Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 200987
Sitat av Antonymus Vis innlegg
Jeg sendte en klage på Rizla+ sigarettpapir, til Imperial Tobacco Norway AS (firmapost@no.imptob.com),
for jeg var misfornøyd med at limet begynte å bli dårlig, og pakkingen er uforutsigbar. Fikk tilsendt 6 pakker sigarettpapir

Og en skriftlig beklagelse for at jeg hadde motatt dårlig produkt :P
Vis hele sitatet...
Sendte du brev eller email?
Fikk du brev som "skriftlig svar"?

Uansett, great catch!
Sitat av mroj Vis innlegg
Sendte du brev eller email?
Fikk du brev som "skriftlig svar"?

Uansett, great catch!
Vis hele sitatet...
Sendte klagen som mail, fikk først respons via mail med at de beklaget at jeg var misfornøyd og ville erstatte mitt tap, siden limet ikke funket og at jeg ikke var tilfredsstilt med produktet. En uke senere fikk jeg en A4 bobblekonvolutt i posten med 6 pakker rizzla og et formelt brev med beklagelse. Brevet henger i dag på kjøleskapet som en slags "seier". De kunne like greit ha gitt faen i klagen min, men de valgte å gjøre en aldri så liten innsats for meg :P
Sitat av mroj Vis innlegg
Har brukt denne siden lenge nå!)
Vis hele sitatet...
Hva slags produkter har du mottatt for evaluering?
Sitat av Tawon Vis innlegg
Hva slags produkter har du mottatt for evaluering?
Vis hele sitatet...
Tyrkisk peber volcano (som forøvrig smakte "kjemikal-e" ) x3
Fishermans friend x2
Colgate Max White
Kims Potetgull

Og masse annet jeg ikke husker lenger hva var.. har en eske full av konvolutter i tidsrommet sommer/høst 2011 - nå med sikkert 10 pakker fra Likenshare..
Sitat av Avatar Vis innlegg
Gratis markeringspenn + noen andre ting
http://www.esselte.no/noNO/Campaigns...redskaper.html
Vis hele sitatet...
Takk for linken, digg med markeringspenn ogsånn ;

Noen som har fått premiene fra Maarud ?
Har ikke fått spillet, etter 1 uke cirka ;P
hvordan er det man vinner på spromiks, hva er greia?
Sitat av seimannen Vis innlegg
hvordan er det man vinner på spromiks, hva er greia?
Vis hele sitatet...
Leser du et par innlegg ovenfor/sider tilbake så ser du at premielageret er tomt. Greia var imidlertid å spinne på lykkehjulet og håpe på gevinst
teit av maarud og ikke stenge konkuransen da :L

Det er vel noen griske freaks som har spunnet mer en en gang om dagen :P
Sist endret av seimannen; 29. april 2012 kl. 00:07.
Sitat av seimannen Vis innlegg
teit av maarud og ikke stenge konkuransen da :L
Vis hele sitatet...
Den andre kampanjen deres ("Vinnerkort") ser riktig nok ut til å fortsatt pågå. Er vi heldige så fyller de på med nye premier for "Spinn & vinn", men er heller tvilsomt.

Sitat av seimannen Vis innlegg
Det er vel noen griske freaks som har spunnet mer en en gang om dagen :P
Vis hele sitatet...
Hehe, guilty.
Sist endret av Tawon; 29. april 2012 kl. 00:10.
Kondomer, hehe
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva har du gjort nå da?!
Noen steder man kan få tak i gratis godteri ?
Klagde på starbucks..

