Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3621
Er det noen som vet når de legger ut biletter til Sensation Amsterdam 09 ? Danmark ga mersmak for og si det sånn
Rundt mars/april en gang, tenker jeg.
I fjor la de ut billettene i desember tror jeg
De legger de ut en stund før. Du må bare følge litt med på f.eks sensation.nl osv. Sensation Amsterdam er alltid første helga i juli
Nå kan jo ikke sensation i Amsterdam og København sammenlignes da, mener jeg.
I amsterdam er det jo faktisk fra trance til house og techno og mer. En mer variert spilleliste. Og mye mer kjente dj's. I København var det jo bare house og mye hadde altfor lik beat. Så hvis du synes det var fett burde du glede deg til Amsterdam. Mye varmere vær å gå hjem i å. Fy faen det blåste og var kaldt etter sensation i Køben
Hvorfor ikke dra på noe annet denna gangen? Mysteryland er det råeste jeg har opplevd, det er et sted jeg anbefaler alle og dra på.
Dit jeg har tenkt meg til neste år. Black er også drit fett. Men kanskje litt i hardeste laget for noen hvis white er tingen
hvordan er black i forhold til white egentlig? noen som har vært på begge?
Sitat av Tookay Vis innlegg
Nå kan jo ikke sensation i Amsterdam og København sammenlignes da, mener jeg.
I amsterdam er det jo faktisk fra trance til house og techno og mer. En mer variert spilleliste. Og mye mer kjente dj's. I København var det jo bare house og mye hadde altfor lik beat. Så hvis du synes det var fett burde du glede deg til Amsterdam. Mye varmere vær å gå hjem i å. Fy faen det blåste og var kaldt etter sensation i Køben
Vis hele sitatet...
Du tar dessverre feil. Sensation har gått over til house, electrohouse osv. De har sluttet med ren trance. I Amsterdam 2008 var det faktisk IKKE en trance sang. Jeg vet det er trist, men sånn er det.
Om dj'sa er mer kjent? Mulig for noen, men jeg hadde da glatt hørt om alle i Køben, og de spilte ikke dårlig, men noe for enhver smak. De beste var Rune RK, Tiga og "Swedish House Mafia" til sist. Rune RK tok helt av med mye fett, og så ut til å elske det selv! Tiga serverte noen fete beats og gørfete sanger, mens gutta krutt til slutt (herlig rim, I know) tok av.

Megamixen er faktisk den samme, bare at den er mye lengre i Amsterdam enn den var i København.

Det er jo ganske enkelt et greit svar på hvorfor det er varmere i Amsterdam enn i Køben. Amsterdam er i juli, køben i november, men hvordan været er utenfor spiller ingen trille for stemningen inne vettu

Om du vil ta en tur på den feteste trance eventen, så er Trance Energy din neste tur :P
Sitat av Tookay Vis innlegg
Dit jeg har tenkt meg til neste år. Black er også drit fett. Men kanskje litt i hardeste laget for noen hvis white er tingen
Vis hele sitatet...
Det heter Black nå ja, og Sensation. De har gått tilbake til sitt første navn, slik at White ikke lengre er med i navnet...kun i kleskoden

Sitat av qanuk Vis innlegg
hvordan er black i forhold til white egentlig? noen som har vært på begge?
Vis hele sitatet...
Svarte klær, hvite klær. Forskjellig musikk. Ta et søk på begge delene på youtube.com Det er det nærmeste du kommer uten å ha vært der, og gir deg en grei pekepinn

Sitat av appel Vis innlegg
Hvorfor ikke dra på noe annet denna gangen? Mysteryland er det råeste jeg har opplevd, det er et sted jeg anbefaler alle og dra på.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke begge? (eller alle 3)
Sist endret av tafsern; 24. november 2008 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
http://www.ticketunlimited.com/produ...spx?event=5539

Biletter til "Sensation Black" -- Tenkte det het bare "black" nå jeg?

