Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 758
Hei!

Kom over dette som blir kalt ''The Universe Project''


''We are creating a Virtual Parallel Universe; a universe simulation that plays like a video game. Play it anywhere, on your phone, on your computer, on your game consoles. Invent new tools, structures, and even skills to use in your survival against the elements, and against other players.''

Alt blir forklart i videoen på denne siden her

Youtubelink

Dette er et veldig spennende prosjekt, dette er et konsept i tidlig utviklingsfase.

Tenker at dere setter pris på at jeg viser dere dette.

Til gjengjeld kan dere registrere dere via denne linken

Ha en videre fin kveld!
Ser veldig stilig ut, men jeg tviler sterkt på at det blir mulig å gjennomføre i nærmeste fremtid. Det er rett og slett for stort.
Sitat av Bluetwoen Vis innlegg
Ser veldig stilig ut, men jeg tviler sterkt på at det blir mulig å gjennomføre i nærmeste fremtid. Det er rett og slett for stort.
Vis hele sitatet...
Mjææ.. EVE online er jo temmelig stort og det er jo gørr-gammelt. Du trenger jo bare nok server-power. Om man begynner med jorden som de sier i videoen her og ekspanderer litt og litt så ser jeg ikke noen umulighet for gjennomførbarhet.
Dog, det er ganske ambisiøst ja
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Er spent på hvordan de kommer til å bygge opp teknologien til å skape ting selv og utvikle verktøy selv.
Sitat av moret Vis innlegg
Mjææ.. EVE online er jo temmelig stort og det er jo gørr-gammelt. Du trenger jo bare nok server-power. Om man begynner med jorden som de sier i videoen her og ekspanderer litt og litt så ser jeg ikke noen umulighet for gjennomførbarhet.
Dog, det er ganske ambisiøst ja
Vis hele sitatet...
Sant, men jeg tenker også på det Melcor nevner. Hvis man skal få lov til å utvikle seg rimelig fritt og lage egenskaper og utstyr selv må man modellere rimelig mange greier

Håper det blir noe av, tho! Ser spennende ut.
Dette ble omtalt på RPS for en stund tilbake, og ble vel avvist rimelig tvert der i alle fall. http://www.rockpapershotgun.com/2013...verse-project/

Den generelle oppfatningen er vel at det et rimelig urealistisk ide, som andre har blitt prøvd ut før, uten at det har gått særlig bra.

Jeg ønsker de lykke til uansett.