Thanks for the feedback, we take beverage standards seriously and will provide the feedback to the store manager to and ensure correct recipes are being followed in store to provide a consistent product. Thanks for helping us improve and as a thank you we will send you a voucher for your next Starbucks beverage on us.
Vis hele sitatet...
Blir å bruke den neste gang jeg er på gardermoen
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Og der fikk jeg to nusbokser i posten.
Vis hele sitatet...
Hvis man er under 18 år, kommer det til å funke?
Vil det være en stor sjangse for å bli tatt for å redigere bildet av ID om man blir bedr om det?
Sitat av Echodius Vis innlegg
Hvis man er under 18 år, kommer det til å funke?
Vil det være en stor sjangse for å bli tatt for å redigere bildet av ID om man blir bedr om det?
Vis hele sitatet...
Jeg ble ikke spurt om det
Sitat av mroj Vis innlegg
Jeg ble ikke spurt om det
Vis hele sitatet...
Ah, finfint!
Har bildet av en helt funksjonshemmet boks, får se hva de sier! :-)
Maarud har fylt opp med premier
Sitat av Loliiiiiui Vis innlegg
Maarud har fylt opp med premier
Vis hele sitatet...
Ser dog ut som om de har en eller annen sperre på en premie. Den greien stoppet på premie, men "hoppet" rett utenfor. Dette skjedde en 2-3 ganger. Om de sjekker ip eller ikke vet jeg ikke, men coockies er ihverfall disablet.
I dag kom det en pakke fra importøren av San Miguel med noen godsaker

http://img209.imageshack.us/img209/3302/fdsfqk.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Hahha så nice, gi meg mailen ?
Har sendt mld til mange selskaper om klage på produkter, men har ikke fått noe i posten.


Kontaktet Bioware og sa at jeg var fan av deres produkter og trengte stæsh til lan.
- De sa at de ikke sendte ting til folk.

Sendte en mail til Ringnes og klagde på en drikk jeg hadde fått, jeg sa at drikken hadde "feil farge", så jeg helte noe oppi for å få den rare fargen og deretter sendte jeg bildet til Ringnes.
- De sa de ikke ga erstatning før jeg hadde sendt boksen til lab'en dems så de kunne forske på feilen.

Sendte mail til Coca Cola Company og sa at jeg skulle ha en "svartruss"-buss og bruke brusen Burn som tema. Jeg spurte om effekter for å pimpe den litt, itilegg spurte jeg om Burn.
- De svarte med at de ikke hadde noe sånt på lager, men de sa "lykke til med bussen" ihvertfall

Jeg sa jeg hadde lagd en bar i kjelleren og hadde ofte kunder, til Heineken. Jeg spurte om de kunne sponse meg med noen Heineken-effekter.
- Heineken hadde heller ikke noe på lager.

Jeg klagde på dårlig kundebehandling på Peppes, og sa at jeg også måtte betale mer enn jeg skulle.
- Peppes ville vite hva servitøren het, hvis ikke kunne de ikke gjøre noe med saken.

Jeg ringte til foodman (de lager potetgull), og klagde på missfarge og dårlig smak.
- De sa jeg måtte sende posen til lab'en deres, hvis ikke kunne de ikke hjelpe meg.

Itilegg har jeg spurt 6-7 av mine favorittband om jeg kunne fått noen bandeffekter, jeg har dikta opp noen skikkelig gode spacet historier som egentlig burde fungert veldig bra. Men jeg har ikke fått bandeffekter av noen av disse...

Seriøst nå gir jeg opp, kan noen lage en liste elns med selskaper som gir ut gratis ting?
Tror ikke alle vil dele de bort Jeg har fått masse gratis av 10-15 bedrifter den siste uka..
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Tror ikke alle vil dele de bort Jeg har fått masse gratis av 10-15 bedrifter den siste uka..
Vis hele sitatet...
Oi, såpass... kan du sende en PM med navnene på bedriftene?
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Tror ikke alle vil dele de bort Jeg har fått masse gratis av 10-15 bedrifter den siste uka..
Vis hele sitatet...
Du må jo si hva du får! Det er jo en del av moroa!

