Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 5325
Tredje utvidelsen til Wow er nå avduket på Blizzcon-messen i California .

World of Warcraft : Cataclysm.

- Level 85.
- 2 nye raser.
- Fly i Azeroth.

Dette er bare noe av det. Så klart kommer det også ny BG, instancer osv. ny proffesion og endringer av manasystem osv.

Azeroth for store forandringer ( sjekk Trailern )

Les mer her om expansionpakken

Blizzard har tidligere sagt at de vil komme med en ny utvidelse hvert 2.år .. Så Cirka i Februar 2011 kan vi vel tenkte oss at den kommer.
Ja vi wow-fans får vel bare glede oss =)
Sist endret av mo3; 22. august 2009 kl. 14:40.
Digital nomade
trippy's Avatar
Hvorfor?
Flott at de faktisk gidder å oppdatere spillet for fansen på den måten da
tenker jeg skal begynne igjenn når det kommer ut.
ojda, fikk en følelse av at den expansionen der ikke kommer til å bli så topp... Jeg ble ihvertfall ikke sugen på å game av å se det. Virka dødt, elendig og desperat.

hvem vet, det kan jo bli bra. Noen som vet når det står i hyllene?
Savner de ordentelige trailerne til spillet, skjer med å bare vise ingame bilder? laame! Blizzard er jo kjent for de sykt fete småfilmene
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hvem vet, det kan jo bli bra. Noen som vet når det står i hyllene?
Vis hele sitatet...
Blizzard sier hvert 2.år.. Det gikk cirka 2 år mellom TBC og Wotlk.

For hver gang det kommer ut en expansion, så sier mange at det ødelegger spille og at det kommer til å gå under. Skjedde det? nei..
Sist endret av mo3; 22. august 2009 kl. 14:51.
jeg liker det jeg har sett til nå.. fulgte med på live streamen fra blizzcon i går/i natt å det de fortalt å viste av blirder ser bra ut. blir mer fucus på gamle krigen mellom ally/horde samtidigs som det blir bra med pve fights.. jeg gleder meg å regner med at det blir en ny bra utvidelse!
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Savner de ordentelige trailerne til spillet, skjer med å bare vise ingame bilder? laame! Blizzard er jo kjent for de sykt fete småfilmene
Vis hele sitatet...
Dette var jo bare en informasjon/teaser-trailer. Release-traileren kommer den også, det er bare å glede seg..
Sitat av mo3 Vis innlegg
Blizzard sier hvert 2.år.. Det gikk cirka 2 år mellom TBC og Wotlk.

For hver gang det kommer ut en expansion, så sier mange at det ødelegger spille og at det kommer til å gå under. Skjedde det? nei..
Vis hele sitatet...
lol, slapp av gutt Jeg sier bare at den traileren ga meg en dårlig magefølelse. Har ikke sagt det om noen av de tidligere expansions, og er heller ikke av dem som gamer noe særlig. Kommer til å kjøpe den for å se hvordan det ser ut, men det virka desp på meg. Seriøst, Varulver? Det var nok den vendinga der som gjorde det for meg
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
ojda, fikk en følelse av at den expansionen der ikke kommer til å bli så topp... Jeg ble ihvertfall ikke sugen på å game av å se det. Virka dødt, elendig og desperat.

hvem vet, det kan jo bli bra. Noen som vet når det står i hyllene?
Vis hele sitatet...
Hva? Så du ikke DEADMINES EPIC ? for og være heilt ærlig får jeg lyst til og begynne igjen. Gamle minnre om MC osv.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Hva? Så du ikke DEADMINES EPIC ? for og være heilt ærlig får jeg lyst til og begynne igjen. Gamle minnre om MC osv.
Vis hele sitatet...
w00t? Deadmines epic? det fikk ikke jeg med meg, veide jo ihvertfall opp for varulvene! ELSKER deadmines

