Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2319
Yo hoes. Cut to the case; Er meskalin (i form av peyote eller san pedro) lovlig i Amsterdam, og hvor får man i såfall tak i det?
Finnes kaktus i smartshops.
Trådstarter
Serri? Konge! Takk for svar!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Man får vel ikke rent mescalin vel? Er det ikke bare kaktusene dem har der?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Vel, han trådstarter spør jo etter meskalin i form av kaktus, så det spørsmålet er jo besvart i det minste. Om det kan kjøpes rent meskalin der borte vet jeg ikke, men med kaktus kan man gjøre mye bra.

Velkommen tilbake blant oss igjen forresten, Schizoma. Lenge siden jeg har sett deg he føles det som!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Beklager så mye! må ha vært litt snøblind eller no.
jo i smartshops, men trokke det er så sterk som om hvis du kjøper extract
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
paddos: Hva mener du egentlig?
Han sier at det kan fåes i smartshops, men han tror ikke det er like sterkt som ren mescalin.
Slik jeg forsto det ihvertfall
ja du kan finne clip av åssen man lager extract på youtube tror jeg
Ja, men det har jo Mullah allerede linket til.
Så hva gjør man med kaktusen da? Bare spiser hele greia? Skal en tur til amsterdam om en mnd tid så
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Man kan spise de rå, lage avkok, lage ekstrakt, mulighetene er mange.
Ta forresten en titt på denne linken og http://www.erowid.org/plants/cacti/cacti.shtml.
De folkene i smartshoppsa i Amsterdam tester ut sopper å sånt før de selger det. Er en fordel i fortelle de folka om din erfaring med sopp etc slik at de kan dosere ut riktig mengde å si hvordan soppen kan bli konsumert på en måte som passer deg..