Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1161
Hei, vil gjerne høre fra folk som har spilt battlefront betaen. Er det gøy å spille osv. Har hørt at spillet er godt optimalisert men lurer også på hvor godt. Skriv gjerne hvor mange fps dere ligger rundt, og hvilket skjermkort dere bruker. Kanskje også rammen deres?
GTX 670 overclocka
16 GB ram

kjører rundt 80-90 FPS med alt på medium (ser fortsatt ganske bra ut )
Har spilt det en del nå og jeg synes spillet ser bra ut og kjører smud. Får star-wars steming av å spille spillet Walking Assault (Hoth banen) er ganske kul, men sykt ubalansert. Empire vinner hver gang fordi det er umulig å drepe AT-ATene.
Må si det er lenge siden jeg fikk et kick av gaming, for det fikk jeg av battlefront. Elsker stemninga! Er ikke så vanskelig å vinne som rebels, bare gjør som det blir sagt så ryker AT AT'ne ganske fort i bakken
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Walking Assault (Hoth banen) er ganske kul, men sykt ubalansert. Empire vinner hver gang fordi det er umulig å drepe AT-ATene.
Vis hele sitatet...
Tull! Jeg spilte timesvis hver dag i test perioden og ble ganske flink, og jeg vant nesten alle rundene jeg spilte med noen få unntak. AT-ATene er lette og ta ned hvis du vet hva du skal gjøre. Vil nesten si det er lettere det enn og beskytte dem.

Betaen, eller kanskje heller kalle det for en demo, er vel strengt talt det dette var, var flott! Godt optimalisert, bra grafikk og en lyd-opplevelse som gav meg frysninger til tider. Dette + at jeg aldri ble lei Hoth lover bra for fremtiden av spillet når det kommer mer enn to gamemodes/maps.
Sist endret av JVMyhre; 13. oktober 2015 kl. 12:41.