EDIT: jeg stikker ut å kjøper game card nå jeg, wanna join me playing it from scratch? Vi tar DM å shit i natt da
Sist endret av random42099; 22. august 2009 kl. 15:01.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
w00t? Deadmines epic? det fikk ikke jeg med meg, veide jo ihvertfall opp for varulvene! ELSKER deadmines
Vis hele sitatet...
Drepe en level 85 Vancleef må være epic. synes jeg så Shadowfang Keep også der.
Jeg syns Blizzard gjør mye kult med denne utvidelsen, i TBC og WotLK har Azeroth vært nærmest dødt og kun brukt av de få som levler opp alts eller kidsa som vokser opp og begynner å spille (og gjerne får et ræva inntryk av spillet siden de nesten ikke møter folk før de er lvl 70). Ved å ikke lage enda et nytt kontinent, men endre på det man allerede har i Kalimdor og Eastern Kingdoms så vekker man til live igjen de gamle områdene. Oppdateringene som også kommer gjør at jeg lett kommer til å levle en ny toon fra lvl 1 for å se alle de nygamle områdene.

Det eneste jeg virkelig er skuffet over i Cataclysm er at alliance har mistet Southshore ...

edit: og at Goblins er så sykt mye kulere enn Worgens at jeg nesten må rerolle horde
Sist endret av liasis; 22. august 2009 kl. 15:02.
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=122675

Er fra live stream i går, masse nytt.
savner nye classes, er drittlei alle de eksisterende og syntes Blizzard burde lage flere nye classes...
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
lol, slapp av gutt Jeg sier bare at den traileren ga meg en dårlig magefølelse. Har ikke sagt det om noen av de tidligere expansions, og er heller ikke av dem som gamer noe særlig. Kommer til å kjøpe den for å se hvordan det ser ut, men det virka desp på meg. Seriøst, Varulver? Det var nok den vendinga der som gjorde det for meg
Vis hele sitatet...
va ikke ment mot deg da
Deadmines og SFK.. Kanskje jeg kan holde ut med det.. MEN TAUREN PALADIN?!?!?!?!?!!!?!?!??!?!
La meg gjette, Blizzard skal igjen kreve penger for å gjøre alt "arbeidet" ditt med å skaffe gear via endeløse timer raiding bortkastet? Du betaler for å måtte levle 5 levler til, og igjen skaffe deg masse nytt gear fordi alt du har plutselig er ubrukelig? Strålende hvis man liker sånt! Jeg for min del gikk lei WoW for lenge lenge siden og holder meg heller til EVE
Også har de ødelagt.. hvordan kan folk lvle på den måten de pleide å lvle på?? Blir litt vanskelig =S Alt blir helt forandret..


Ellers ser den grei ut :P du får sikkert mount når du er lvl 1 og får epic når du er 10...



VI får vente å se

Sitat av flexd Vis innlegg
La meg gjette, Blizzard skal igjen kreve penger for å gjøre alt "arbeidet" ditt med å skaffe gear via endeløse timer raiding bortkastet? Du betaler for å måtte levle 5 levler til, og igjen skaffe deg masse nytt gear fordi alt du har plutselig er ubrukelig? Strålende hvis man liker sånt! Jeg for min del gikk lei WoW for lenge lenge siden og holder meg heller til EVE
Vis hele sitatet...

Sant nok. Men håper de balanserer pvp og alt det der.


Forresten, er Spaceship så gøy? xD
Sist endret av Erlnd; 22. august 2009 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes Blizzard skuffer.
De gjør det altfor lett å få gear å bli lei. ( possitivt på mange måter )
De gjør resistansen i spillet så liten at det blir kjedelig. vær class får så mye spells å talents at du får ikke bruk for halvparten engang.
ikke nok med det, i tilleg klarer ikke designer folk fra blizzard å lage gear lenger. tenk når tier trettifem kommer : o hva faen.
Hører også rykter om at Wow skal bli gratis å spille. kommer til å kry av folk som tigger etter gold & spammer.
og fulle instance servere...