Noen som vet om dette er fake? Isåfall, hvor kan jeg finne en webside som faktisk selger "Black"-biletter ?
black.eu viser -kun- til det arrangementet som er nå i Mars..
hey!
skal nedover selv med mange folk, har vært nedover i nederland på flere slike arrangemanger før!
bilettene blir aldri lagt ut til noen faste datoer så du får bare følge med, siden du burde titte etter bilettene på er:
http://webshop.ticketonline.nl/
dette er den ENESTE offesielle nettsiden som har lov til å selge bilettene, de fleste andre sidene risikerer du å bli lurt trill rundt på i tilegg til å betale opptil 4x prisen av det de egentlig koster...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da var billettene lagt ut! Fikk kjøpt 2 her! La oss diskutere selve arrangementet her! Noen som har vært der før og har noen tips & tricks til førstegangsreisende?
Var der ifjor. Tips? tja...bli kjent med hotellfolka\barfolka, ettersom de vet det meste som er om amsterdam og hvor og hva du får tak i ting. Vi ble kompis med 2 bartendere som guida oss rundt i amster og ordna alt for oss. fett Skal du ha med deg ting "inn" på arena så gjem det under sokken elns. De ber deg tømme lommer etc så tar de en rask sjekk av hver enkelt. Noen blir tatt ut til stikkprøve og sjekka grundigere. Å ta med seg grønt inn på arena er ikke lov lenger. Og det er heller ikke lov til å røyke tjall inne på coffeshops lenger , så sant den ikke er 100% ren og ikke mekka med tobakk. Da må du sette deg ute:P Idiotisk lov , men sånn er det.
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
http://www.ticketunlimited.com/produ...spx?event=5539

Biletter til "Sensation Black" -- Tenkte det het bare "black" nå jeg?

Noen som vet om dette er fake? Isåfall, hvor kan jeg finne en webside som faktisk selger "Black"-biletter ?
black.eu viser -kun- til det arrangementet som er nå i Mars..
Vis hele sitatet...
Det skal ikke arrangeres Black i Amsterdam i år, så er nok fake.


Jeg har fått kjøpt billetter jeg og. Presale-kode hos Ticketonline! Kommer ikke inn på sensation.com. Kjøpe dere der eller hos Ticketonline?
Sist endret av ql1rz; 18. mars 2009 kl. 11:05.
Har nettopp kjøpt billetter

Vi er 8stk som skal ned, med Deluxe billetter den 3 juli. Kjøpte med tilsendt kode på ticketonline.nl

Dette blir sjef!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Har nettopp kjøpt billetter

Vi er 8stk som skal ned, med Deluxe billetter den 3 juli. Kjøpte med tilsendt kode på ticketonline.nl

Dette blir sjef!
Vis hele sitatet...
Hvilket hotell? Vi blir vell en 15-20 stk :P
Er det forresten noen mindre raves i dagene før selve sensation? Eller klubber som er verdt et besøk?
Sitat av LoRd Vis innlegg
Hvilket hotell? Vi blir vell en 15-20 stk :P
Vis hele sitatet...
Hey!
Har ikke booket hotell enda, men skal det fortløpende... Dere da? Kan godt komme tilbake til det når jeg får gjort det..
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hey!
Har ikke booket hotell enda, men skal det fortløpende... Dere da? Kan godt komme tilbake til det når jeg får gjort det..
Vis hele sitatet...
Anbefaler på det varmeste dette her:
Golden Tulip Amsterdam - Centre
http://www.hotell.com/pageDetails.do...ldrenPerRoom=0

Rommene er strøkne, servicen upåklagelig! (Ifjor ringte noen ned til resepsjonen og lurte på om de kunne ordne noe grønt, dette var da midt på natta på nach. 10 minutter etterpå telefonen banka det på døra)
Her kommer det mest sannsynlig til å være 15+ nordmenn.
Sitat av LoRd Vis innlegg
Anbefaler på det varmeste dette her:
Golden Tulip Amsterdam - Centre
http://www.hotell.com/pageDetails.do...ldrenPerRoom=0

