Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 701
kjøpte en samsung xcover 271 for sånn 2 uker siden. Mobilen fungerer flottflott til mitt bruk og har vært med på mye rart.

Det som har skjedd de siste dagene er at den ikke reagerer like bra på hoved tasten, eller "velg" tasten om man kan kalle det det.

Den fungerer hvis man trykker tasten litt hardere en normalt, men ved vanlig bruk reagerer den ikke. Jeg trykker tasten så hardt ned som man skal (hører og kjenner et lite "klikk " som man skal), men mobilen reagerer ikke.

Dette er for seg selv ikke noe stort problem, men blir et irritasjonsmoment i lengden, så jeg sente en henvendelse til elkjøp hvor jeg kjøpte mobilen.

Jeg bare lurer på om dette går på reklamasjon?

Mobilen er jo ikke ødelagt, og den er funksjonell. Den har bare litt nedsatt brukervennlighet? er mobilen ødelagt, eller er dette for mye i grenseland?

Gode svar belønnes med KP!
Feil er feil. Hvis den ikke virker som den skal, så kan du få dem til å fikse det eller gi deg ny.