pvp er også gått til helvette. resilience hjelper like mye som bestemor, og en "epic fight" varer ikke i 30 sec engang.
Jeg syntes det er morsomt ihvertfall, og i stor grad utfordrene på mange måter da det hele er mye mer strategi og samarbeid. Kan egentlig ikke forklare hvordan EVE er i forhold til andre spill, det er nesten bare noe man må prøve. Ikke alle liker det, men jeg liker at jeg kan drepe folk og de mister skipet sitt og jeg faktisk tjener noe på det. Også det faktum at world pvp faktisk er alfa omega. WoW world pvp er dødt, og skulle man drepe noen så tjener man ikke en drit.
VIS MC blir en raid instance i Cataclysm begynner jeg instant.
mo3
Meddlemm
Trådstarter
De gode tidene var pre tbc. Nå er det latterlig lett og få taki epix
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Synes Blizzard skuffer.
De gjør det altfor lett å få gear å bli lei. ( possitivt på mange måter )
De gjør resistansen i spillet så liten at det blir kjedelig. vær class får så mye spells å talents at du får ikke bruk for halvparten engang.
ikke nok med det, i tilleg klarer ikke designer folk fra blizzard å lage gear lenger. tenk når tier trettifem kommer : o hva faen.
Hører også rykter om at Wow skal bli gratis å spille. kommer til å kry av folk som tigger etter gold & spammer.
og fulle instance servere...

pvp er også gått til helvette. resilience hjelper like mye som bestemor, og en "epic fight" varer ikke i 30 sec engang.
Vis hele sitatet...


DU har rett i det der.. og vis WoW blir gratis, slutter jeg.. Alle kommer til å begynne og hele gamet blir overloada..

pre-tbc og tbc var gode tider, wotlk er føkka opp, denne vil vel bli katastrofe
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Synes Blizzard skuffer.
De gjør det altfor lett å få gear å bli lei. ( possitivt på mange måter )
De gjør resistansen i spillet så liten at det blir kjedelig. vær class får så mye spells å talents at du får ikke bruk for halvparten engang.
ikke nok med det, i tilleg klarer ikke designer folk fra blizzard å lage gear lenger. tenk når tier trettifem kommer : o hva faen.
Hører også rykter om at Wow skal bli gratis å spille. kommer til å kry av folk som tigger etter gold & spammer.
og fulle instance servere...

pvp er også gått til helvette. resilience hjelper like mye som bestemor, og en "epic fight" varer ikke i 30 sec engang.
Vis hele sitatet...
Har du Kilde på at wow skal bli gratis?
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Wow skal ikke bli gratis. men blizz har sagt at de har ikke utelukket den tanken om å ha det om nån år. månedsavgift skal bli gratis men du må betale for andre ting
Sitat av Toadftw Vis innlegg
VIS MC blir en raid instance i Cataclysm begynner jeg instant.
Vis hele sitatet...
tviler på at det blir ny MC raid.. ragnaros har våknet tilbake til liv å er sterkere en noen gang! MEN han er pissed! så i stede for å gjemme seg i MC har han tatt turen til mount hjal å angriper the tree of life eller hva det nå heter!!
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
DU har rett i det der.. og vis WoW blir gratis, slutter jeg.. Alle kommer til å begynne og hele gamet blir overloada..

pre-tbc og tbc var gode tider, wotlk er føkka opp, denne vil vel bli katastrofe
Vis hele sitatet...
Wow er jo nesten overloada Man kommer jo seg ikke inn i lowbie instance
Hvis expansionen klarer å vekke til livet den goe gamle "wow-spiriten", folk hadde i level 60 wow, begynner jeg gjerne å thunder-game igjen! men, jeg har en litt dårlig følelse, har jo vært levle til ny limit, skaffe gear med hver exp. Føler ikke at det er noe nytt bortsett fra det.. Ellers ser den nye expansionen ganske fet ut.

Goblins er noe jeg har savnet i mange år, og at de kommer er verdt å prøve det ut!
Sist endret av patron; 22. august 2009 kl. 19:43.
Synes den nye expansionen ser dritfet ut jeg, gleder meg masse!

