Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1699
Er det noen som har en link til Unreal Tournament 2 Beta Demo som jeg kan laste ned???

Takker
du kan laste ned fra Megagames.com
Hmm... eneste jeg fant var en link til den offesielle siden.. Ikke noe der..
Lese om saken her

Der står det litt om betaen.
hmm.. den var der i går...
Anyways... #xdcc @ irc.criten.net << der kan du i hvertfall laste det ned
Better than thou.
Tviler veldig sterkt på at den lå der igår.
Uansett, det er en pre E3 alpha-build som florerer rundt på nettet, altså ingen demo, men fullversjonen med masse bugs, noen få maps og utweaka til tusen. Slettet den etter 15 minutter sjæl, og jeg digger UT..
Hvordan virker spillet?
Eller er den pre-betaen så dårlig at det er umulig å si?
bug bug bug!!
Jeg tror det har kommet en ny leak
Enig med Carlo... liker du UT, ikke last ned beta'n... den sugde HARDT
Fra dagbladet:

-Så folkens, vær tålmodige er dere snille. Vi formaner dere til å være så snille å ikke oppsøke stjålet materiale, å ikke diskutere det på offentlige forum og å ikke linke til det. Vi ønsker virkelig å forsikre oss om at folk ikke ødelegger førsteinntrykket dere av det som er et virkelig flott spill, skriver Rein.
hmm, for de som ikke vet det, det er kommet ENDA en leak, denne av hele spillet. Altså en ny leak av _beta_ retail, litt innviklet
Denne finnes på warez-central på criten, og vil sikkert spres litt, selv om det går rykter om at den er nuket pga. at den må overburnes.
Høres jo ut på Epic som om denne versjonen bare er dritt, og at de er livredde for at dette skal ødelegge for salget deres. Velger å tro på dem jeg, spilte litt den sof2 betaen og den var dritt i forhold til det endelige spillet så tror jeg holder meg borte fra noe frastjålet "halvbeta" drit jeg og. Er man UT fan så venter man på spillet. Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves.
ja.. man blir som oftest skuffet hvis man spiller beta'er... Driver beta'n er den eneste beta'n som jeg var fornøyd med, og jeg har spilt endel beta'er

TheGEEK: har du prøvd den nye leaken da? er det bare meg eller er det veldig vanskelig å koble til Criten??
Den alpha versjonen som carlo prater om har jo vært ute i over et halvt år.. Tror ikke det er den pressen skriver om, det er vel sikkert en nesten like dårlig rel. though..
Er Unreal Tourneyment 2003 Playable Demo den nye leaken det er snakk om? Den har jeg prøvd og det er den jeg snakker om...
Atså.. det er ikke snakk om den leakede "Alphaen" her, det har visst kommet skikkelig sak med installer og hele greia.
Det var iallefall umulig for meg å få det til å virke, ettersom menyene var føkket. Sannsynligvis fordi jeg har ett skjermkort som stinker så det holder.
Tror ikke det er så seriøst, NFO`en taler for seg
[insert l33t ascii art here]

ÈÍÍÍËÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍËÍÍͼ
³ ³
ÚÄÄÄ´ ÚÄÄÄÄ Ä -. [ RDMiSO ] .- Ä ÄÄÄÄ¿ ÃÄÄÄ¿
³ ÀÄÄÄÄÙ ÀÄÄÄÄÙ ³
³ - P R O U D L Y P R E S E N T S - ³
³ ³
³ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ Unreal Tourneyment 2003 Playable Demo ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ ³
³ RELEASE DATE : ??/??/2002 FiLE NAMES : tk-ut2k3.part##.rar ³
³ CD'S/RAR'S : 18*15Mb ³
ÀÄ¿ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÄÙ
ÚijÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ SUMMARY ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄijĿ
³ ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ ³
³ ³
³ Unreal Tournament... You Know The Rest... Blah Blah Blah ³
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ GROUP NEWS / SPECiAL RELEASE iNFO ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿
³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³
ÚÄÄÙ ÀÄÄ¿
ÚÙ À¿
³ Yes, it's a demo... it's better than nothing so stfu. ³
³ ³
³ ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ» ³
³ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄĺ ABOUT RDMiSO ºÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³
³ ³ ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍͼ ³ ³
³ ³ no ³ ³
³ ³
³ ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ» ³
ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄĺ EMAiL: admin@127.0.0.1 ºÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´
³ ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍͼ ³
³ .ÄÄ¿ ÚÄÄ. ³
³ ³ ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ ³
³ ³ ³ WE THROW OUR BEST TO OUR FALLEN FRIENDS ³ ³ ³
ÀÄÄÄÄÄijÄÄÄÙÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÀÄÄijÄÄÄÄÄÄÙ
Vis hele sitatet...