Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1733
Noen som vet om norske butikker som selger no sånt? Liker ikke å bestille sånne småting fra utenlandske sider da frakta pleier som regel å overstige kostnadene på det jeg skal ha.
Jeg vet at det er mange videregående skoler som har sånne ting.- På naturfag labben osv.
Hvis du fikk vite hvor skolene får dette fra, så er det jo mulig å skaffe det fra samme sted som de.
Du kan jo se om det er noe på toll auksjon på Svinesund
Veldig enkelt. Stikk innom en frimerkeforretning (noen som selger frimerker til samlere) og be om en UV-lampe. De bør koste ca 150 kroner for en batteridrevet lampe. Du kan også bestille fra safealbum.no - sjekk www.safealbum.no , gå inn på utstyr og teknisk tilbehør. Her er flere å velge mellom. Ingen vil stille spørsmål ved at du bestiller en slik lampe, de brukes til å se om frimerkene er fosforiserende eller ikke. alle seriøse frimerkesamlere har en slik lampe.
Hva har du tenkt å bruke den til?
Trådstarter
45 0
tusen takk for svar er mange muligheter med en slik lampe så den blir vel brukt til flere ting. Ha med på partys, sjekke om ting lyser i uv lys, skrive "hemmelige" beskjeder med uv penn osv
Trådstarter
45 0
Takker! Akkurat no sånt jeg trenger