Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1805
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Hallo! Tenkte jeg bare skulle dele DotA 2 traileren med alle som ikke har sett den.
Syns det ser awesome ut, og gleder meg som ett lite barn.

Forøvrig begynner DotA2 turneringen i morgen klokka 10!

Trailer

Beta sign-up/tournament schedule

Få høre hva dere syns, og forventninger!
Syntes trailer var kul hvertfall, ser fram til spillet
0 gameplay på traileren da. Bortsett fra dette ser jeg veldig fram til det:`!
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ratex Vis innlegg
0 gameplay på traileren da. Bortsett fra dette ser jeg veldig fram til det:`!
Vis hele sitatet...
Vell.. På de fleste spill som DotA og LoL er det egentlig litt vanskelig å lage en SUPER trailer, i og med at man helst vil ha fet cinematics, mens spiller spilles ovenfra, liksom.. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Tror også hovedfokuset deres er å få vist fram heltene.
Gleder meg noe voldsomt! Men, synd det ikke var gameplay, som nevnt over.

HoN og LoL kommer jo til å gå dukken når dota slippes. Lenge leve icefrog!
Blir dette free2play som HoN og LoL er nå eller vil de ta betalt fra starten av?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Raymond Vis innlegg
Blir dette free2play som HoN og LoL er nå eller vil de ta betalt fra starten av?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det blir f2p, og det håper jeg ikke heller. Rett og slett fordi det er et idiotisk system i mine øyne. Jeg betaler heller en 500(?) lapp for å kunne spille alle heltene når jeg vil og hvor jeg vil. I stedet for å ha 6 helter gratis hver uke e.l.

Har spilt LoL i ett år og har jo selvfølgelig brukt ca 600 kroner på det selvom det er f2p. Rett og slett man blir fort lei av å ikke kunne spille de man vil.
Dota 2 kommer aldri til å bli f2p. LoL er et drittspill og derfor f2p. HoN har akkurat gått f2p da de ser at Dota2 kommer til å slå de konkurs.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Vell.. På de fleste spill som DotA og LoL er det egentlig litt vanskelig å lage en SUPER trailer, i og med at man helst vil ha fet cinematics, mens spiller spilles ovenfra, liksom.. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Tror også hovedfokuset deres er å få vist fram heltene.
Vis hele sitatet...
Jeg ser poenget ditt. Men synes allikevel de kunne tatt med bittelitt... Dota2 er jo noe vi som spiller 1'en ser mest frem til.
Ang. heltene så jeg ca bare kjente fjes
Sist endret av Hydroide; 16. august 2011 kl. 22:29.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ratex Vis innlegg
Jeg ser poenget ditt. Men synes allikevel de kunne tatt med bittelitt... Dota2 er jo noe vi som spiller 1'en ser mest frem til.
Vis hele sitatet...
Det er sant. Men så har de jo da turneringen i morgen som blir livestreamet i 5 dager. Og trailern kom ut for litt over 22 timer siden. Så det blir jo masse nok av gameplay fra i morgen av.
Ser fram til dette... Men...

har vi ikke nok DOTA lignende spill? HoN, LoL, Bloodline Champions?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Ser fram til dette... Men...

har vi ikke nok DOTA lignende spill? HoN, LoL, Bloodline Champions?
Vis hele sitatet...
Du svarer på ditt eget spørsmål. JO! Vi har nok lignende spill. Nå er det på tide for alle de og miste halvparten av spillerne som migrerer til DotA 2.
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Ser fram til dette... Men...

har vi ikke nok DOTA lignende spill? HoN, LoL, Bloodline Champions?
Vis hele sitatet...
Stemmer. Vi har nok Dota lignende spill. Det er derfor vi trenger Dota 2!
Om vi slipper unna SKINS, ANOUNCMENTS PACKS, og annet ræl som gjør spillet uspillbart. Så vil alle som liker denne <sjangeren> emigrere fra HON til DOTA2, dagen det lanseres.

