Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1643
jeg fant noen bilder fra previewen i WarCraft 3 når du har fullført det på Hard... Du finner dem her

Noen som har previewen i .avi format e.l?
nFF Marshall
morten's Avatar
Det virker som det hele er en easter egg...

This is an Easter - but the units ARE AVAILABLE.
« Posted 2002-06-30 10:06:27 ·· Author: m1k3y »
Yea it's an Easter Egg, but let's clear this up:
Blizzard had actually asked as many fan sites as it could find to not post information about Secrets/Spoilers. (infoceptor.com).

The cinematics feature the Hydralisk, Zergling, Marine, and Orc in Space (you know how it is, SC = WC in space).

After uncovering this cinematic, you should have figured that it was utilizing the WarCraft3 engine - any kind of spoiler for SC2 would have to be CG'ed and not in a game engine - they haven't started one yet.

After beating Night Elfs on Hard, you do in fact have access to these new units via the campaign editor. They may only be used in maps created with them in it.

If you're looking for a battle synopsis, they killed the hydralisks because they had already begun firing before the hydras could stop moving - you could also take into account unit size/damage and stimpacks. They could also have eliminated the lings easily with their numbers (those could have been other units too, *hint hint*).

They killed the orcs because they were on higher ground, allowing them to fire first and a whole lot while the lil' green dudes ran their way up hill. Their flamethrowers could also be considered as normal damage, but it'd be best to assume it was concussive (or explosive, whichever does 25% to small). Also, notice how many empty guns there are on the field - there were more marines that one could count on screen, so it's hard to say if there were only 8-9-10 at the beginning. There's my long -arse post.
Vis hele sitatet...
dette spillet skal jeg faktisk KJØPE!!
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
åååh! Dumme blizzarder!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Om du må se den filmen NÅ så bruker du cheat til å klare hard på 2sec.. men filmen er ikke så artig
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Sejten... Gleder meg allerede, må bare ha det spillet!

Noen som vet når det blir lansert ?
zyrtec; bruker du cheats for å klare på hard så får du ikke se traileeren
må bare si det.. starcraft eier
men jeg har en liten ekstremt VELDIG stor aning om at det bare er teaser... + les på commentsene!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
duxo tror du jeg skrev det uten å vite om det funka ?
Egentlig tror jeg du hadde samme ide som jeg hadde i starten.. En liten fugl hviska meg i øret at jeg fikk se den hvis jeg greide det på hard, deretter gikk jeg rundt 3 dager med konklusjonen om at det såklart virka med cheats!?!?!?!!!..

Uansett, når jeg gikk igjennom med cheats fikk jeg ikke se shit av SC2 traileren..

Prøver nå..



Uhh.. I think i hear my mother calling, gotta go... :P

Du kunne jo sagt at jeg liksom skulle se creditsa da :P
Sist endret av Goda; 29. juli 2002 kl. 15:48.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Fuck it. Det jeg lurer på er om noen har no info om space orc ( Orc in space ) høres rått ut
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
duxo tolmodighet min venn