Kanskje fordi at jeg bare har spilt wow i 5 måneder og har en main på lvl 29.
Sitat av anmarix Vis innlegg
tviler på at det blir ny MC raid.. ragnaros har våknet tilbake til liv å er sterkere en noen gang! MEN han er pissed! så i stede for å gjemme seg i MC har han tatt turen til mount hjal å angriper the tree of life eller hva det nå heter!!
Vis hele sitatet...
hah det hadde vært jævlig kult da :P xD MH med alle de demonsa som vi har killa balnazzar archimonde osv osv.
Sitat av mo3 Vis innlegg
De gode tidene var pre tbc. Nå er det latterlig lett og få taki epix
Vis hele sitatet...
Det er kanskje latterlig lett, men det er også helt fantastisk for oss som ikke vil bruke evigheter på å farme.
Dessuten trenger du mer enn epics for å klare hele ulduar og alle achievements.

Jeg gleder meg til expansion og synes det er kjempebra at de satser på å få litt liv i Kalimdor og EK igjen. Det er jo sannsynligvis flere som gidder å lage alts igjen når man får nye quests, ny rase og får kjøpt seg mount på en lavere lvl.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Wow skal ikke bli gratis. men blizz har sagt at de har ikke utelukket den tanken om å ha det om nån år. månedsavgift skal bli gratis men du må betale for andre ting
Vis hele sitatet...


Betaler heller 100 kr i måneden enn 50kr for fordeler..synes sånn er sykt stygt at du MÅÅÅ bruke penger, ellers er alle bedre enn deg, det er bare stygt syns jeg.
Jeg tror blizzard har så mye mellom ørene at de heller da separerer det på en smart måte, feks egne "Pay to play" - servere.
Sitat av flexd Vis innlegg
La meg gjette, Blizzard skal igjen kreve penger for å gjøre alt "arbeidet" ditt med å skaffe gear via endeløse timer raiding bortkastet? Du betaler for å måtte levle 5 levler til, og igjen skaffe deg masse nytt gear fordi alt du har plutselig er ubrukelig? Strålende hvis man liker sånt! Jeg for min del gikk lei WoW for lenge lenge siden og holder meg heller til EVE
Vis hele sitatet...
Med den holdningen der kan det ikke være lett å finne underholdene spill.. "Må jeg virkelig spille fotball selv, da ser jeg heller på tv", "Må jeg skyte og krige selv, da gidder jeg ikke spille" osv. osv...
Noen synes spill som WoW er underholdene, selv om de innebærer masse "bortkastet tid"..
Jeg syntes WoW var underholdene, helt opptil punktet der de A) Gjorde alt gearet mitt og raidingen jeg hadde gjort poengløs, og B) attpåtil krevde penger av meg for å gjøre dette.

En utvidelsespakke bør etter min mening være gratis! Du har kjøpt spillet, og du betaler månedtlig, de må nå faenmeg være grenser for hvor mye penger man faktisk skal gi bort.

I tillegg syntes jeg den konstante økningen av levelcap bare er idiotisk, det er _kun_ for å holde på spillere, de kunne funnet andre bedre måter å holde på spillere og skape innhold enn dette.

Men det er kanskje bare meg som blir irritert på dette? WoW var ganske bra, så drepte de world pvp, så krever de penger for at du i bunn og grunn har kastet bort masse tid på å skaffe gear osv som nå er ubrukelig drit.

Jeg vet ikke med deg, men jeg syntes det er urimelig. Men det funker jo tydeligvis, forretningsmessig er jo WoW genialt, jeg syntes det bare et idiotisk at folk faktisk betaler for dette.

Du mener også at jeg antageligvis har problemer med å finne underholdene spill? Nei, det har jeg ikke. Men det er jo absolutt ikke sånn jeg ser på det heller?

La oss si at du spiller Call of Duty 4, du kommer opp i høy level og får bruke de "beste" geværene osv.

I Call of Duty 4 v.1.2 (en fiktiv tilleggspakke du i dette tilfellet må betale for), blir levelcappen hevet fra 55 til 160, og de våpnene og utstyret du brukte er nå rimelig ubrukelig, og ditt eneste valg er å levle videre (som uansett hadde skjedd bare du hadde spilt, men du forstår poenget?)

