Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1644
Gikk på butikken i Trondheim på Bakklandet. Så sa en fyr bak meg ''Hei du'' og pekte ned i bakken med to fingre litt som en pistol. Jeg sa ''hva er det'' og han bare stod der med samme bevegelse, jeg gjentok ''hva er det'' to ganger til, så plutselig bare snudde han å gikk, Er dette hemmelig kode for noe eller? noen som vet? hadde ikke mistet noe, virket som han ville formidle noe
Hvilken butikk? Matvare?
Anonym bruker
"Hylende Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert bare rusa på noe.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han syns kanskje du så ut som en som brukte rusmidler og ville signalisere at han solgte eller ville kjøpe.

Det er sånn selgerne ved Akerselva holder på hvertfall men var nytt å høre det skjedde inne i matbutikken!

Ikke overtenk det. Han veit ikke hvem du er og du ser han sannsynligvis aldri igjen heller.
Du er nå en hemmelig spion som har blitt merket med et hemmelig tegn, du må overleve de neste dagene og avsløre de mystiske bakmennene.

Eller no
Kanskje bare en som snakket i mobilen med headset? Eller at fyren var litt bortreist.
Trådstarter
5 1
Det var tydelig at han pratet til meg. Tenkte at det sikkert var signal for kjøp eller salg av narkon..
Anonym bruker
"Øm Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert bare rusa, veldig mange rusa folk på bakklandet om kveldene.
Vel det er jo ikke sikkert han snakket til deg? Du oppfattet det slik, men det betyr jo likevel ikke at det må ha foregått slik? Kanskje snakket han til en stemme inne i hodet sitt? Uansett, det var nok helt tilfeldig, han var nok ikke spion eller narkolanger. Om han solgte så ville han vel neppe turt å oppsøke randoms i butikken. Han ville enten "hatt hjemmekontor" og ventet på meldinger fra kjøperne eller holdt seg i områder der det foregår salg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han syns kanskje du så ut som en som brukte rusmidler og ville signalisere at han solgte eller ville kjøpe.

Det er sånn selgerne ved Akerselva holder på hvertfall men var nytt å høre det skjedde inne i matbutikken!

Ikke overtenk det. Han veit ikke hvem du er og du ser han sannsynligvis aldri igjen heller.
Vis hele sitatet...
Da jeg var på visitt i Oslo, og brukte drugs, så oppsøkte jeg Akerselva (var ved en bro), og nikket til en afro-norsk nordmann (om det kalles det?). Plutselig hadde jeg en grammer med speed i lomma, og en femmer hasj fem minutter etterpå. Han måtte bare ringe kompisen sin.
Trådstarter
5 1
Det var utenfor butikken. Han virket litt nervøs. Det var øyekontakt og vi stod 1M unna hverandre så han snakket til meg, stod der sånn typ 15 sek. Merkelig fyr, litt nervøs. Mulig han var ruset... Jeg er ganske ny oppi her. Aldri bodd i Oslo heller.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Da jeg var på visitt i Oslo, og brukte drugs, så oppsøkte jeg Akerselva (var ved en bro), og nikket til en afro-norsk nordmann (om det kalles det?). Plutselig hadde jeg en grammer med speed i lomma, og en femmer hasj fem minutter etterpå. Han måtte bare ringe kompisen sin.
Vis hele sitatet...
Ja så fort gjort er det
Det heter afrikaner eller nordmann med afrikansk opprinnelse. Er han halvt så er det best å si halvt norsk og halvt afrikansk og ikke bruke ordet mu*att. Takk som spør!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sikkert bare rusa, veldig mange rusa folk på bakklandet om kveldene.
Vis hele sitatet...
Ja, hva er greia med det? Å drive å ruse seg på tirsdager.
Sist endret av cansas; 11. november 2020 kl. 00:32.
Sitat av cansas Vis innlegg
Ja, hva er greia med det? Å drive å ruse seg på tirsdager.
Vis hele sitatet...
ikke noe annet å gjøre, liker rus, avhengig, mange grunner, ikke alle er a4