Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4214
Hei.

Jeg lurte på om noen vet om en side der det finnes haugevis med design til tatoveringer. Har søkt mye på google nå, men finner oftest sider der du må registrere deg å betale en liten slump.

Om noen vet noe om dette så gi meg link! takk på forhånd


Lurte også på om noen har litt informasjon eller erfaringer fra å ta tatovering i Hellas (Rhodos) skal til Rhodos snart, og planen er å ta tattis der.

Hilsen Essi
Google har jo en del også.
Motiv får du tatovøren til å tegne til deg. Det er de som kan det, og det er de som har den rette "streken" som kreves for at den skal se bra ut, og det er også de som vet hvordan den må sitte på kroppen for at det ikke skal se malplassert ut. I samme slengen får du se om tatovøren faktisk kan tegne - noe som på en måte er en smule viktig.

Drit i å printe ut en dårlig flash og be en tatovør ødelegge deg. Da slipper du også å jogge rundt med et motiv 1942 andre har i...
http://www.vg.no/protokoll/?pid=673

"Kat Von D kårer norges kuleste tatovering!"

Masse bilder
Trådstarter
thanks people
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vet at ideatattoo.com har en del, men ville ikke sagt de har kjeeeempemange akkurat
http://www.ratemyink.com/ Bilder av andres tatto's.

Jeg vet null om greske tattooartister, men du bør ta den en av de siste dagene der så du ikke ødlegger tattoen i sola.
Har faktisk tatt tattoo på Rhodos. Var 15 år, ung og dum, tok den mest standard tribalen du kunne finne, men ikke nok med det, tattovøren sugde så ble jo helt på tryne.
Skal tattovere over den gammle nå om et par dager faktisk, noe unikt biomech som jeg er sikker på blir fett
Anbefaler deg på det sterkeste å ta her hjemme i Norge, og tenk godt og lenge gjennom hva du vil ha.

Edit: forresten, er 3 tattoo sjapper der, den ene ser veldig bra og ren ut, ble anbefalt av noen andre til å gå der.
Uansett så ble det ikke bra det han laga, og de andre sjappene så ganske skittne ut så igjen, anbefaler deg å ta her hjemme.
Sist endret av Vepsebol; 29. juli 2010 kl. 16:58.
Sitat av n5k Vis innlegg
Motiv får du tatovøren til å tegne til deg. Det er de som kan det, og det er de som har den rette "streken" som kreves for at den skal se bra ut, og det er også de som vet hvordan den må sitte på kroppen for at det ikke skal se malplassert ut. I samme slengen får du se om tatovøren faktisk kan tegne - noe som på en måte er en smule viktig.

Drit i å printe ut en dårlig flash og be en tatovør ødelegge deg. Da slipper du også å jogge rundt med et motiv 1942 andre har i...
Vis hele sitatet...
Det finnes jo "ekte" tatovører som legger ut egne tegninger på nett også, bl.a. hos www.ideatattoo.com, som jeg har nevnt tidligere i innlegget ^^ Men er helt enig i at å printe ut flash og forvente å få en identisk kopi, er en ikke så alt for god idé. Det kunne derimot være lurt å ta dem med som inspirasjon, slik at tatovøren får et inntrykk av hva du er ute etter. En annen ting er at du ikke nødvendigvis trenger å lete etter flash. Vanlige tegninger og skisser er lett tilgjengelige på google, og kan lett bli til utrolig flotte tatoveringer. Da slipper du også å kopiere noen andres tatovering ;D Tihi ^^