Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1542
Jeg hørte rykter om at Unreal 2 skulle komme ved juletider men det har ikke kommet ennå..
så jeg lurer på om noen vet ka tid spille kommer??
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Har ingen anelse.... Jeg har en technical demo, som er fra E3 messa (spillbar...) men problemet er at det er så tidlig at de når jeg fikk den ikke var i ALPHA utgave en gang, dette var i august eller noe i fjor. Så jeg tviler på at de rekker julen, kanskje våren 2003, men jeg vet ikke. Hørte noe om julen-02 jeg også, så vi får se....
jeg loka litt rundt på nette og sjekka og det ser ut som om det kommer ganske tidlig i år. Har hørt og lest at det skal komme med de nye grafikk kortene for å vise ordentlig hva den nye motoren klarer. Men herregud det kan hende at de gjør som Duke 4 ever. Vi gir det ut når vi har irritert nok mennesker med vente tiden.
Xan
Trådstarter
85 0
heheh ja takk ska dere ha for å svart. duke 4 ska vel o komme snart.. vett dere datoen på det spille o elle
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av nikolsko
Men herregud det kan hende at de gjør som Duke 4 ever. Vi gir det ut når vi har irritert nok mennesker med vente tiden.
Vis hele sitatet...
Som nikolsko sa, Duke 4 kommer når det kommer. Tror ikke selskapet ville gi noen utgivelsesdato annet enn: det kommer når det er ferdig, eller som nevnt tidligere: når vi har irritert nok mennesker... Bruker de lengre tid nå så gidder vel ikke folk vente lenger, og jeg HÅPER at spillet blir så bra som de sier, men man vet jo aldri. Hvor lenge har det vært i utvikling?? Leeeeeeenge...
Totto
Har noen sett den utegrafikken i alpha'en?
Det er det beste jeg noen gang har sett, de trærne ser veldig realistiske ut og du kan se veldig langt
Opprinnelig postet av Xan
Jeg hørte rykter om at Unreal 2 skulle komme ved juletider men det har ikke kommet ennå..
så jeg lurer på om noen vet ka tid spille kommer??
Vis hele sitatet...
Chatta med en fra Nederland forleden. Han sa det hadde kommet ut, påstod at han hadde en kopi. Om dette er sant vet jeg ikke.
Trur neppe det har kommet, for da hadde det vært en release av det og da hadde jeg hatt det.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Skulleye
Har noen sett den utegrafikken i alpha'en?
Det er det beste jeg noen gang har sett, de trærne ser veldig realistiske ut og du kan se veldig langt
Vis hele sitatet...
Bare så man vet det liksom, det var ikke en alpha engang. Var bare en techversion som var skrapt sammen fordi de ville ha noe å visse frem på E3.