Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 581
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Det har seg slik at jeg har vakuumpakket 1g brun heroin, styr og 100 norske bikkjebein og murt det inn i en vegg et stykke fra hjemstedet mitt.

Årsaken til dette er at jeg vil ha en fin og rolig død om det plutselig skulle trengs.

Jeg pakket og murte det inn for nærmere 10 år siden.

Vil heroinen fortsatt fungere, 10 år senere? 20år senere?

Om det blir litt mugg i den gjør ikke det noe, da jeg ikke akkurat skal leve videre med plagene dersom det noengang inntas.

Xanoren ligger fortsatt forseglet i glasset fra norsk apotek, så regner med de er fine, bortsett fra et mulig litt tap i funk?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Det har seg slik at jeg har vakuumpakket 1g brun heroin, styr og 100 norske bikkjebein og murt det inn i en vegg et stykke fra hjemstedet mitt.

Årsaken til dette er at jeg vil ha en fin og rolig død om det plutselig skulle trengs.

Jeg pakket og murte det inn for nærmere 10 år siden.

Vil heroinen fortsatt fungere, 10 år senere? 20år senere?

Om det blir litt mugg i den gjør ikke det noe, da jeg ikke akkurat skal leve videre med plagene dersom det noengang inntas.

Xanoren ligger fortsatt forseglet i glasset fra norsk apotek, så regner med de er fine, bortsett fra et mulig litt tap i funk?
Vis hele sitatet...
Du er rimelig safe når det er vacumpakket ja. Jeg tenkte akkurat samme tanken som deg faktisk. Just in case jeg noensinne blir en grønnsak eller kronisk syk.