Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1839
Anonym bruker
"Taktløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så vidt meg bekjent inneholder dem 5-MeO-DMT. Rent spekulativt da jeg ikke har testet dem selv.
Skal vist være litt 2cb i de etter det jeg har hørt.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4-aco-dmt. Dette er syntetisk psilocybin. Styr unna
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4-aco-dmt. Dette er syntetisk psilocybin. Styr unna
Vis hele sitatet...
lol, why? Det er jo funny med 4-aco-dmt...
Anonym bruker
"Taktløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
La meg presisere. Er det noen som vet?
Anonym bruker
"Taktløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dersom disse stammer fra DNM burde de vært labtestet?
Pilla di kan være helt identisk med andre som har hatt lik pille men de kan inneholde helt andre ting, så det får du ikke noe 100% svar på med mindre du tester den uansett. Er flere her på forumet som har hatt helt like og var vel 4-aco-dmt som moret sa som ble konsensus. Uansett hvem du har fått noe som helst fra så burde det testes.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
La meg presisere. Er det noen som vet?
Vis hele sitatet...
De pastillene der ble diskutert ganske mye i "Det norske ectasy-markedet"-tråden for litt siden. Ingen som hadde testa dem med kit den gang ihvertfall, men flere som hadde spist dem tippet på 4-aco, eller 2c-b(selv om jeg synes det hørtes litt feil ut mtp. effekten)
Sist endret av moret; 9. juli 2020 kl. 18:13.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne knipsen er jævlig god. Satt på en del av disse for en liten stund siden og tura heftig på 2stk. Klarte aldri å faste hva de var, men fucka syn, halliser og litt mindfuck var å glede seg på. Ville ikke tatt mer enn 3stk om du ikke er "tolerant" fra før.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
^ Kosa med min egen kommode i 3 timer sammen med min buddha og mente min kommode var mitt guds tempel. Plutselig våkna jeg til meg selv etter de 3 timene og lurte på hvafaen jeg driver med, endte opp med å ha en dyp samtale med meg selv under dyna og fortelle hvor facka livet mitt var.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så vidt meg bekjent inneholder dem 5-MeO-DMT. Rent spekulativt da jeg ikke har testet dem selv.
Vis hele sitatet...
5-MeO-DMT er det ihvertfall ikke.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
5-MeO-DMT er det ihvertfall ikke.
Vis hele sitatet...
Enig, titegn
Anonym bruker
"Taktløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
lol, why? Det er jo funny med 4-aco-dmt...
Vis hele sitatet...
do tell
Hei!

Jeg la ut en tråd med lignende spørsmål for en måneds tid siden. Jeg testet den med marquis løsning og den viste 4-Aco-Dmt, altså psilocin. Turet meget greit på 1stk!

Kos deg!
Sist endret av Maurjegeren; 9. juli 2020 kl. 19:01.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har hele tiden sagt at dette er 4-aco-dmt og der er svaret^^

jeg sier styr unna fordi effekten JEG fikk ødela psyken min i lang stund, men er ikke sikkert det er sånn for alle
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4-aco-dmt ja. Her kaller folk de for "Soppknips".
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til alle dere som mener at det ikke er soppknips så tar dere feil
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har hele tiden sagt at dette er 4-aco-dmt og der er svaret^^

jeg sier styr unna fordi effekten JEG fikk ødela psyken min i lang stund, men er ikke sikkert det er sånn for alle
Vis hele sitatet...
Ga deg kp før jeg leste neste under avsnittet.

De jeg hadde som ser identisk ut inneholdt 4-aco-dmt. Dette er 1,5 år siden vel å merke.
Til Arg Spissmus:

Hvorfor skal en styre unna 4-aco-dmt? I kroppen brytes det ned til akkurat samme stoff som vanlig flein gjør, og effektene går det nesten ikke ant å skille mellom. Selv om du hadde en dårlig erfaring, så betyr ikke nødvendigvis at alle andre kommer til å få det. Kanskje er det noe grums i i underbevisstheten din som du ikke klarte å håndtere, som ga deg en dårlig tur? Ut ifra det du skriver så bør du nok styre unna psykedelika generelt helt til du føler deg klar. Dette er så nære shrooms man kommer, uten at det er shrooms vel å merke. Vil også presisere at det er semisyntetisk, ikke syntetisk.
Har prøvd denne pillen selv for ca et halvt år siden da den var i bergen, skal visst være 2c-b har jeg hørt. Ganske fantastisk opplevelse.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mr.Lok Vis innlegg
Har prøvd denne pillen selv for ca et halvt år siden da den var i bergen, skal visst være 2c-b har jeg hørt. Ganske fantastisk opplevelse.
Vis hele sitatet...
Hvorfor fortsetter folk å si at det er 2c-b? Hvis man har prøvd ordentlig 2c-b så kjenner man helt tydelig at det ikke er tilfelle. Så lenge det ikke finnes helt identiske piller som inneholder 2c-b så er dette fortsatt 4-aco-dmt. For fan..
Er IKKE2cb. A
Aco-dmt, po-dmt eller go DMT. Kjemiskfremstillt psilosobin vet jeg. Konge fabs
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk høre den inneholdt en sopp fra Colorado. Og fikk høre av noen andre den inneholdt pmma og 2cb. Det kan være rykter eller slår ingen vet
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Maurjegeren:

Hvis du leste riktig så skrev jeg at det ikke er slik for alle. Kanskje jeg bare var uheldig. Reagerte helt annerledes av fleinsopp, men er vel forskjellig fra tur til tur
Anonym bruker
"Taktløs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg hadde nesten glemt denne tråden. Takk for svar alle sammen.

Er dette et stoff som er brukbart til å bare sitte alene og høre musikk?
Jeg har erfaring med psykadelika. Anslår 50-100 turer med LSD, ketamin, sopp og MDMA på baken og har utelukkende hatt gode opplevelser utenom en eller to mindre heldige episoder.
Da er vel denne pillen barnemat? Noe spesielt jeg bør tenke på som ikke er helt obvious?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk høre den inneholdt en sopp fra Colorado. Og fikk høre av noen andre den inneholdt pmma og 2cb. Det kan være rykter eller slår ingen vet
Vis hele sitatet...
PMMA faktisk.

No offense, men når jeg har tatt tabletten så skal jeg i alle fall sørge for å ikke sjekke denne tråden mer. Vil ikke risikere å komme inn og lese innlegget til et eller annet tråd som mener jeg har PMMA, fentanyl og blåsyre-piller. Skjønner teninga? Men takk for svar du også, I guess.