Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1726
Skal nå få testet sopp for første gang. Og dette var vist det vi fikk tak i. Veldig dårlig med kontakter Har verken bilde eller annet info, så litt skeptisk. Vet ikke altfor mye om forskjellige typer, men ikke hørt om kambodsja- ikke erowid heller.

Det jeg har fått høre var at soppen het Kambodjsa eller noe... og det holdt med et par gram.

Så stoler ikke helt på dette. Får jeg ikke vite no mer om navn eller dose så tørr jeg nok heller ikke prøve å spise det.

Men kanskje noen her har hørt om det?
Stor sjangse for å bli lurt ved å kjøpe sopp som ikke har noen virkning eller er giftige?
prøv å søk på erowid etter cambodia, er det en sopp fra det landet heter den nok det på engelsk?
Trådstarter
45 0
Haha snakk om å være treig a :P Sorry for det der. Burde jeg skjønt selv.

Var ikke så lett å skjønne så mye men. Ser bare at C. tropicalis og C. cyanescens er i samme avsnitt som cambodia. Stropharia cubensis også
Sist endret av Tookay; 5. januar 2007 kl. 21:40.
I de tilfellene jeg har vært borti har cambodian alltid vært en type cubensis.. Hvis dette er tilfellet med din sopp også så høres to gram rimelig ut i og med at cubensis er en mild sopp. Du kan jo begynne med halvparten hvis du vil og.. Sjanses for å bli lurt kommer vel mer ann på hvem du kjøper av enn hva du kjøper.. Men stort sett så er folk som driver med psykedelika greie og ordentlige folk. Det er min erfaring ihvertfal..