Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2971
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Skal introdusere venninna mi til hasj for første gang. Husker ikke helt hvor mye jeg røyka for første gang, men det gikk fint med meg...
Jeg vil at hun skal få en så bra start som mulig - selv om jeg vet at hun kanskje ikke får noe som helst rus sia det er første gangen hennes.
Hun har aldri tatt noe som helst, men takler nikotin bra.

Har en 0.5 joint, og lurer på om det er bra start for henne? Kanskje det blir litt mye? Hva tenker dere?
En joint med 0.5 er alt for mye for en som ikke har røyka. Jeg har røyka endel og 0.2 funker greit på meg.
Ba be hun ta to trekk og vent i noen minutter, og to trekk og vent i noen minutter til hun såvidt kjenner det. Da er det best å stoppe for det kommer sigende.

Jeg hadde holdt opp i noen år og ble helt lamslått av hvor lite som faktisk skal til på en færsk hjerne. Ble pisse skrev på 0,1.
Roast siggen, med mindre jayen er rulla allerede da.

05 blir nok for mye, gjør som pilleknaskeren og ta 02, evt om dere deler kan hu jo restrikere trekkene.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Små trekk, vent 5-10 min mellom hvert 2-3 trekk. 0.5 blir mye delt på 2 for henne. Men hun trenger jo ikke å være med å røyke hele.

Tar det alltid super forsiktig med nye folk på hasj. Aldri kjekt om det blir for mye av det gode.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har allerede rulla j’en Hun blir nok ikke med på hele nei, men er det sånn at hun blir dårlig hvis hun tar for mye da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har allerede rulla j’en Hun blir nok ikke med på hele nei, men er det sånn at hun blir dårlig hvis hun tar for mye da?
Vis hele sitatet...
Kan bli dårlig ja, og det som værre er; få noia og ringe 113 så blir det masse styr.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satt på narsh med ei som røyka for første gang. Hun spørte meg om hun skulle røyke den som normalt. Noe som jeg tolket som trekke ned å blåse ut. Hun mente røyke hele selv. Hun kom ganske langt før jeg merka de 2-3 vi hadde i sving gikk tregt på rotasjon. Hun ble til djevelen selv. Skreik klorte å heilt på tur. Vurderte å ringe psyk men hun roa seg ned til slutt. Dette er ikke gøy hvis du vil ha rn rolig chill kveld :-)
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åfyfaen... Så halve j’en eller mindre går greit? Hun stopper jo selvfølgelig tidligere hvis hun føler for det, men vil bare være sikker..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åfyfaen... Så halve j’en eller mindre går greit? Hun stopper jo selvfølgelig tidligere hvis hun føler for det, men vil bare være sikker..
Vis hele sitatet...
Da røyker hun opp mot 0.25, noe som er veldig mye første gang. Halve av halve er nok mer en nok. 3 trekk, se an formen, vent 5min, repeat til ønsket form
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da røyker hun opp mot 0.25, noe som er veldig mye første gang. Halve av halve er nok mer en nok. 3 trekk, se an formen, vent 5min, repeat til ønsket form
Vis hele sitatet...
Ok, den er grei Takk for svar!
Noen blir kjempefjerne av ingenting. Jeg kan røyke så lite som 0,1 hvis hasjen er bra og synes det blir mer enn intenst nok. Hun bør ta noen få trekk av gangen og se an
Anonym bruker
"Urolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor? Er det fordi hun vil og er nysgjerrig selv eller fordi du har overtalt henne fordi du selv syns det er så chill?
Følelsene hun har inni seg om å prøve å røyke hasj er viktig og kan ha noe å si for om hun får en dårlig eller god opplevelse. Vi røyka med dama til en kompis, hennes første gang, men hun hadde bekymringer på forhånd og lurte på hvordan rusen var, hvordan hun kom til å bli, om det var farlig, om hun kunne bli tatt av politiet osv og vi sa selvfølgelig at alt var chill og null stress. Hun ville prøve men jeg burde egentlig skjønt at det var fordi typen hennes hadde påvirka henne.. Kort sagt så fikk hun det helt jævlig, kniste og lo først men fikk kjempe angst, gråt og ble helt fra seg. Forteller ikke dette fordi henne kan representere alle nye røykere men hvordan innstilling en har selv og hva en selv føler om å prøve tror jeg har en del å si, ser man selv på det som helt casual og chill og ikke har noen bekymringer til å prøve så går det bedre. Det samme med psykedelika og forventningene og følelsene man har til det.

0.5 er altfor mye, det holder med en joint med 0.2 på deling (du får godta å ikke bli like fjern som du pleier, eller mekke en joint til henne og en til deg og understreke at hun ikke trenger å røyke hele) spredd godt utover så hun ikke får alt på en gang. Begynne med to trekk og kæppe joint en, la thcen synke inn og evn tenne igjen for et trekk eller to til noen minutter etterpå.

