Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 11866
hvor lenge bør man vente mellom hver gang for å unngå å tømme serotoninlageret i hjernen? tok en liten drop for 2-3 dager siden men har jævlig lyst å gjøre det på fylla idag og!
Dude, spar deg denne gangen. Ville hatt et minimum på to uker i hvert fall, men forhåpentligvis svarer noen som har litt mer peil og erfaring enn meg. To uker er ca den korteste ventetiden jeg har hatt og da har jeg i hvertfall ikke følt meg nevneverdig deppa etterpå.
Sist endret av Fatass Skinny; 19. oktober 2013 kl. 18:12.
Gjøre det på fylla vil være veldig dumt... Du bør vente minst 1 måned mellom hver gang.. Helst mer.
Trådstarter
11 0
aiit! hadde en ganske lang nedtur i fjor på noe tabbiser i ca 3-4 mnd så vet hvor kjipt det er fikk vite senere at de mest sannsynlig inneholdt meta og... vil bare nevne at jeg ikke fikk full effekt her om dagen men tror jeg blir å skippe det selvom jeg har jævlig lyst å ta en liten drop og legge hemninger på hylla
Tror helt ærlig ikke det skal være noe problem, om det er rein MDMA.
Av egen erfaring har jeg fint klart å gjøre det 2-3 dager på rad uten noen komplikasjoner når det gjelder det.
Rundinger kan det fort bli litt anderledes da det ofte er blandet div RC'er, amfetamin osv. som alene kan gi nedtur.

Om du ikke drikker deg søpledrita så minsker jo også det sjansen for kjipe dager i ettertid.
Men om du gjør det i dag så ville jeg ventet en liten stund med å ta det igjen neste gang.
Sist endret av KjellFresh; 19. oktober 2013 kl. 19:07. Grunn: fnewji
Trådstarter
11 0
thanks kjellfresh! skal inspisere den litt når jeg kommer meg på vors! er veldig sjelden vare her oppe i nord, ca 1 gang i året typ...
Blei det noe tur på deg?
Trådstarter
11 0
Kom på vorset og fikk vite det ikke var mdma men mephedrone. Aldri testet dette før så ringte en kompis og hørte med hans erfaringer før jeg heiv det i meg. Fikk høre at det bare skulle vare i 1-2 timer men synes det virka som det varte hele kvelden, hadde værtfall gigapupiller hele kvelden.

Rusen var nesten som en blanding av cola og mdma. Var en awesome kveld og ikke noe særlig nedtur idag!
Inntok veldig mye MDMA i sommer og merka godt ettervirkningene av dette. Typ 1 uke strekk, to uker av, så enda en uke. Ikke noe jeg vanligvis ville ha gjort, men hadde et lager som skulle bort før flytting.

Merka veldig godt ettervirkningene av slik bruk. Ble nesten litt zombie. Ved tidligere anledninger har jeg venta hvertfall 3 uker mellom hver gang. Tro meg, du merker det hvis du tar det hyppigere. Kanskje ikke så mye, men nok til at du merker det.

~LABAN
Nå skal ikke jeg komme å ødelegge hele denne "vent til da og da" preken.
Jeg tok MDMA tre dager fordelt på 14-15 dager for litt siden. Hadde ingen nevneverdige kjipe effekter i ettertid.
Skal nevnes at dette var rimelig bra saker, var ikke blandet ut med noe, så vet ikke om det kanskje kan ha vært en av grunnene til at det gikk bra.

Om du tar det to ganger på en uke tror jeg ikke du kommer til å føle deg så utrolig mer deppa enn ellers, med mindre du rett og slett tenker på det og er en deppa person til vanlig. Du kjenner deg selv bedre enn oss, går du rundt og er deppa ofte så råder jeg deg til å vente en stund mellom hver gang ja.

