Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1606
hei
noen der ute som hvet hvordan man lager unreal tounament server, som kan hjelpe meg???
Better than thou.
Du må starte UT, så går du på network play tab'en eller no, så tar du start lan server eller start internet server, conf'er som du vil, og velger evt. dedicated server. Da vil du gå tilbake til den vanlige desktop'en din, med et lite UT ikon nede i systemtray'n. Litt lenge siden jeg har prøvd dette så det er ikke sikkert det er helt riktig. Good luck.
Xan
Trådstarter
85 0
hvordan finner jeg ip min så jeg kan gi den til kameraten min og hvilken port bør jeg bruke ???
Better than thou.
Port går automatisk. Bruker du Windows 98 så går du på Start --> Run --> og skriver winipcfg. Da står ip'en der. Har du Windows 2000 (sikkert XP og, bruker det ikke selv.) så går du på Start --> Run --> skriv cmd trykk enter så skriver du ipconfig. Da står det en masse tall der og shiz. Så har du den som heter IP Address, så har du den.
nFF Marshall
morten's Avatar
er dette på LAN? Da går det jo med Multiplayer -> Find LAN games. Dette er jo det enkleste.
Xan
Trådstarter
85 0
nei det er over internett, men kameraten min klarer ikke å joine ????
Better than thou.
Da kan det være en av dere sitter bak en firewall. Jeg og en kammerat hadde forsåvidt samme problemet men det var over LAN. Jeg skulle hoste men uansett hvor mye vi prøvde funka det bare ikke. Når han hosta gikk det fett, men han fikk en eller annen feilmelding når han prøvde å joine meg. Dunno why.

Opprinnelig postet av morten
er dette på LAN? Da går det jo med Multiplayer -> Find LAN games. Dette er jo det enkleste.
Vis hele sitatet...
Han skal starte en UT server, ikke joine en.
Xan
Trådstarter
85 0
jeg sityter bak en smc baricade router, jeg har hørt at det er en firewall i den. det er kanskje derfor det ikke går.
men kameraten min hvet jeg ikke.

noen som hvet hvordan fjerene(duiabel) firewallen i routeren ????
Better than thou.
Se dokumentasjonen til routern.
Xan
Trådstarter
85 0
det stod ingenting om å åpne porter