Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2872
God dag, plukket opp super street fighter 4 under steam salget, og har blitt ganske hekta, vurderer nå å kjøpe meg en fight stick for å få mer ut av spillet.

Problemet er at jeg kun finner sticks til 1000kr+ på nettet, og som nybegynner er jeg ikke villig til å investere så mye i spillet riktig enda.
Lurer på om noen vet om en norsk nettside jeg kan kjøpe en ny/brukt stick til under tusenlappen, helst enda litt mindre.

Takk
Arcade stick ps3/PCtil under tusenlappen på finn.no

Vurderer å skaffe meg SSF4 på steam jeg også, kommer til å kjøpe en madcatz stick i så fall til 1700kr ny.
Det blir et helt annet spill når du begynner å få teken med stick, jeg har en grom chun li yupyupyup =)
Sitat av Mentalism Vis innlegg
God dag, plukket opp super street fighter 4 under steam salget, og har blitt ganske hekta, vurderer nå å kjøpe meg en fight stick for å få mer ut av spillet.

Problemet er at jeg kun finner sticks til 1000kr+ på nettet, og som nybegynner er jeg ikke villig til å investere så mye i spillet riktig enda.
Lurer på om noen vet om en norsk nettside jeg kan kjøpe en ny/brukt stick til under tusenlappen, helst enda litt mindre.

Takk
Vis hele sitatet...
Round1ko.com er den eneste nettsiden hvor folk selger brukte fightsticks for en god rimelig og billig pris.

Jeg anbefaler å kjøpe en kinesisk Qanba Q4 stick som virker på PS3, Xbox360 og computer. Da får du alt i et. Da slipper du å bekymre deg for hvilken konsoller som blir brukt når du skal spille turneringer i Norge.

http://eightarc.com/qanba-q4/

Ikke noe vits å kjøpe en helt ny Xbox360 eller PS3 stick nå som disse konsoll generasjonen er over. Lønner seg å kjøpe Qanba Q4 kinesisk stick som fungerer på PC, PS3 og Xbox360. Du kommer ikke til å angre på kjøpet. Prisen i alt kommer til å ende opp på ca 1600 kroner inkludert den norske tollen Hvis du får pakken av Posten Norge kan tollen være lavere. Får du pakken levert av et privat selskap er tollen høyere.
Sist endret av Gigolo; 28. januar 2014 kl. 18:31.
Sitat av Gigolo Vis innlegg
Round1ko.com er den eneste nettsiden hvor folk selger brukte fightsticks for en god rimelig og billig pris.

Jeg anbefaler å kjøpe en kinesisk Qanba Q4 stick som virker på PS3, Xbox360 og computer. Da får du alt i et. Da slipper du å bekymre deg for hvilken konsoller som blir brukt når du skal spille turneringer i Norge.

http://eightarc.com/qanba-q4/

Ikke noe vits å kjøpe en helt ny Xbox360 eller PS3 stick nå som disse konsoll generasjonen er over. Lønner seg å kjøpe Qanba Q4 kinesisk stick som fungerer på PC, PS3 og Xbox360. Du kommer ikke til å angre på kjøpet. Prisen i alt kommer til å ende opp på ca 1600 kroner inkludert den norske tollen Hvis du får pakken av Posten Norge kan tollen være lavere. Får du pakken levert av et privat selskap er tollen høyere.
Vis hele sitatet...
Ser ut som bra sticks det der, sanwa er bra kvalitet på joystick og knapper!
Ser det sitter en firkantet restrictor plate orginalt på de, vet du om det er stress å modde om den til en åttekantet plate?
Sist endret av Noxaran86; 29. januar 2014 kl. 12:27.
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Ser ut som bra sticks det der, sanwa er bra kvalitet på joystick og knapper!
Ser det sitter en firkantet restrictor plate orginalt på de, vet du om det er stress å modde om den til en åttekantet plate?
Vis hele sitatet...
Det er bare å skifte ut restrictoren. Null stress og er ganske enkelt å skifte ut.
http://www.youtube.com/watch?v=K0o14VlGv4Y

Har du aldri åpnet en fightstick før så er youtube din beste venn
Sist endret av Gigolo; 29. januar 2014 kl. 19:51.
Joda, jeg har det. Men aldri på en Qanba.
Takk for svar
Sitat av Noxaran86 Vis innlegg
Joda, jeg har det. Men aldri på en Qanba.
Takk for svar
Vis hele sitatet...
Qanba er veldig lik alle andre stikker. Designen på kassen er den samme og har du åpnet mange stikker i ditt liv så åpnes Qanba også på samme måte.

Det har vært litt lite aktivitet med fighting games turneringer i Norge, men communitiet lever fortsatt. Nytt blod alltid velkommen til round1ko.com.

Ultra Street Fighter 4 kommer i 2014. En ny oppdatert versjon av Street Fighter 4 AE2012.
Sist endret av Gigolo; 29. januar 2014 kl. 21:51.