Rommene er strøkne, servicen upåklagelig! (Ifjor ringte noen ned til resepsjonen og lurte på om de kunne ordne noe grønt, dette var da midt på natta på nach. 10 minutter etterpå telefonen banka det på døra)
Her kommer det mest sannsynlig til å være 15+ nordmenn.
Vis hele sitatet...
Takk for tips!!
Virket dog litt dyrt...er student vettu, så har ikke altfor mye å rutte med! Skal også være der i 5 dager.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Takk for tips!!
Virket dog litt dyrt...er student vettu, så har ikke altfor mye å rutte med! Skal også være der i 5 dager.
Vis hele sitatet...
Neh, er dere 2 stk på ett rom så behøver det ikke bli så dyrt.
Btw, vi har fått oppkallt ene bordet utforbi etter oss! haha
Taxi til arena fra hotellet koster 2-300 kr en vei.
Hjem igjen venta vi 30 min før vi fikk drosje tebake. Genialt.
Sitat av LoRd Vis innlegg
Neh, er dere 2 stk på ett rom så behøver det ikke bli så dyrt.
Btw, vi har fått oppkallt ene bordet utforbi etter oss! haha
Taxi til arena fra hotellet koster 2-300 kr en vei.
Hjem igjen venta vi 30 min før vi fikk drosje tebake. Genialt.
Vis hele sitatet...
Du har rett, det var ikke så galt...skal ta en prat med de andre, så får vi se. Om det blir et faktum, så sender jeg deg en pm
Er det noen som har presale-kode de ikke skal bruke? Har en kamerat som ikke fikk billett.. (Ikke tast den inn bare for å se om det er flere billetter igjen, den blir ugyldig bare en taster den inn. Uavhengig av om en bestiller eller ikke.)

Virker som at de har disabla alle kodene, og presale er over. Så nevermind.
Sist endret av ql1rz; 18. mars 2009 kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal de fleste folk på 3 eller 4 Juli?
Sitat av jon.blund Vis innlegg
Skal de fleste folk på 3 eller 4 Juli?
Vis hele sitatet...
4. Juli ble utsolgt først.
Noen som vet hvorfor egentlig? Billettsalget startet vel samtidig for begge dagene..
Det er nettopp det jeg lurer på jeg også. Alle 40.000 gikk på en dag til 4 juli, så lurer på hva som er forskjellen på de to dagene. Tror 3 skal fungere som en slags premiere for 4 juli.

Men som sagt: Hvem drar, og hvilken av dagene skal de på?
vi drar ned en gjeng på 14 stk. så det blir sensation 3 juli på oss
har ikke bestilt boplass enda, så lurte på om noen har forslag til ett bra hotell/leil. og eventuelt andre ting som er vert og vite
Har ikke bestilt hotell/hostell enda jeg heller, men med et lite søk her på forumet så finner du denne: http://www.freakforum.nu/forum/showt...ight=amsterdam

Har ikke lest den selv, men regner med at du finner det meste av det du trenger der =)
Sitat av LoRd Vis innlegg
Neh, er dere 2 stk på ett rom så behøver det ikke bli så dyrt.
Btw, vi har fått oppkallt ene bordet utforbi etter oss! haha
Taxi til arena fra hotellet koster 2-300 kr en vei.
Hjem igjen venta vi 30 min før vi fikk drosje tebake. Genialt.
Vis hele sitatet...
Hey LoRd! Det ble Golden Tulip på oss:P Fra 2juli til 7:P Se's?

Sitat av jon.blund Vis innlegg
Det er nettopp det jeg lurer på jeg også. Alle 40.000 gikk på en dag til 4 juli, så lurer på hva som er forskjellen på de to dagene. Tror 3 skal fungere som en slags premiere for 4 juli.

Men som sagt: Hvem drar, og hvilken av dagene skal de på?
Vis hele sitatet...
Det er overhodet ingen forskjell på 3 og 4 juli. Mulig at 4 ble utsolgt først fordi det alltid har vært på lørdag, og fordi folk slutter på jobb osv til dårlige tidspunkter på fredag. Det kan være så mangt, men at det blir fult på begge er det INGEN tvil om

Men som sagt, showet er akkurat det samme... eneste forskjellen er at vi på fredag ser det først

Vi er 8stk. Skal fly ned 2juli, og tilbake 7juli. Ligger på et hotell som heter Golden Tulip Amsterdam Centre. Skal visst være rimelig nærme bykjærnen, så da slipper vi kanskje å trøble med tog osv...
Sist endret av tafsern; 30. april 2009 kl. 13:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei folkens, jeg har billetter til sensation white den 4 juli, noen andre som skal dit? Er som kjent to arrangement i år. Ville dit på fredag men, ble utsolgt med en gang. Er førstegangsreisende