EDIT: Det vil ikke si at jeg mener at man skal ta MDMA hver uke fordet, men å ta det 2 ganger tett en veldig sjelden gang tror jeg ikke skader så mye.
Sist endret av fth; 21. oktober 2013 kl. 15:35.
Jeg har en tendens til og ta mdma/mda 4ganger i mnd. Aldri hatt nevneverdige problemer med det, spiser jevnlig 5-htp og drikker alltid ghb for å rette litt på formen søndag. Merker ikke stor forskjell i hver helg og en helg i mnd på ettervirkningene.
Sitat av Splendid Vis innlegg
Jeg har en tendens til og ta mdma/mda 4ganger i mnd. Aldri hatt nevneverdige problemer med det, spiser jevnlig 5-htp og drikker alltid ghb for å rette litt på formen søndag. Merker ikke stor forskjell i hver helg og en helg i mnd på ettervirkningene.
Vis hele sitatet...
Okei, dette krever til moralprek, du bestemmer selv hva du vil, men det du gjør kan være med på å forandre livet ditt mot det negative. Først les deg opp angående seretonin syndrom. Her er hva seretonin kan være nyttig for: http://no.wikipedia.org/wiki/Serotonin.

Her er kilder angående seretonin syndrom:
http://nhi.no/sykdommer/psykisk-hels...rom-35081.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Skal ikke hindre deg ifra å holde på som du gjør, men faren er stor. Har også hørt at det ikke er lurt å ta tilskudd av seretonin da dette kan være med å påvirke produksjonen av det. Alt i alt så kan du risikere å stå uten seretonin produksjon, muligens permanent.

For å avklare situasjonen som TS lurte på så går det fint å ta det en sjelden gang, men det bør helst være ei stund mellom hver gang. Man bruker normalt ca 2 uker på å bygge opp igjen seretonin nivået til det normale etter en tur på MDMA, og det bør helst ligge stabilt ei stund.
Sitat av Larsiii Vis innlegg
Okei, dette krever til moralprek, du bestemmer selv hva du vil, men det du gjør kan være med på å forandre livet ditt mot det negative. Først les deg opp angående seretonin syndrom. Her er hva seretonin kan være nyttig for: http://no.wikipedia.org/wiki/Serotonin.

Her er kilder angående seretonin syndrom:
http://nhi.no/sykdommer/psykisk-hels...rom-35081.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Skal ikke hindre deg ifra å holde på som du gjør, men faren er stor. Har også hørt at det ikke er lurt å ta tilskudd av seretonin da dette kan være med å påvirke produksjonen av det. Alt i alt så kan du risikere å stå uten seretonin produksjon, muligens permanent.

For å avklare situasjonen som TS lurte på så går det fint å ta det en sjelden gang, men det bør helst være ei stund mellom hver gang. Man bruker normalt ca 2 uker på å bygge opp igjen seretonin nivået til det normale etter en tur på MDMA, og det bør helst ligge stabilt ei stund.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest alt jeg finner om seretonin. Nå er ikke dette året rundt, men perioder bestemt litt av tilfeldighetene. Jeg alltid typen som vasker produkt jeg ikke syns ser fint ut i aceton og gjerne rekrystalliserer i isopropanol før jeg spiser det. Poenget i det jeg sier er ikke at jeg har lave seretonin nivå i perioder, men at jeg ikke merker noe forskjell på nedturen så lenge jeg venter 7 dager mellom hver gang. Merker sjelden toleranse også, pleier og spise mellom 150-185mg en gang i løpet av kvelden og kan ligge å rulle i go form på gulvet i flere timer etter
Mon soleil se couche
12 1
Jeg pleier å vente minst 2-3 måneder mellom hver gang. På denne måten så blir det spart til en "spesiell" opplevelse, og ikke bare enda en bytur liksom. Har drevet med mdma lenge og ventet minst 2-3 måneder mellom hver gang og aldri opplevd noe nedgang i effekt eller noen sterk nedtur. Det er din kropp og du gjør som du vil med den, jeg skal ikke stoppe deg. Men for meg, så har det fungert utrolig bra på lang sikt å vente såpass lenge mellom hver gang.
Hvis du i tillegg lever en sunn og god livsstil så er det jo enda bedre også.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Det tar 3-4 uker for at seretonin nivået er back on track etter en tur. Men anbefaler å ta det hver 3mnd.
Kjørte på alt for hardt i starten når jeg fikk smaken på emma.. Nå får jeg nesten ikke funk lenger, angrer på mitt hyppige bruk
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Det tar 3-4 uker for at seretonin nivået er back on track etter en tur.
Vis hele sitatet...

Du sier det som om dette er fakta. Det KAN ta 3-4 uker. 2 Ukers pause er en gjenganger.

Jeg er ikke en overglad person, så jeg finner det passe med 3 uker. Kanskje siden jeg ikke er smileyface så produserer kroppen min mindre seretonin til at jeg ikke burdte vente mindre enn 3 uker??