Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3294
Altså jeg har et veddemål med en kompis om hva de billigste fake beatsa koster. Men uansett hva jeg søker på google så kommer jeg fram til en nettside å der koster de over 100 dollar. Også har jeg funnet de på Dealextreme.
Det er snakk om de store fra solo og opp over

Så vet du om noen legg ved link å post.
Hva er en "fake" beat? A beat that is not really a beat?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Hva er en "fake" beat? A beat that is not really a beat?
Vis hele sitatet...
Han mener nok Beats By Dr.Dre.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
De billigste får du for 4-5 dollar...
Men hvor får jeg kjøpt de?
Dealextreme og ebay

Here you go
http://www.dealextreme.com/p/designe...cm-cable-67258

obs - drittkvalitet

disse er faktisk ganske bra, god lyd:
http://www.dealextreme.com/p/designe...cm-cable-80553
Sist endret av Spirituell; 21. desember 2011 kl. 20:42.
Kjøp deg skullcandy headsett, fest en "B" på sidene og du har nå et par Fake beats by dre til under 100 dollar.
Dette er et veddemål mot en kamerat om gratis skitrekk billett en dag i løpet av året. Så må være fake billigst mulig.
Også må jeg ha de store ikke propper.
En venn av meg kjøpte disse, og de er faktisk ikke så verst.
http://www.dealextreme.com/p/in-ear-...ic-orange-4319
Der ja begynner å likne noe nå
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hey, tenkte å poste her i stedet for å lage ny


Finnes det noen fake beats nå? Finner ingen på dealextreme, værtfall...
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Hey, tenkte å poste her i stedet for å lage ny


Finnes det noen fake beats nå? Finner ingen på dealextreme, værtfall...
Vis hele sitatet...
DX har fjerna headphones sine i hvertfall.
Merka det.. Finner noen på ebay, men de er til ca. 100$ så det er jo så som så...

Finnes det noen til maks $10?
Hvorfor ikke kjøpe et sett porta pro eller lignende, om du skal ha billig headset?
Sist endret av McLovin; 19. mars 2012 kl. 23:00.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hvorfor ikke kjøpe et sett porta pro eller lignende, om du skal ha billig headset?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg syns Beatsene ser stilige ut, + at jeg kan få litt profit fra de
Hvorfor vil folk ha fake beats som har dårligere lydkvalitet enn earbuds som man får sammen med en utgave av KK(Kvinner og Klær).
Johnny Cash mofos
Har selv fake beats (studio) fra DX som er utrolig bra. Knall lydkvalitet, byggekvalitet og pris. Anbefales.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Tja, jeg kan kjøpe inn for 2$ per. Er noe usikker på om de holder samme standard som de til noen dollar ekstra, men det er Beats med Beats-logo.
Kan dere linke?
Stiller meg egentlig uforstående til spørsmålet. Hvis jeg tar noen høyttalerelementer og klistrer dem til en bøyle av ståltråd, og kaller dem for Beats by Dr Dre... Er det da "billige fakes" hvis jeg selger dem til deg for en dollar? For i så fall kan jeg hjelpe deg å vinne veddemålet.

Hva er egentlig definisjonen på fakes? At det ikke er ekte vare er åpenbart, men hvor falskt kan det være?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Stiller meg egentlig uforstående til spørsmålet. Hvis jeg tar noen høyttalerelementer og klistrer dem til en bøyle av ståltråd, og kaller dem for Beats by Dr Dre... Er det da "billige fakes" hvis jeg selger dem til deg for en dollar? For i så fall kan jeg hjelpe deg å vinne veddemålet.

Hva er egentlig definisjonen på fakes? At det ikke er ekte vare er åpenbart, men hvor falskt kan det være?
Vis hele sitatet...

Designet

Jeg synes de ser fete ut
Sitat av Spirituell Vis innlegg

obs - drittkvalitet
Vis hele sitatet...
Orginalene er jo ikke så jævla bra heller..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har kjøpt fake beats for 100 kroner på ebay.
Hvordan er kvaliteten på disse? Lyden og utseende.
Planen er egentlig å selge de dyrere
Sist endret av Leikaringen; 18. april 2012 kl. 00:35.
Hvorfor kjøpe beats?????? Når det finnes flere bedre alternativer som er like dyre, hvis ikke billigere!
Å kjøpe beats blir litt som å betale 4000 kr for en bukse med masse hull i.
Jaja, kjøp iallefall ikke ekte Beats til 3000kr som jeg gjorde. Skal si deg at det svidde på pungen når jeg fant ut at earbudsa mine fra Sony hadde bedre lydkvalitet. Nå har mine Beats ligget i 1 år under senga uten å bli brukt.