andre jeg har hørt fra deg sist jeg sjekka ut.

Du burde lage noen linjer dedikert til Ippin i neste låt om det passer, han fortjener ikke en hel disstrack.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du burde gjøre en collab med Ippin. Er i samme liga spør du meg
Vis hele sitatet...
Killshot!
Sist endret av DrDeath; 25. juli 2023 kl. 00:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Denne og creme brulee var definitivt flere hakk over den toyen Ippin, syntes det er langt bedre enn det andre jeg har hørt fra deg sist jeg sjekka ut
Vis hele sitatet...
Takk for det, du! Mesteparten av greiene mine er gamle demoer bare, det som kommer nå framover begynner det faktisk å svinge litt av, om jeg får si det sjøl🍻 Takk igjen!
Trådstarter
Da var’n faen meg på Spotify også

https://open.spotify.com/track/7zRWf...SoGECBpT16I8UA
Det er, gøye rimskims, det er gode linjer, upersonlige ord som henger godt sammen... Flerstavelsesrim er krem i øra, men yo.... Ikke alle er her for å sjekke ut om du har dine 9 teknikker på plass...

Noen av oss(meg) kunne gjerne tenkt meg en låt med sammenheng og kontekst.

En historie man kan leve seg inn i, delta i og ikke bare runke på bars.

Med det sagt, siden det er så i "vinden", du og Ippin bør definitivt ikke gjøre en kollab, det hadde vært som om 2 pac gjorde en kollab med kanye.. Rett å slett bare feil.

Syns greiene dine er fete nok, men blir for Martin massive og hajoken. Hvor rimskims er fokus og formidling og intimitet forsvinner...
Sist endret av Kloakk; 28. juli 2023 kl. 01:21.