Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 631
Jeg har i lengre tid slitt med depresjon og ufattelig nedstemthet. Jeg er LAR passient og misstenker att bueprenorfin har en finger med i spillet når det kommer til dette.

Cut to the chase.

Etter mye om og men tok jeg i går min første microdose psilocybin i form av flein. Jeg har tidligere i min ungdom spist større doser, men våger ikke lenger dette da min psyke har fått noen "kakk" over årenes løp.

Jeg tenkte att 0,1 tørket og hakket burde rekke og tygde menst jeg på en måte angret.

Jeg gikk ut og
Etter ca 45min merket jeg att synet mitt plutselig ble helt bra igjen. Ja, faktisk helt sylskarpt og depresjonen lettet som en rakett mot ukjente galakser. Jeg kunne knapt tro hvor effektivt bare 0,1 faktisk var. For første gang på 5mnd kjente jeg ekte følelser igjen og alle julelysene som hang gatelangs frydet meg isteden for å irritere meg.

Dosen var muligens faktisk litt i overkant. Tro det eller ei, for jeg følte meg en smule groggy og edgy på en og samme tid menst jeg filosoferte over stjernehimmelen og eksistens. Hallisser uteblev.

Jeg gikk hjem og sov hele natten, og for første gang på en evighet våknet jeg fullstendig uthvilt og i knallform.

Hele dagen i dag har jeg følt en slags buzz som til tider trigger litt små angst, men depresjonen er helt borte. A føkkings men og bank i bordet.

Planen er å ta ny dose om 4 dager, så får jeg se om dette er noe jeg kommer til å fortsette med.

Jeg kan legge til att jeg hadde 12 kills og var helt sinnsyk i COD warzone idag. Jeg har ett fokus jeg ikke kan huske å hatt noen gang. Ikke uten nåko attåt hvertfal
Sist endret av Alf; 6. desember 2020 kl. 01:53.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wow, digg!
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter det du forteller så burde sopp vært å få utskrevet på resept fra lege men det er nok å håpe på for mye.

Har selv tenkt tanken å innta en sopp eller to, men tør faen ikke, man høres så mye skummelt om det:-/