Ikke begynn å kos eller klå med mindre hun selv sier hun blir i det humøret, det alene kan utløse noia hvis hun blir ukomfortabel og det blir too much midt oppi rusen.
Anonym bruker
"Sikker Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker daglig, og blir godfjern på under 0,1.
Da jeg startet å røyke, så tok jeg 2 trekk, så 2 trekk til når jointen hadde gått en runde. Da ble jeg som regel megaballe. Skal ikke så mye til når man ikke har toleranse
R.i.p 23.04.2021
Er hasjen god nok blir jeg fantom stein bare av og ta på bønna
Anonym bruker
"Urolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut fra resten av postene dine i tråden så tenker jeg at du er for uerfaren med hasj selv til å forsvarlig introdusere andre for det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ut fra resten av postene dine i tråden så tenker jeg at du er for uerfaren med hasj selv til å forsvarlig introdusere andre for det.
Vis hele sitatet...
Blir man uerfaren av og spørre om råd og nå? Synst det er helt greit h*n spørr om råd slik venninnen kan få en best mulig opplevelse.
Anonym bruker
"Urolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kuami Vis innlegg
Blir man uerfaren av og spørre om råd og nå? Synst det er helt greit h*n spørr om råd slik venninnen kan få en best mulig opplevelse.
Vis hele sitatet...
Mente det ikke sånn! Bra han heller spør enn å ikke spørre men det virker jo ikke som han kan så mye om hasj når han blir overrasket over svarene og lurer på om man kan bli dårlig om man røyker for mye..
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor? Er det fordi hun vil og er nysgjerrig selv eller fordi du har overtalt henne fordi du selv syns det er så chill?
Følelsene hun har inni seg om å prøve å røyke hasj er viktig og kan ha noe å si for om hun får en dårlig eller god opplevelse. Vi røyka med dama til en kompis, hennes første gang, men hun hadde bekymringer på forhånd og lurte på hvordan rusen var, hvordan hun kom til å bli, om det var farlig, om hun kunne bli tatt av politiet osv og vi sa selvfølgelig at alt var chill og null stress. Hun ville prøve men jeg burde egentlig skjønt at det var fordi typen hennes hadde påvirka henne.. Kort sagt så fikk hun det helt jævlig, kniste og lo først men fikk kjempe angst, gråt og ble helt fra seg. Forteller ikke dette fordi henne kan representere alle nye røykere men hvordan innstilling en har selv og hva en selv føler om å prøve tror jeg har en del å si, ser man selv på det som helt casual og chill og ikke har noen bekymringer til å prøve så går det bedre. Det samme med psykedelika og forventningene og følelsene man har til det.

0.5 er altfor mye, det holder med en joint med 0.2 på deling (du får godta å ikke bli like fjern som du pleier, eller mekke en joint til henne og en til deg og understreke at hun ikke trenger å røyke hele) spredd godt utover så hun ikke får alt på en gang. Begynne med to trekk og kæppe joint en, la thcen synke inn og evn tenne igjen for et trekk eller to til noen minutter etterpå.

Ikke begynn å kos eller klå med mindre hun selv sier hun blir i det humøret, det alene kan utløse noia hvis hun blir ukomfortabel og det blir too much midt oppi rusen.
Vis hele sitatet...
Setter pris på svaret, men jeg er jente sjøl og bestevenninna hennes

Har ikke OVERTALT henne i det heletatt, dette er noe hun selv har hatt lyst til å gjøre(med meg først også) og istedenfor å la henne gjøre det med noen andre som kanskje ikke har like så gode intensjoner som meg, så føler jeg at det skal gå fint 8)
Men takk for læren.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ut fra resten av postene dine i tråden så tenker jeg at du er for uerfaren med hasj selv til å forsvarlig introdusere andre for det.
Vis hele sitatet...
Uerfaren? Ja jeg spør for å være sikker - og ja jeg vet at man kan bli dårlig av hasj lol. Dette var ren ut ifra hva ANDRE folk mener.

Blir selv ganske høy av 03, men har allerede en 05 joint som er ferdig rulla og jeg ville bare sjekke om det var good. Det betyr jo ikke at hun må ta hele.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror vi heller skal holde oss til spørsmålet(som jeg tror jeg har fått svaret mitt på)
Anonym bruker
"Urolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Setter pris på svaret, men jeg er jente sjøl og bestevenninna hennes

Har ikke OVERTALT henne i det heletatt, dette er noe hun selv har hatt lyst til å gjøre(med meg først også) og istedenfor å la henne gjøre det med noen andre som kanskje ikke har like så gode intensjoner som meg, så føler jeg at det skal gå fint 8)
Men takk for læren.
Vis hele sitatet...
Okei så bra Da får dere kose dere masse! Husk potetgull hehe!
R.i.p 23.04.2021
Lykke til,får håpe det ikke blir WOW hvorfor gjør jeg ikke dette 24/7?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Puff puff pass til hun blir høy, hun sier selv når hun har fått nok.
Anonym bruker
"Syk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg prøvde hasj var det på hard cola flaske bong.... men folk har vell blitt litt pjuskere med årene..
Hadde en fin fin opplevelse, knaste frokostblandingen "hare bæsj" rett fra esken og så på noe naturgreier på tven med 2 gode kompiser.
fin fin opplevelse.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det TS?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk det TS?
Vis hele sitatet...
Det gikk veldig bra!
Som forventa så hadde det null effekt første gangen, og vi tok halve j'en(hun tok selvfølgelig mindre enn meg, startet med 2 trekk og fortsatte.). Senere samme dag så røyket vi opp siste halvdel og hun kjente det bra
Hun ble meget fornøyd og det var god rus. Veldig fornøyd!

Takk for alle svar og innspill, setter stor pris på det!
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det gikk veldig bra!
Som forventa så hadde det null effekt første gangen, og vi tok halve j'en(hun tok selvfølgelig mindre enn meg, startet med 2 trekk og fortsatte.). Senere samme dag så røyket vi opp siste halvdel og hun kjente det bra
Hun ble meget fornøyd og det var god rus. Veldig fornøyd!

Takk for alle svar og innspill, setter stor pris på det!
Vis hele sitatet...
Godt å høre merkelig det der med første gang, opplevde det selv. Samme med vennene mine. Må google og meg til what and why
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig bra måte å gjøre det på Jeg fikk et stort bonghit første gangen og ble dårlig