Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2059
Ville man fått tolleranse med en joint om dagen?(en j med 0,3 i)
Jupp. Røyket selv daglig før leggetid i flere år. Allerede av 1-2 dagers opphold merket jeg forskjell.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får toleranse relativt fort ja med en 0.3 om dagen
Ein join om dag bli fort te 10-20. Røyka 100g i måneden selv på d meste. Starta smått som alle andre
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil toleransen gå noe særlig mindre opp hvis man har 1-2 dagers pause mellom hver gang?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil toleransen gå noe særlig mindre opp hvis man har 1-2 dagers pause mellom hver gang?
Vis hele sitatet...
Litt ja, men vesentlig mindre
Vil ikke si at 1-2 dager med opphold gir noen merkbar effekt, nei. 0.3 g om dagen i en j eskalerer fort. Føler toleransen blir høyere med alderen men det er jo en livsløgn jeg forer meg selv med.
Jepp. Hvis jeg tar én J, tar det ca 4 dager før jeg er tilbake på baseline igjen. Kan hende det er annerledes for deg.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Vil ikke si at 1-2 dager med opphold gir noen merkbar effekt, nei. 0.3 g om dagen i en j eskalerer fort. Føler toleransen blir høyere med alderen men det er jo en livsløgn jeg forer meg selv med.
Vis hele sitatet...
Om man har røyka joint daglig i lang tid og du tar deg 1-2dagers pause merker du ikke forskjell??

Jeg merker stor forskjell om jeg har hatt 1-2dager av fjonern, og røyker en
Jeg hadde fri 1 dag med røyking etter daglig i endel år og da jeg tok bongen den søndagen så havna jeg på legevakt. Smalt som faen.
Hadde noe høyt blodsukker om det har noe å si.
Anonym bruker
"Hoppende Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Gå noen uker clean for å få lavere toleranse igjen, går du 2-3 mnd uten vil du være som nybegynner igjen
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Om man har røyka joint daglig i lang tid og du tar deg 1-2dagers pause merker du ikke forskjell??

Jeg merker stor forskjell om jeg har hatt 1-2dager av fjonern, og røyker en
Vis hele sitatet...
Nei guri, 1-2 dager? Absolutt ikke.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men etter et lengre opphold som 2 uker til 2 måneder, så er bare toleransen borte første kvelden. Dag 2, så er man like innrøkt som man var før pausen er min erfaring.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men etter et lengre opphold som 2 uker til 2 måneder, så er bare toleransen borte første kvelden. Dag 2, så er man like innrøkt som man var før pausen er min erfaring.
Vis hele sitatet...
Er mer der jeg og, og det har ikke noe å si hvor mye en røyker den første kvelden heller. Cannabis ble kjedelig med årene for min del, men nå er det som en fin klem ut fra et helvette med alt av mørkets substanser.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Nei guri, 1-2 dager? Absolutt ikke.
Vis hele sitatet...
Nekter å tro på det!
Men det er jo kjipt for deg å måtte ta 2 uker til 2 måneder pause, for å få bedre effekt av jointen
Helt klart enig i at 2uker til 2måneder så er toleransen så og si helt borte, og etter en joint så er man så og si tilbake.
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Nekter å tro på det!
Men det er jo kjipt for deg å måtte ta 2 uker til 2 måneder pause, for å få bedre effekt av jointen
Helt klart enig i at 2uker til 2måneder så er toleransen så og si helt borte, og etter en joint så er man så og si tilbake.
Vis hele sitatet...
Tro det! 2 dager? Kjære meg, nei det går ikke. Må gå ganske lenge før jeg merker at toleransen er nede, så ofte får jeg ikke shit-weed.
Det her kommer vel ann på om man er tjukk eller tynn, kort eller lang Men som mange her skriver :at en om kvelden fort eskalerer til mere.. Handler vel bare om viljestyrke den der vel?
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Det her kommer vel ann på om man er tjukk eller tynn, kort eller lang Men som mange her skriver :at en om kvelden fort eskalerer til mere.. Handler vel bare om viljestyrke den der vel?
Vis hele sitatet...
Ja det handler om viljestyrke. Jeg røyka opp imot 4-5joints per dag får noen måneder siden. Nå røyker jeg en joint om kvelden å kjenner ikke noe sug på dagen. Deilig å få gjort ting åsså kose seg med en j på slutten av dagen