Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1690
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok nettopp fingeren min i en pose med god kokain, og jeg merket at det hang en del igjen. Jeg slikket det av, og munnen min ble nummen og god som forventet. Det jeg ble litt overrasket av er at jeg fikk en liten god cola-effekt. Jeg vet at munnen har slimhinner som nesen, men er den en spesielt god grunn til at folk hovedsaklig tar kokain i nesen fremfor å slikke det av fingrene? I nesen er det jo snørr og annet drit (pluss mye mindre opptaksrom), så det virker jo nesten som en bedre løsning å slikke det av fingrene?
finner ikkeno info om hvordan opptaket er via munnslimhinner så kan ikke gi tall, men regner med det er ganske likt som opp nesa (evt litt svakere via munn om jeg skal gjette).

men blir jo ganske kjipt da, sitte der og holde kjeft og svosje colaen rundt i munn mens du blir pratesjuk, og svelger du så sløser du mye.. :P
selv så liker jeg også følelsen i nesa av å snorte cola og vet det er godt opptak der.

kanskje noen andre finner no gode kilder på tall?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns det er jævla nice å blande det med vann og sprute det opp i tarmen med en sprøyte
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har noe med hvor mye kroppen tar opp av det. Rektalt tar kroppen opp mest av virkestoffene, så nasalt, så oralt. Man får altså lavest effekt oralt. Å ta kokain rektalt er ikke lett uten assistanse men har du sett det på wolf of wallstreet så blåser de jo kokain opp i rævhølet på hverandre. Jeg kjenner til en som visstnok har gjort dette i virkeligheten med en kompis også (haha wtf)
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sugerør opp i rassen og assistanse fra en annen som blåser det inn