Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 795
Hei!

Har hatt xbox 360 før og fikk en ny i dag, når jeg spiller spill, så når jeg skal ta joysticken opp, så går den ned på spillet, så det blir motsatt vei på en måte.
Så når jeg tar opp, går det ned, og når jeg tar ned går det opp.

Noen som vet hvordan man fjerne dette? har prøvd bytte spill og kontroll, men fortsatt det samme.
Sist endret av Dr.Feelgood; 25. november 2009 kl. 18:59.
Dette er vell forskjellig fra spill til spill tror jeg.

Men du venner deg til det =) ellers er det ofte instillinger på spillet, har vertfall jeg erfart.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
men opplever det bare på de 2 spillene jeg har prøvd, har spilt 20 forkjellige spill før jeg fikk denne xboxen, så det kan ikke være noe med xboxen?
Har du det samme problemet når du er i hovedmenyen (altså ikke i spillet)? Hvis ikke, så er det vel ikke noen feil med kontrollen din, bare spillet som er sånn, som Jonasl sier..

Hvilket spill er det btw? Har opplevd at "fly-spill" og enkelte fps spill er sånn.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av lolros Vis innlegg
Har du det samme problemet når du er i hovedmenyen (altså ikke i spillet)? Hvis ikke, så er det vel ikke noen feil med kontrollen din, bare spillet som er sånn, som Jonasl sier..

Hvilket spill er det btw? Har opplevd at "fly-spill" og enkelte fps spill er sånn.
Vis hele sitatet...
Nei, i menyen så funker bare pil tastene, '' Army of Two '' og ''conflict denied ops''. 2 helt vanlig skytespill.
Skal prøve flere spill og se, jævlig kjipt hvis jeg må spille sånn
Sist endret av Dr.Feelgood; 25. november 2009 kl. 19:09.
Se i options om det står noe slikt som 'Invert Controlls'. Det er denne settingen du leter etter.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Se i options om det står noe slikt som 'Invert Controlls'. Det er denne settingen du leter etter.
Vis hele sitatet...
Prøvde Call of duty 3 og Halo 3 så var det samme greia der også, men på Halo 3 kunne man gå på setting og bytte som Viva La sk33to sa, da funka det som jeg vil ha det =) spørs bare om det funker på de andre spillene, tusen takk!

Edit, sjekka nå, kun Halo 3 hadde den innstillingen, resten hadde ikke, så da må jeg spille sånn?

Til og med bil spill er sånn...
Sist endret av Dr.Feelgood; 25. november 2009 kl. 19:23.
neida, alle spill har invert/outvert(?) muligheter!
Bare let litt bedre, som oftest er dette noe du får valg om på den første banen der man skal lære seg kontrollene.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
neida, alle spill har invert/outvert(?) muligheter!
Bare let litt bedre, som oftest er dette noe du får valg om på den første banen der man skal lære seg kontrollene.
Vis hele sitatet...
invert betyr at du inverterer (gjør motsatt) det normale

og nei, ikke alle spill har mulighet for å velge dette
Sist endret av VivaLatrina; 25. november 2009 kl. 19:48.
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
invert betyr at du inverterer (gjør motsatt) det normale

og nei, ikke alle spill har mulighet for å velge dette
Vis hele sitatet...
Men syns du ikke det er litt rart at nesten alle hans spill ikke har den valgmuligheten?