Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1245
Kom ny update til Arma 3 (Har digital deluxe edition via Steam) her om dagen som inneholdt en ny del av campaign ++, og "multiplayer optimalization".
Etter denne har jeg ikke kunnet spille multiplayer uten en avbrutt session om jeg i det hele tatt får startet en session. Jeg har aldrig hatt noen problemer med ArmA før.

Dette er problemene som oppstår:

Av og til (ca hver 2. gang) når jeg trykker på "Multiplayer" for å komme til serverbrowser fryser spillet helt og windows kommer med "Arma 3 has stopped working" uten noen form for mer informasjon om hva som er galt.

Noen ganger får jeg ikke joinet servere pga "Connecting failed" og havner tilbake til serverbrowser.

Om jeg kommer meg inn på en server får jeg kanskje spilt i 3-4 minutter så kommer battleye å kicker meg pga "Battleye not responding".

Om jeg får spilt lengere enn nevnt over så fryser spillet seg helt plutselig og jeg får ikke gjort noe annet enn ctrl+alt+del og avslutte Arma 3 prossessen.

Dette har jeg prøvd for å løse problemene:

Google.
arma3.com support.
Verifisert spillfilene.
Av/reinstallert spillet.
Av/reinstallert steam.
Verifisert spillfilene igjen.
Lastet ned BEClient.dll direkte fra battleye sine sider.
Reinstallert firmware på router.
Slettet profilene i Mine Dokumenter.
formatert hele SSD Arma 3 ligger på.
reinstallert spillet.
Lastet ned BEClient.dll direkte fra battleye sine sider.
verifisert spillfilene enda en gang.
google
google
google

Ingenting ser ut til å fungere. Noe som er MEGET kjipt da jeg trossalt har bygget denne maskinen for å kjøre Arma 3 på max settings.

Er det noen flere som har fått disse problemene?
Er det noen freaks som har funnet en løsning?

Spex:
ASUS Sabretooth Z87, Socket-1150
Intel i7-4770K Haswell
EVGA GeForce GTX 780Ti 3GB Classified
Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB 16010MHz
Samsung SSD 840 EVO 120GB OEM (KUN til Arma)
Samsung SSD 840 EVO 120GB OEM (KUN til Windows 7 Ultimate x64)

Vennligst hjelp, før jeg går til sak for å få pengene for riggen min tilbake da den er tiltenkt Arma 3!
Har du prøvd å skru dataen av og på?
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Har du prøvd å skru dataen av og på?
Vis hele sitatet...
Joda, har vært av og på opp til flere ganger. Var vell strengt talt alt jeg glemte å nevne at jeg hadde gjort.
kan jo hende att updataen har veldig mange bugs og crasher maskinen din
Bohemias forum er stedet å lete etter svar.

Vet ikke om dette er dit problem, men koster ikke noe og teste. Du kan også sjekke ut dumpfilen som ligger i arma mappen.
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
kan jo hende att updataen har veldig mange bugs og crasher maskinen din
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med den versjonen.
TS, vet ikke om dette kommer til å hjelpe men verdt et forsøk. Last ned developer version (høyreklikk i steam library, egenskaper, beta og developer). Kanskje det hjelper?
vet ikke om du har norsk steam som jeg har men får finne ut hva det heter på engelsk men prøv dette:
-Egenskaper->lokale file -> Bekreft Integriteten for spillbufferen. kommer det opp noen manglende filer så laster du ned det.
Sitat av optimus111 Vis innlegg
Bohemias forum er stedet å lete etter svar.