Min liste:
Freia - no hesitation
Cola
Ica
Kiwi
Pepsi max @ face
Bower & Wilkins
Det Norske Høyttalerselskap
Xtreme-cable

...og masse mer jeg ikke kommer på i farten

Prøv å tenke ut noe som man kan klage på som de ikke har sjans til å spore opp, enten ved å si "Colaen gikk rett i søpla etter at jeg smakte på den" eller "Jeg måtte løpe til toget/flyet/bussen, og fikk derfor ikke klaget til betjeningen."

En annen setning som virker veldig bra er: "Jeg gikk til butikken hvor jeg kjøpte den, men de sendte meg bare til dere."

glhf
Sitat av mroj Vis innlegg
Du må jo si hva du får! Det er jo en del av moroa!

Min liste:
Freia - no hesitation
Cola
Ica
Kiwi
Pepsi max @ face
Bower & Wilkins
Det Norske Høyttalerselskap
Xtreme-cable

...og masse mer jeg ikke kommer på i farten

Prøv å tenke ut noe som man kan klage på som de ikke har sjans til å spore opp, enten ved å si "Colaen gikk rett i søpla etter at jeg smakte på den" eller "Jeg måtte løpe til toget/flyet/bussen, og fikk derfor ikke klaget til betjeningen."

En annen setning som virker veldig bra er: "Jeg gikk til butikken hvor jeg kjøpte den, men de sendte meg bare til dere."

glhf
Vis hele sitatet...
Av ren nysgjerrighet: hva fikk du av b&w? =)
Fikk 3 fine T-skjorter
Fikk Audi T-skjorte fra Møller Gruppen i dag gratis. Utrolig, men skulle bare mangle når man kjøper bil til flere hundre tusen..

http://img140.imageshack.us/img140/3594/img1127yj.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Sitat av Knask Vis innlegg
Takket være deg vant jeg nettopp en frisbee. <3
Vis hele sitatet...
Kan ikke si at jeg har sett noe til denne berømte frisbee'en.
Noen andre som har fått den?
Sitat av Knask Vis innlegg
Kan ikke si at jeg har sett noe til denne berømte frisbee'en.
Noen andre som har fått den?
Vis hele sitatet...
Har ikke sett, fått, hørt noe jeg heller.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Har ikke sett, fått, hørt noe jeg heller.
Vis hele sitatet...
Vel, får håpe Anonymous følger opp saken og ddos-er dritten ut av svina!
Sitat av Avatar Vis innlegg
Fant en side der man får tilsendt vareprøver helt gratis jevnlig. Disse er man da pliktet til å gi tilbakemelding på. Siden ser på interessene du har satt og på alderen din, så spør de om du vil prøve et spessielt produkt. Altså, så får ikke voksne menn fuktighetskremmer og slikt (om man da ikke er interisert i det) .Dette er ikke noe tullball som pointshop og det der. Her er det produsenter som vil ha tilbakemelding på produkter.

https://www.likenshare.no/
Vis hele sitatet...
Har vært medlem siden du postet siden, men aldri fått mail om noe..
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Har vært medlem siden du postet siden, men aldri fått mail om noe..
Vis hele sitatet...
Samme her! sikkert bare noe drit..
http://dorcoshave.no/?=dagbladet.net...rsiden-980x150

Kan noen bekrefte at jeg ikke binder meg til noe med denne? har ikke penger til barberblader om dagen, så dette hadde vært sweet.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
http://dorcoshave.no/?=dagbladet.net...rsiden-980x150

Kan noen bekrefte at jeg ikke binder meg til noe med denne? har ikke penger til barberblader om dagen, så dette hadde vært sweet.
Vis hele sitatet...
Refererer fra betingelsene:
Du er ikke forpliktet til å kjøpe noe, men du blir abonnent på Pace6 refill-blader. Hvis du ikke vil fortsette å abonnere gir du oss beskjed innen to uker etter at du mottok din gratis prøvepakke. Max én bestilling på prøvepakken pr husstand.

