Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2924
Hei,
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å vise hvor politiet har montert blålys på sine Ford Mondeo sivilbilet. Vet det ihvertfall to LED-lys foran og to bak, men vet ikke eksakt hvor.
På forhånd, takk for svar!
Sist endret av Fenomena1; 27. desember 2016 kl. 21:42.
Du klarer ikke se dem. Sitter inni lykteglasset..
Det forstår jeg, men jeg lurer på eksakt plassering, er ikke fordi jeg skal se etter ekstralys, men vil vite hvor de sitter! Sitter de høyt eller lavt på bakruta, hvor i fronten sitter de?

Har de ledlysa andre steder enn foran og bak? Eventuelt hvor?
Sist endret av Fenomena1; 27. desember 2016 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Politiet har vel ingen Mondeoer av karosseriet som kom i 2007 såvidt jeg vet. Jeg hadde en eks-politi Mondeo som var 2005-modell, altså karosseriet før 07-modellen. Om det er dette karosseriet du mener, så pleide de å ha Titanium utstyrspakken så man får "hønsenetting"-grill. Så sitter det to stk blålys bak grillen i front + to montert rett ved siden av hverandre under bremselyset i bagasjeluka (på stasjonsvognene, usikker på sedan). Så sitter det vel en enslig LED-lampe i hvert av sidevinduene til bagasjerommet også. De sitter så langt frem (dvs så nærme baksetene) som mulig, og nede i vinduet.

Tollvesenet kjører jo forøvrig Ford fremdeles, og har både Mondeo og Focus av nyeste karosseri, rigget med blålys og samband.
Politiet har mondeo 2007 modell.
Hvor blålysene sitter er forskjellig fra bil til bil og hvem som har montert dem.
Her jeg er fra er dem inni begge ekstralysene forran og helt oppe i midten i bakruta.
Men dette er som sagt veldig forskjellig fra bil til bil.
Hva er grunnen til at du vil vite så nøyaktig hvor lysene er plassert?