Når levelcappen var 55 og du hadde det beste hadde du en praktisk fordel i forhold til andre som ikke hadde samme utstyr.. Det er mulig jeg kanskje valgte ett litt dårlig eksempel, er litt trøtt og orker ikke skrive for mye.

Uansett, når levelcappen da økes og utstyret ditt plutselig er skjit i forhold til det du kan få på høyere level mister du plutselig den fordelen du hadde ovenfor andre.

Virker det fornuftig?

I tillegg til at du faktisk mister noe, så må du også betale for dette. Flott businessmodell ikkesant? Way to go Blizzard, ikke rart de tjener penger i flust.
Sist endret av flexd; 22. august 2009 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av flexd Vis innlegg
Jeg syntes WoW var underholdene, helt opptil punktet der de A) Gjorde alt gearet mitt og raidingen jeg hadde gjort poengløs, og B) attpåtil krevde penger av meg for å gjøre dette.

En utvidelsespakke bør etter min mening være gratis! Du har kjøpt spillet, og du betaler månedtlig, de må nå faenmeg være grenser for hvor mye penger man faktisk skal gi bort.

I tillegg syntes jeg den konstante økningen av levelcap bare er idiotisk, det er _kun_ for å holde på spillere, de kunne funnet andre bedre måter å holde på spillere og skape innhold enn dette.

Men det er kanskje bare meg som blir irritert på dette? WoW var ganske bra, så drepte de world pvp, så krever de penger for at du i bunn og grunn har kastet bort masse tid på å skaffe gear osv som nå er ubrukelig drit.

Jeg vet ikke med deg, men jeg syntes det er urimelig. Men det funker jo tydeligvis, forretningsmessig er jo WoW genialt, jeg syntes det bare et idiotisk at folk faktisk betaler for dette.

Du mener også at jeg antageligvis har problemer med å finne underholdene spill? Nei, det har jeg ikke. Men det er jo absolutt ikke sånn jeg ser på det heller?

La oss si at du spiller Call of Duty 4, du kommer opp i høy level og får bruke de "beste" geværene osv.

I Call of Duty 4 v.1.2 (en fiktiv tilleggspakke du i dette tilfellet må betale for), blir levelcappen hevet fra 55 til 160, og de våpnene og utstyret du brukte er nå rimelig ubrukelig, og ditt eneste valg er å levle videre (som uansett hadde skjedd bare du hadde spilt, men du forstår poenget?)

Når levelcappen var 55 og du hadde det beste hadde du en praktisk fordel i forhold til andre som ikke hadde samme utstyr.. Det er mulig jeg kanskje valgte ett litt dårlig eksempel, er litt trøtt og orker ikke skrive for mye.

Uansett, når levelcappen da økes og utstyret ditt plutselig er skjit i forhold til det du kan få på høyere level mister du plutselig den fordelen du hadde ovenfor andre.

Virker det fornuftig?

I tillegg til at du faktisk mister noe, så må du også betale for dette. Flott businessmodell ikkesant? Way to go Blizzard, ikke rart de tjener penger i flust.
Vis hele sitatet...

Vis WoW var gratis hadde alle begynt. End of Story!
Sitat av erlnd2210 Vis innlegg
Vis WoW var gratis hadde alle begynt. End of Story!
Vis hele sitatet...
Og når sa jeg noen gang at WoW skulle være gratis?

Vi betalte da 500-ish for å få spillet, man betaler vel ca 100~ i måneden for å spille?

Det er ca 1200kr i året, hvor lenge har wow vært ute? WoW ble gitt ut November 23, 2004.

Det er 5 år siden og ca 9 måneder siden. 1200 * 5 + 900 = 6900kr

6900kr + 500kr + prisen av alle utvidelsespakkene (???).

Da har en WoW spiller som har spilt siden begynnelsen betalt ca 7400 kr for å spille?

