Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 653
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Laga en electrobeat lignende greie her om dagen, en av de som bare gled ut av meg på ca en time, hva tycks?

Skal kanskje nevnes at jeg var beruset i gjerningsøyeblikket (kan merkes på bl.a den elendige mastringa, men får ta det straks)

http://www.tuxinator.no/~dodecha/Dodecha_subtype.mp3
Okei nok den, hvis man er ruset vel å merke, hadde personlig trikset noe (!) med tromme/lydene (?) i begynnelsen. Synes dog de er helt på sin plass lenger ut i låten etter at den psykosyrete synthen din kommer.
God psykedelisk musikk, som det meste jeg har hørt av deg, men ikke noe jeg kommer til å ha som vekkerklokke på mobilen. Eller jo - kanskje
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Hva legger du i å "trikse" trommelydene i starten?

Selv mener jeg at noe mer kompressjon på basstromma kanskje er trengt i starten.
Skjønner det du mener, jeg og synes den "faller mer på plass" når syresynthen kommer.
Da skjønte du ca hva jeg mente. Syntes bare de trommelydene var litt skarp og dominerende helt på begynnelsen av låten, mens de faller mer i harmoni med de nevnte synthlydene. Da høres det bra ut i mine ører.
Men kanskje du ville ha litt heftige kontraster i begynnelsen av låten ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Nei du er helt rett, trommene er litt ville på starten og jeg skal se om jeg får uploada en ny versjon til helga. Har veldig lite tid å jobbe med den nå.