Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1596
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Nå begynner jeg å nærme meg ren deseperasjon.

Har sittet og spilt Half-Life de siste 2 ukene nå, og etter sinnsykt mye arbeid klarte jeg i går å komme helt til siste episode - og til den svære story baby-bossen

Problemet nå, etter endelig å ha skutt fysaken i filler, er at hele dritten plutselig klikker. Etter å ha sett dødssekvensen til babyen, så fader bildet ut - og så står det "loading".

- Og så quitter Half-life, og jeg blir brakt tilbake til Windows.

Hva er galt? Hvorfor kommer jeg ikke lenger?

Noen som har opplevd det samme?

Søren, ass Jeg SKAL ha med meg slutten.
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:14.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
har aldri skjedd med meg eller noen som jeg kjenner. men slutten er ikke noe serlig å få med seg.

SPOILER ALERT! Vis spoiler

du treffer mannen men dressen på et tog. ikke noe mer
original reprint
xaff's Avatar
Det er to slutter på Half-Life. Ganske fett, men har aldri hørt om noen med det problemet før Stormen.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
God damn, ass... Jeg hørte også det med mannen med dress.

Kan ikke noen fortelle meg hva som er cluet med ham da? Så slipper jeg leve i uvitenhet.

Problemet jeg har kan jo kanskje skyldes at jeg spiller Half-Life på en bærbar 1,2 gig uten spesiellt bra skjermkort... Kanskje?
nFF Marshall
morten's Avatar
er spillet rip eller iso? kan vel feks være feil med ripen/isoen som gjør dette her.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Hmm... Jeg lastet det ned fra en kar på Direct Connect. Var ferdig installert på hans maskin, så jeg regner med at han har installert det fra original CDen.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Tror ikke alle oppfattet spørsmålet mitt, så jeg gjentar det:

Kan noen avsløre slutten på HalfLife for meg? Hva skjer? Hvem er karen i dress? Hvordan gikk eksperimentet ut av kontroll?
nFF Marshall
morten's Avatar
Aldri spilt Halflife, så jeg kan nok desverre ikke hjelpe deg med det spørsmålet Stormen. Finnes vel spoilers på internett, har du prøvd å søke litt rundt forbi? Jeg kan sikkert gjøre et forsøk for deg i morgen.
hadde noe lignende problemer.. når du skal ta heisen opp før den utescena med helikopteret og det stoppa heisen midt i, og jeg måtte begynne på nytt.. litt småirriterende. :-)
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jeg husker dessverre ikke slutten så godt. hehe
Men du får velge om du skal joine han typen eller ikke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Lenge siden denne posten var oppe, men jeg har fortsatt ikke fått svaret jeg leter etter; og på nettet (via Google) holder alle kjeft om sluttscenen..

Men zpeef: Joine han typen i hva? Er det han som utløste feilen i eksperimentet? Hvorfor har han fulgt etter meg hele tiden? Har han kontrollert de militære? Hva er hans rolle i spillet?

Vær så snill og svar meg, noen. Jeg har spillt Half-Life i 2 uker, og så blir jeg snyltet for slutten. Det er med andre ord 2 bortkastede uker, hvis dere ikke hjelper meg
Ettersom jeg har forstått så får du jobben der,kanskje militæret og dem bare var en test
Opprinnelig postet av Stormen
Kan ikke noen fortelle meg hva som er cluet med ham da? Så slipper jeg leve i uvitenhet.
Vis hele sitatet...
Da må du klare Half-Life Opposing Force, hirr hirr

JEG vet meningen med livet!
Opprinnelig postet av Zpeef
du treffer mannen men dressen på et tog. ikke noe mer
Vis hele sitatet...

Hvem er han mannen i dressen? Han er faen meg skummel. Han er på opposing Force også.
Gman eller Geman... er det ikke det han heter a? Han er med deg gjennom hele spillet... men jeg har ikke runna det, though