Vet ikke om dette er dit problem, men koster ikke noe og teste. Du kan også sjekke ut dumpfilen som ligger i arma mappen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar å hjelp.
Prøvde dette, er fortsatt random om jeg får opp serverbrowseren :s Så ut til å fungere en stund, da jeg prøvde å starte spillet>play>multiplayer flere ganger. Men nå er det tilbake til å fungere ca annen hver gang. Har ikke subscribed til noe etter un-subscribing. Har ikke nådd å prøve å spille en lang sessions i mp enda for å sjekke Battleye problemene (men skal gjøre dette hvert øyeblikk, om det funker er det levelig bare jævla fuckings irriterende), da jeg enda sliter med og komme meg i mp serverbrowser.
Dette er forøvrig screenen den låser seg i:
http://bildr.no/thumb/ajVNb0o0.jpeg
Der henger arma3.exe seg helt ("Not responding" i task manager også), og den lager ingen dumpfil. Verken i "DSteam" eller i "DSteam\SteamApps\common\Arma 3" eller "CUsers\WayGone\Documents\Arma 3".
Leter jeg på feil sted?
Lager ikke dumpfil om jeg lar vær å ctrl+alt+del å avslutter prossessen selv, men venter til windows kommer med beskjeden "... not responding". Skjer ikke noe om jeg velger at den skal lete på nettet for å finne løsninger

Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg har ingen problemer med den versjonen.
TS, vet ikke om dette kommer til å hjelpe men verdt et forsøk. Last ned developer version (høyreklikk i steam library, egenskaper, beta og developer). Kanskje det hjelper?
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar.
Har prøvd dette, men ingen forskjell, dessverre :/

Sitat av DustMan Vis innlegg
vet ikke om du har norsk steam som jeg har men får finne ut hva det heter på engelsk men prøv dette:
-Egenskaper->lokale file -> Bekreft Integriteten for spillbufferen. kommer det opp noen manglende filer så laster du ned det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar.
Har engelsk, men det er dette jeg mener jeg har prøvd når jeg sier "Verifisert spillfilene." i første tråd, dessverre :/
Sist endret av WayGone; 24. januar 2014 kl. 13:14.
Har du prøvd å enable devbuilden?


Høyreklikk på ARMA3->Egenskaper -> Betaer -> Velg dev build fra listen.

Edit: Så nå at du har prøvd det :/

Prøv å slett filene her om du ikke allerede har prøvd det.

user/appdata/local/arma3/mpmissioncache
Sist endret av GJERDE; 24. januar 2014 kl. 13:20.
Sitat av optimus111 Vis innlegg
Bohemias forum er stedet å lete etter svar.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å lage en tråd på Bohemias forum for å se om jeg får respons, da dette ikke er HELT det samme jeg sliter med. Spillet og SP funker fint. Det er når jeg trykker på MP for og få serverbrowser det fryser. Men det var et godt svar og kunne lett ha vært workshop som var problemet, da jeg hadde 2 subscribed items .
Er ikke buggy drivere eller noe sånt? Kanskje verdt et forsøk å reinstallert/oppdatert.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Prøv å slett filene her om du ikke allerede har prøvd det.

user/appdata/local/arma3/mpmissioncache
Vis hele sitatet...
prøvde dette nå, funket ikke. Frøs så fort jeg trykte multiplayer
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Er ikke buggy drivere eller noe sånt? Kanskje verdt et forsøk å reinstallert/oppdatert.
Vis hele sitatet...
Sitat av WayGone Vis innlegg
Av/reinstallert spillet.
Av/reinstallert steam.
Verifisert spillfilene igjen.
formatert hele SSD Arma 3 ligger på.
reinstallert spillet.
verifisert spillfilene enda en gang.
Vis hele sitatet...
*10titegn*
Sitat av GJERDE Vis innlegg

Prøv å slett filene her om du ikke allerede har prøvd det.

user/appdata/local/arma3/mpmissioncache
Vis hele sitatet...
Kan jeg slette hele arma3 mappa i user/appdata/local/, og arma lager ny?
Har du tuklet med video instillingene? Skrudd alt ned til low og jobbet deg oppover?
Sitat av MrZone Vis innlegg
Har du tuklet med video instillingene? Skrudd alt ned til low og jobbet deg oppover?
Vis hele sitatet...
Dette har jeg ikke prøvd, men har prøvd å bytte gpu fra min 780Ti til min 760Ti.

Jeg har klart å kjøre begge GPU på max settings på arma før, så ser ikke pointet med å skru ned instillingene da jeg har bygd denne maskinen for å spille Arma 3 på ultra.

har dette noe å si?
skal prøve reinstall nå etter jeg har unsubscribed til workshop content.
Funket ikke noe bedre nei. Har lånt en tråd på bistudio.com for å se om jeg får noe hjelp.