Syntes nå faenmeg det er nok for ett spill jeg?

Jeg for min del betaler ca 90 kr i måneden for EVE, og det er gratis å laste ned og utvidelsespakkene er også gratis.
Jeg får minst like mye underholdning fra EVE!

Tenk litt på det. Hva kunne du brukt 7400 kr på isteden for WoW?
Sist endret av flexd; 22. august 2009 kl. 22:21. Grunn: Setningsfail.
Se på hver expansion-pack som et helt nytt spill i samme serien (på lik linje med f.eks. CoD serien, for det er jo nesten det det er.. Du må skaffe nytt gear, "ny" character (i form av noen ekstra levels), det kommer nytt content/lore osv..

Det at gearet ditt blir ubrukelig er et svakt argument, på ett eller annet tidspunkt måtte de jo ha fornyet utvalget av gear/nivået på gearet, om det var expansion eller ny minor content patch. Hvis ikke ville folk gå lei av det samme gearet, eller alle ville endt opp med det, og da mister du jo også fordelen du hadde da du var blant de eneste med dette gearet..
Syntes bare det er latterlig at f.eks legendary våpen som Thunderfury er rimelig skit i forhold til hva du kan få som er blått på level 80? Det virker jo logisk. Anyway, dere får kose dere med WoW, jeg ga opp før TBC ble gitt ut. Har riktignok spilt bittelitt siden da (levlet til 80 på en annen char), men syntes ikke noe om det lenger.
kommer til barbershop samtidig
Sitat av flexd Vis innlegg
Tenk litt på det. Hva kunne du brukt 7400 kr på isteden for WoW?
Vis hele sitatet...
Du må (for din egen del, siden du frammer EVE så mye) regne med kostnaden på EVE også.

Det ble sluppet sent mai 2003, derfor tar jeg kun med juni og fram til DD.
((5*12)+3)*90=5670

Om du har spilt EVE siden starten, har du til nå altså brukt 5670,- på dette. Det er til sammenligning bare 1730 mindre enn en WOW-spiller.

Og for 1730 får du 119 flasker med 0.5l brus. Eller 25 dåser General Snus. Begge gjør/kan gjøre syreskader på tannkjøttet.


Ontopic:
Jeg synes den nye ekspansjonen så spennende ut, og som flere sier: fint at de bruker Azeroth til noe. Nesten synd jeg har slutta..
Har spilt siden 2006, og jeg betaler kun med ingame penger. Aka EVE er gratis for meg.

Skal også nevnes at jeg A) Nesten ikke drikker brus, og garantert ikke hadde brukt pengene på det, B) jeg snuser heller ikke.

Og som nevnt ovenfor har jeg betalt for EVE med ingame penger siden ca 3 måneder etter at jeg begynte å spille. Det er ikke akkurat vanskelig å skaffe seg penger i spillet, selv når man spiller så lite som jeg gjør. Det vil si at jeg da har brukt ca 7110kr mindre enn en WoW spiller som har spilt fra starten, og jeg har ikke betalt for en eneste utvidelsespakke
Sist endret av flexd; 23. august 2009 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jepp, det er utrolig enkelt å spille eve gratis
En venn av meg som var totalt noob, brukte 1 gratis måned og 1 betalt måned, og siden hadde han alltid nok cash the og kjøpe spilletid in-game

