Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 623
Nå er jeg så drittlei av å ta subuxone hver dag og å være avhengig av noe jeg ikke føler jeg har behov for å ta, jeg har et stabilt liv- er rusfri og har hatt det sånn noen måneder. Jeg er nå på 6mg subuxone og kommer til å dra på apoteket imorgen å forlange å bare ta 4mg, jeg skulle egentlig på et møte med LAR denne uka, men tror du ikke de avlyste møtet? Det var da jeg trolig kom til å få vite når jeg legges inn til avrusning og nedtrapping til 4mg, men siden de ikke møtte opp så kommer jeg til å gjøre dette selv, så hva er deres beste tips/råd til å takle abstinenser på subuxone? Skal gå ned til 2mg å planlegger deretter å hoppe av.
Lyrica synes jeg er absolut best, men att bruke mer enn to dager i rad er bare waste med tanke på toleransen som skryter i opp direkt. Ta derfor Lyrica, eller gabapentin, en dag, siden noen benso, gjerne diazepam eller rivotril: du vil ha lang halveringstid. Imodium for magen, og mye vetske-erstattning.
Cannabis mot kvalme og for aptit.

Från 6 til 4 burde ikke være så hardt, eller 4 til 2. Deretter pleier det og bli røff.

Hvis du har selv-kontroll er det att gå over til opiat som er kortvirkende siste rida. Jeg tok FRA sub til heroin til kratom. Sedan gikk jeg av kratom.
Dette var den enklaste måste for Meg for å slippa den lange, jevla subutex seponeringen.
Du må bruke lengre tid på nedtrappingen.Anbefaler ikke å gå fra 2-0 mg.Bruk mindre doser.Helt ned i 0,5.Vondt vil det gjøre uansett!Men mindre vondt med lengre og saktere nedtrapping.Jeg synes også at noen måneder stabil, er litt lite! Håper motivasjonen er skyhøy! Det trengs! Lykke til!

Ikke ta rådet til duden over her i hvert fall.Som anbefaler heroin! Galskap!
Sist endret av Sofine; 17. september 2019 kl. 00:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sofine Vis innlegg
Du må bruke lengre tid på nedtrappingen.Anbefaler ikke å gå fra 2-0 mg.Bruk mindre doser.Helt ned i 0,5.Vondt vil det gjøre uansett!Men mindre vondt med lengre og saktere nedtrapping.Jeg synes også at noen måneder stabil, er litt lite! Håper motivasjonen er skyhøy! Det trengs! Lykke til!

Ikke ta rådet til duden over her i hvert fall.Som anbefaler heroin! Galskap!
Vis hele sitatet...

du har helt rett, har lest litt rundt på nettet og skal gå ned til 2mg neste måned en uke før jeg legges inn (har fått dato 8.oktober), tror ikke han har peiling på hvordan opiatavhengighet er.. jeg kan aldri ta heroin igjen og har innfunnet meg med dette.