Vi sender deg 2 stk 4-pakninger med Pace6 Plus blader hver tredje måned. Du kan når som helst øke eller redusere antall refill-blader, eller avslutte ditt abonnement. Pris pr 4-pakning er kr 119 pr stk og kun kr 35 kommer i tillegg for porto og ekspedisjon.
Vis hele sitatet...
Noe som betyr at det i all hovedsak er gratis, så lenge du husker å kansellere abonnementet innen to uker at du mottok prøvepakken.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Refererer fra betingelsene:


Noe som betyr at det i all hovedsak er gratis, så lenge du husker å kansellere abonnementet innen to uker at du mottok prøvepakken.
Vis hele sitatet...
hvor gjør jeg det? så jeg må tegne en avtale og avslutte den?
Kommer den prosessen enkelt frem etter at jeg har gått gjennom den første siden?

Går utifra at jeg må ringe kundeservice for å få vekk abodoment statusen. (aner ikke hvordan man staver abonoment, men du skjønner )
Sist endret av olaPola; 5. mai 2012 kl. 17:56.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
hvor gjør jeg det? så jeg må tegne en avtale og avslutte den?
Kommer den prosessen enkelt frem etter at jeg har gått gjennom den første siden?
Vis hele sitatet...
Da skal du vel henvende deg til kundeservice.
Telefonnummer: (22 22 80 00)
Åpningstider: (09-15)
takk! Isåfall anbefaler jeg alle å få en gratis bake barberblader m høvel. Det koster tross alt skjorta å se presantabel ut. Det er jo også en glitrende mulighet for de på 16 som vil øve seg, eller som vil ha pung glatt som marmor.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Har vært medlem siden du postet siden, men aldri fått mail om noe..
Vis hele sitatet...
Fikk spørsmål idag om jeg ville prøve "Gourmet Jelly Beans". Skrev selvfølgelig ja. Nå er det bare å vente...
Fikk hentelapp fra posten idag på spillet jeg vant på sprømix konkurransen etter tips herifra. Så tydelig at de fortsatt sender ut premier
Kan også bekrefte at de sende ut premier, fikk hentelappen selv i dag.
Fikk også hentelapp i dag
Sitat av olaPola Vis innlegg
takk! Isåfall anbefaler jeg alle å få en gratis bake barberblader m høvel. Det koster tross alt skjorta å se presantabel ut. Det er jo også en glitrende mulighet for de på 16 som vil øve seg, eller som vil ha pung glatt som marmor.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd dem, og vil si at engangshøvler ala 100 stk 19,- kr eller noe slikt på Europris, er bedre.

Er vant til Gilette vanligvis men de derre Quodromatic eller hva faen de heter, sugde skikkelig..
Har fått lite svar hos bedrifter for tiden.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Jeg har prøvd dem, og vil si at engangshøvler ala 100 stk 19,- kr eller noe slikt på Europris, er bedre.

Er vant til Gilette vanligvis men de derre Quodromatic eller hva faen de heter, sugde skikkelig..
Vis hele sitatet...
Bruker disse, jeg. 39 spenn for en prøvepakke og litt over en hundrelapp for 8 stk blader (litt under et års forbruk om du barberer deg ~en gang i uka) om du ikke sier opp abonnementet etter å ha mottatt den første forsendelsen, altså prøvepakken. Kjempeenkelt å si opp abonnementet også, bare å fylle inn relevant informasjon her. I tillegg masse annet snacks på siden, om du er interessert i kosttilskudd og undertøy.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Kan også bekrefte at de sende ut premier, fikk hentelappen selv i dag.
Vis hele sitatet...
Når var dette?

Jeg har ikke fått hentelapp på noen av de 19 premiene jeg vant for 2 uker siden. De gikk til 7-8 forskjellige hus, så adresse er ikke problemet. De fant vell ut av det på en måte.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg fikk også hentelapp på frisbee i dag tidlig
Fikk brettspill levert på døren idag
Disse spømix hentelappene, er disse fra "Lunner Produkter AS"?
Dere andre som vant flere ganger hos spromix.no, fikk dere også bare den første premien? (En frisbee i mitt tilfelle.)