Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 8646
Hei forum!

Lurte på om det forsatt var noen som spilte RS etter EoC?
Begynte igjen for 1-2 uker siden, men føler det kommer til å bli kjedlig å spille alene i lengden.. Så, er det noen som forsatt spiller?

-Wanlox
jeg lagde en ny bruker for noen timer siden, av den grunn at den gamle ble sletter :S har ikke spillt på 3-4 år ... de kunne ha gjort spillet bedre ikke værre da.. men ja jeg begynte nettop
Er member men har ikke spillet på 2 uker :P IGN er Lord of Eru
Har prøvd meg på Runescape for et par år tilbake, likte det ikke noe særlig da, er det noe jeg bør prøve igjen? Har det forbedret seg noe særlig?
Spilte for noen år siden, vente meg aldri til EOC. Spilte også litt old school, men gikk lei. All lvlingen på nytt osv
gadd jeg bare ikke. Vil anbefale at folk som ikke har testet det tar en titt, og ja, det er official release fra Jagex.

http://oldschool.runescape.com/
Trådstarter
27 0
Nja, spørs hva du mener selv Fredrik. Spilte ikke mye selv før, så jeg er ikke akkurat personen du spør om det om det har blitt bedre, men jeg vil si at det er ganske artig Spiller personlig mest for å snakke med venner etc.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
EOC er noe dritt.

OSRS er noe dritt.

Jagex har ødelagt alt.

Du kan f.eks. se denne videon: https://www.youtube.com/watch?v=aApaKgd-pE4.
Den forklarer hvorfor Runescape dør.


// Hvis du lurer på om jeg vet hva jeg snakker om:
Har spilt i over 8 år. Jeg har vært med i pk-basert clan siden 2007. Har hatt utallige kontoer siden jeg begynte. Har en maksa 20 defence pure på EOC. Har en rimelig hardcore pure på OSRS. Fikk nettopp 5 accounter banna etter litt for mye botting på OSRS.
Sist endret av uaexed; 11. desember 2013 kl. 11:38.
Sitat av uaexed Vis innlegg
// Hvis du lurer på om jeg vet hva jeg snakker om:
Har spilt i over 8 år. Jeg har vært med i pk-basert clan siden 2007. Har hatt utallige kontoer siden jeg begynte. Har en maksa 20 defence pure på EOC. Har en rimelig hardcore pure på OSRS. Fikk nettopp 5 accounter banna etter litt for mye botting på OSRS.
Vis hele sitatet...
Du botter og klager på at Jagex ødelegger spillet? *sukk*
Sitat av uaexed Vis innlegg
EOC er noe dritt.

OSRS er noe dritt.

Jagex har ødelagt alt.

// Hvis du lurer på om jeg vet hva jeg snakker om:
Har spilt i over 8 år. Jeg har vært med i pk-basert clan siden 2007. Har hatt utallige kontoer siden jeg begynte. Har en maksa 20 defence pure på EOC. Har en rimelig hardcore pure på OSRS. Fikk nettopp 5 accounter banna etter litt for mye botting på OSRS.
Vis hele sitatet...
Du og folk som deg har ødelagt Runescape mye mer enn hva Jagex noengang har gjort.
Sist endret av Bombasa; 11. desember 2013 kl. 12:42.
Jeg begynte å spille igjen for ett par uker siden. Ble litt lei av det meste, så jeg trengte noe annet å tenke på. Etter å ikke ha spilt RS på flere år, må jeg si jeg er overrasket over hvor mye spillet har forandret seg. Om det er til det bedre eller verre er vel subjektivt.

Det eneste jeg misliker sterkt er det overdrevne fokuset på såkalte "cosmetic items" i penge butikken. Blir litt rart å se røde drager med skillcapes, vinger og my little pony kjeledyr, tusle rundt med gigantiske clan-avatars etter seg.

Menmen, kan ikke si det bryr meg så veldig. Questene er fortsatt bra, og jeg må innrømme at jeg har det veldig fint
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du og folk som deg har ødelagt Runescape mye mer enn hva Jagex noengang har gjort.
Vis hele sitatet...
Not even once.

Starta å botte etter wilderness ble fjerna. Faktisk i 2010.
Da hadde jeg rukket å spille siden 2006.

Jagex sa også at de aldri skulle ødelegge spillet i sin kamp mot RWT. Yeah right.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Kjøpte akkurat premier membership (6månder), etter en pause på ca 6månder. Vist noen vil spille add Skoftis.
Sist endret av BrilleSheik; 16. desember 2013 kl. 12:06. Grunn: Skrivefeil
Sitat av uaexed Vis innlegg
Not even once.

Starta å botte etter wilderness ble fjerna. Faktisk i 2010.
Da hadde jeg rukket å spille siden 2006.

Jagex sa også at de aldri skulle ødelegge spillet i sin kamp mot RWT. Yeah right.
Vis hele sitatet...
wildy ble fjerna i 2007
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av weedvolvoturbo Vis innlegg
wildy ble fjerna i 2007
Vis hele sitatet...
No shit Sherlock, de trengte bare å ødelegge tilliten min en gang.
Sitat av uaexed Vis innlegg
No shit Sherlock, de trengte bare å ødelegge tilliten min en gang.
Vis hele sitatet...
du bare formulerte deg litt dårlig
er dere members? har to adamantite sword og hundre yew bytter mot lobby og black armor og wind rune bare follo inn i wildy er en hemmelig plass her for dragon
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Sitat av Krystallisert Vis innlegg
er dere members? har to adamantite sword og hundre yew bytter mot lobby og black armor og wind rune bare follo inn i wildy er en hemmelig plass her for dragon
Vis hele sitatet...
Om du først skal lure noen kan det være et poeng å skrive forståelig
spiller OSRS littegrann, dere kan jo legge meg til hvis dere vil(Den Turtle)

Noen som vet om Jagex har tenkt til å implementere Grand Exchange snart forresten? Synes det er waste å prøve å selge ting 50% av tiden.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Om nykommere til eocrs trenger hjelp er jeg behjelpelig så lenge jeg er på. Bare add hara_bank. Har spilt siden 2004 av og på. Nærmer meg maxed skills med museskritt. Aldri bottet et eneste sekund, så sprørsmål rundt botting kan du ta rennefart å drite i.
På 07 add :Libra Gente.
Eoc er noe forbanna møkk. Solgte nettopp en bruker med alle 99s og 105 i dung. Men 07 er nostalgisk og gøy enn så lenge.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg begynte å spille igjen nylig!


Noen andre her som spiller 07scape/Old School RuneScape (OSRS)?
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som fortsatt spiller Old School?? Litt ensomt...
Herre fred! Er det liv i det spillet enda? Bare denne tråden fikk meg til å kjenne på nostalgien
Er det enda slik at man må betale for å være "member" eller hva det nå het for mange herrens år siden? Og er det fortsatt mulig å spille slik det var i "gamle dager"? Et kjapt YouTube-søk tilsier at det ikke lengre er på langt nær det samme.
Det er liv i spillet! Ikke akkurat som før, men osrs er ganske likt som da jeg spilte for 6 år siden? Startet opp for sikkert to/ tre uker siden. Man må fortsatt betale for å være member, men man kan også kjøpe "Bonds" ingame som gir deg member i 14 dager tror jeg, men koster ca 2mill.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ja spiller Ironman mode på OSRS, men det eneste jeg egentlig gjør er å AFK woodcutting mens jeg leser på lekser og LSD.

Kan adde meg på TripOnAcid, om du/dere vil.
Sist endret av AfroTur; 5. november 2016 kl. 04:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Spiller også.
Ign: XierionX