Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1495
Får man politi på døren/straff om en bestiller Phenibut på nett?

Eller blir det bare ikke levert?


Noen som hr bestilt helsekost som Phenibut og andre sunne ting fra
Lucky vitamins?
Det er flere ting som kan skje, akkurat hva som vil skje er det nok ingen her som kan svare på.
Blir du tatt så vil du selvfølgelig få straff for det.

Du finner nok flere svar du leter etter i denne tråden

https://freak.no/forum/showthread.php?t=249644

NB! Beskjed fra Crew: Dette stoffet regnes som legemiddel og tollen vil konfiskere det om de oppdager det i en sending.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
21 3
Sitat av Soletti Vis innlegg
Det er flere ting som kan skje, akkurat hva som vil skje er det nok ingen her som kan svare på.
Blir du tatt så vil du selvfølgelig få straff for det.

Du finner nok flere svar du leter etter i denne tråden

https://freak.no/forum/showthread.php?t=249644
Vis hele sitatet...
Klar over d, men lurer på om politi blir involvert? Eller om de bare tar det?
Ja, det kan fort hende at de blir involvert.
Det er jo tross alt ikke lov, så du kan bli anmeldt for det.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rutine er å levere sendingen til politiet og anmelde det. Regn med å få politiet på døra ja. Det har skjedd meg. Var ikke mye og ikke ille.
Konfiskering medfølger som regel anmeldelse.
Har hatt 4 pakker stoppa og mista varen i forskjellige tilfeller. Aldri pusher-mye. Kun fått brev om at det er tatt og blir destruert.

EDIT: Betyr ikke at du er 100% safe. Sikkert mye som spiller inn. Jeg er bruker i politiets øyne (var frem til i fjor i hvert fall) og de bruker neppe tid på noe sånt.

Er du mindreårig eller ikke straffedømt er det nok større sannsynlighet. Nå synser jeg men politiet prioriterer vel de de ser håp for i Tollsaker gjetter jeg.

Mengde har så klart noe å si
Sist endret av Epicuser; 4. juni 2018 kl. 19:35.
Trådstarter
21 3
Sitat av Epicuser Vis innlegg
Har hatt 4 pakker stoppa og mista varen i forskjellige tilfeller. Aldri pusher-mye. Kun fått brev om at det er tatt og blir destruert.

EDIT: Betyr ikke at du er 100% safe. Sikkert mye som spiller inn. Jeg er bruker i politiets øyne (var frem til i fjor i hvert fall) og de bruker neppe tid på noe sånt.

Er du mindreårig eller ikke straffedømt er det nok større sannsynlighet. Nå synser jeg men politiet prioriterer vel de de ser håp for i Tollsaker gjetter jeg.

Mengde har så klart noe å si
Vis hele sitatet...
Tenkte å bestille en liten pakke
Trodde de bare tok d og d var d?? Trodde ikke politiet involverte seg i slikt