on topic: Personlig så synes jeg ikke at blizzard har tatt en god vending med lore'n i denne expansion packen, men det er jo selvsagt bare mitt synspunkt. Og jeg er glad jeg sluttet, siden jeg kun spilte old-school slutten, nå som onyxia forsvinner, og snart raggy og hele BWL :P
mo3
Meddlemm
Trådstarter
Før var onyxia 40man. nå kan man gå solo
De gjør jo onyxia til raid boss igjen.
Hun dropper mount oxo! : )
De som diskuterer at det koster 'penger' og spille wow/mmo, er unger under 18 som aldri har vært på og kjøpt seg pils/shots på byen.
Sist endret av Volch0k; 23. august 2009 kl. 12:48.
Sitat av flexd Vis innlegg
Jeg syntes det er morsomt ihvertfall, og i stor grad utfordrene på mange måter da det hele er mye mer strategi og samarbeid. Kan egentlig ikke forklare hvordan EVE er i forhold til andre spill, det er nesten bare noe man må prøve. Ikke alle liker det, men jeg liker at jeg kan drepe folk og de mister skipet sitt og jeg faktisk tjener noe på det. Også det faktum at world pvp faktisk er alfa omega. WoW world pvp er dødt, og skulle man drepe noen så tjener man ikke en drit.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd "Darkfall"?
Der har du full loot. Utrolig morsomt å drepe en stakkar som har farmet i en evighet og bare loote alt han har tjent
Jeg har spilt Darkfall siden betaen, men spiller ikke for tiden da jeg er i militæret og har ikke tilgang på noe særlig av en maskin. + Sitter på Netcom Mobilt Bredbånd, laggy skjit

Darkfall er rått, skal spille det igjen senere.
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Synes Blizzard skuffer.
De gjør det altfor lett å få gear å bli lei. ( possitivt på mange måter )
De gjør resistansen i spillet så liten at det blir kjedelig. vær class får så mye spells å talents at du får ikke bruk for halvparten engang.
ikke nok med det, i tilleg klarer ikke designer folk fra blizzard å lage gear lenger. tenk når tier trettifem kommer : o hva faen.
Hører også rykter om at Wow skal bli gratis å spille. kommer til å kry av folk som tigger etter gold & spammer.
og fulle instance servere...

pvp er også gått til helvette. resilience hjelper like mye som bestemor, og en "epic fight" varer ikke i 30 sec engang.
Vis hele sitatet...
klart er det lett å få gear! det skulle bare mangle. er det lett å få det beste gear? Nei. Det beste gearet får du med raiding, raiding krever strategi, gode spillere og ikke minst MANGE forsøk å få til. Det er dette som er wow, og slik har wow vært hele tiden. Prebc, var det dog mye vanskeligere å få gear via PVP.

Hva er det du egentlig mener om resistance?
For det første er resistance forbeholdt PVE, hvor du skal samle opp mye resistance for bosser som gjør mye dmg i en spesefik form for dmg. F.eks når jeg raidet prebc og skulle ta Ragnaros måtte alle i guilden skaffe masse fire resistance slik at de hadde bedre evne til å overleve mot bossen. Slik er det fortsatt. Hvis du trodde at resistance var for PVE har du totalt misforstått. Selvom det kan være effektivt mot spellcasters. Men er idiotisk å skaffe gear fullt med resistance i stedet for stats som øker hp (stam) og dmg (+crit, hit, ap, sp osv...)
Jeg syntes at gearet blizz produserer er ganske kult jeg. UAnsett poenget er ikke å ha kult gear, men BRA gear. Som jeg nettop sa, syntes jeg at blizz alltid har produsert kult gear, spesielt tier 1-2, 2.5 var litt nedtur dog.

Jeg er enig i at pvp ikke er så kult etter resilence kom, men det e rbare å leve med det. At en epic fight, f.eks fight mellom en pala og feral drood ikke varer i 30 sec engang, er bare bullcrap iallefall om de har ca samme item lvl på gearet og ikke minst kan spille classen.
Wow har alltid vært slik: SKILLS, GEAR. Skills kommer først, men i senere tid teller skills bare mindre og mindre, uansett, jeg har sett mange med blue gear, har rævkjørt full "uberhaxxepic" folk...
Hvis en retri pala møter en lvl 75 rogue i full green, selvfølgelig blir det ikke noen 30 sec fight...

Og ryktene du har hørt, kan stemme, og de kan ikke stemme, bare å vente å se... Så får du bare vente med beskymringene dine til den tid.

Uansett... JEG VIL HA PANDA, ikke goblin :/
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Spelley, hvis du ikke tror det er enkelt å få bra gear nowadays, søk deg opp på "badge change".

Daily Heroics gir gear tilsvarende tier 8+.