Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 987
bruker å legge det i papir og svelge pga jeg ødela nesa litt for en stund siden, vet det er regel på 2-4 timer med å svelge, men har det noe å si når du sniffer?
Du bør vel i all hovedsak unngå å sniffe noe som helst om du har ødelagt nesen din som du skriver.
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Du bør vel i all hovedsak unngå å sniffe noe som helst om du har ødelagt nesen din som du skriver.
Vis hele sitatet...
tok litt i når jeg skrev ‘ødela’. var heller som at jeg blødde neseblod hver gang jeg sniffa noe, men har gått en god stund siden så jeg tror det har grodd til nå. men kan være like så greit å holde meg til å svelge uansett da
Det er i hvert fall bedre enn å sniffe før maten.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter med å forstå hvorfor det skulle ha noe å si. Som Taxidriver er inne på, vil heller si det er en fordel å spise før man farter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter med å forstå hvorfor det skulle ha noe å si. Som Taxidriver er inne på, vil heller si det er en fordel å spise før man farter.
Vis hele sitatet...
klarte seff på en eller annen måte å glemme hovedspørsmålet

lurer da på om man blir kvalm av fart for raskt etter måltid? blir alltid kvalm når jeg prøver å spise på det
Du skal ikke bli kvalm av å droppe amfetamin etter et måltid. Det er mye vanskeligere motsatt, dvs å spise etter å ha tatt amfetamin.

Det er ingen 'regel' på når man skal droppe etter et måltid, men hvis man dropper rett etter et måltid så tar det lengre tid før stoffet kicker inn. Som har ingen praktisk betydning.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du skal ikke bli kvalm av å droppe amfetamin etter et måltid. Det er mye vanskeligere motsatt, dvs å spise etter å ha tatt amfetamin.

Det er ingen 'regel' på når man skal droppe etter et måltid, men hvis man dropper rett etter et måltid så tar det lengre tid før stoffet kicker inn. Som har ingen praktisk betydning.
Vis hele sitatet...
mente jeg blir kvalm om jeg prøver å spise mat når jeg er høy

takk for svar, har av en eller annen grunn fått for meg at jeg skal ta det på tom mage, jeg har sikkert lest feil eller mistolket noe.
Sitat av potetskrelleren Vis innlegg
mente jeg blir kvalm om jeg prøver å spise mat når jeg er høy

takk for svar, har av en eller annen grunn fått for meg at jeg skal ta det på tom mage, jeg har sikkert lest feil eller mistolket noe.
Vis hele sitatet...
Det funker fortere og mer intenst på tom mage, men det kommer med bivirkninger. Jeg ville anbefalt deg å spise først. Er ikke alltid så lurt å drikke alkohol på tom mage heller. Blir vel litt det samme prinsippet vil jeg tro.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Det funker fortere og mer intenst på tom mage, men det kommer med bivirkninger. Jeg ville anbefalt deg å spise først. Er ikke alltid så lurt å drikke alkohol på tom mage heller. Blir vel litt det samme prinsippet vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
takk igjen, vet ikke helt hvorfor jeg trodde det ikke funka hvis man ikke venter etter å ha spist, men nå har jeg i det minste lært meg noe nytt skal begynne å spise noe lett først nå som jeg ikke sitter her og tror det blir bortkastet