Jeg vil tippe prisen på spillet blir alt fra 20-50$, ikke noe mer.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Jeg tror ikke det blir f2p, og det håper jeg ikke heller. Rett og slett fordi det er et idiotisk system i mine øyne. Jeg betaler heller en 500(?) lapp for å kunne spille alle heltene når jeg vil og hvor jeg vil. I stedet for å ha 6 helter gratis hver uke e.l.

Har spilt LoL i ett år og har jo selvfølgelig brukt ca 600 kroner på det selvom det er f2p. Rett og slett man blir fort lei av å ikke kunne spille de man vil.
Vis hele sitatet...
Nåja, tror det er en genial markedsføringsplan. Greit nok, er forsåvidt enig i at det er litt lame, men på en annen side hadde jeg aldri prøvd LoL hvis det ikke var F2P.
Kjøpte HoN i beta, men var litt nysgjerring på LoL og fikk testet det pga det er f2p.

Tror kanskje endel som spiller LoL og HoN ikke gidder å migrere til Dota2 hvis det koster. Hadde vært bedre om man fikk en smakebit og så muligheten for å kjøpe det hvis man liker det.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Raymond Vis innlegg
Nåja, tror det er en genial markedsføringsplan. Greit nok, er forsåvidt enig i at det er litt lame, men på en annen side hadde jeg aldri prøvd LoL hvis det ikke var F2P.
Kjøpte HoN i beta, men var litt nysgjerring på LoL og fikk testet det pga det er f2p.

Tror kanskje endel som spiller LoL og HoN ikke gidder å migrere til Dota2 hvis det koster. Hadde vært bedre om man fikk en smakebit og så muligheten for å kjøpe det hvis man liker det.
Vis hele sitatet...
Veldig sant! Det er super markedsføringplan. Det er gratis og folk kan spille det. Men det ender selvfølgelig med at man kjøper noe til slutt.

Jeg tror de fleste som spiller HoN og LoL orginalt ER DotA spillere. Bortsett fra alle drittungene og trolls.

Det andre argumentet for alle f2p diskusjoner er jo at man slipper alle disse idiotene(for det meste) når man faktisk må betale for å spille det.
F.eks alle shitkids som flamer DotA 2 traileren:
"OMG, this is a rip-off of LoL!!!!11 DAT FIRST ONE IS ASHE!"
Markesmodellen som LoL bruker, altså noe som ser ut som "Tivoli", der man får komme inn gratis, men absolutt alt koster penger når man først har kommet, har kommet for å bli. Folk er ikke interessert i å drysse ut penger i spill de ikke har sikkerhet i. Tivoli modellen tilbyr smaksprøve, noe de fleste kunder foretrekker. Regner nesten derfor med at DotA 2 også kommer til å markedsføre seg igjennom en slik modell da, men hvem vet.

dota2.com ser tilsynelatende ut til å være 503'd Får vel registrere seg til den lenge forventede dota2 beta i løpet av morgendagen.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Sant som du sier blueshift. Men forskjellen er jo at DotA allerede har en massiv fan-base. Hvorav mange har ventet lenge på DotA 2.

I "verste" fall, tror jeg det blir sånn som HoN hadde det før det ble f2p. Man kan spille 10 games med en trial account eller lignende.

Valve hadde jo faktisk sagt at de skulle komme med et f2p spill, og det var mye spekulasjoner om det kom til å være DotA2. Men Team Fortress 2 tok den plassen.
Ser veldig bra ut bortsett ifra at det man ser på traileren er cinematics, noe spillet ikke går ut på. Tviler dog ikke på det blir ett heftig spill med sinnsyk gameplay
Happy Buddha
Som en av kommentarene på youtube traileren sier:
"People, don't compare HoN, LoL, and Dota to each other. They are just made like different flavor of juices for people to choose depending on their taste. "