Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1872
Det går altså i massive multiplayer online roleplaying games.

Ok.. jeg har spilt eq i et halvt år, men det skar seg pga. account-sharing trøbbel. Når jeg nå vil begynne med et nytt spill, hva er alternativene?

Noen nevnte for meg en gang at det var en 10-15 større muligheter innen sjangeren.. Det høres bra ut. Noen mmorpg-spillere som kan nevne noen av disse, og hva som er +/- med dem?
Jeg spiller ikke MMORPG fordi det koster penger pr måned, jeg syns det er unødvendig sløsing. Vent heller noen måneder så kommer Neverwinter Nights, det er ett RPG som spilles nesten akkurat som pen and paper RPG'er. Du har både spillere og spilleledere og du kan lage eventyr og dele de på nettet. Det kan være opptil 64 spillere på en server og servere kan linkes sammen så du kan lett gå fra en til en annen. Det er bra grafikk og best av alt du betaler kun en gang. Vil du vite mer så stikk innom den offisielle siden og gå inn på forumet.
De jeg kjenner spiller enten EQ eller AO. Så jeg regner med du bør gå over til AO da
Grim's Avatar
Trådstarter
Takk for svarene folkens...

Vent heller noen måneder så kommer Neverwinter Nights
Vis hele sitatet...
Jepp.. har ventet en god stund på dette spillet nå.. *store forventninger*

Så jeg regner med du bør gå over til AO da
Vis hele sitatet...
Hmmm.. dette har jo så store problemer... Kanskje senere, når patchene begynner å få orden på saker og ting...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det var veldig kødd med AO i begynelsen ja, vet ikke helt hvordan det står til med bugs nå men du kan jo altids prøve det gratis i 7 dager.
Det følger med i siste nr av PCPRO, er ikke sikker på om det er den prøve versjonen men jeg tviler på at FUNCOM er så desp at de gir det bort gratis.
Opprinnelig postet av Tias
er ikke sikker på om det er den prøve versjonen men jeg tviler på at FUNCOM er så desp at de gir det bort gratis.
Vis hele sitatet...
Joda, de er så desp, du får med fullversjonen av spillet i nyeste PCPRO
Opprinnelig postet av morbuz


Joda, de er så desp, du får med fullversjonen av spillet i nyeste PCPRO
Vis hele sitatet...
Er det noen steder jeg kan downloade denne versjonen, jeg har også lyst til å prøve det
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Joda, de er så desp, du får med fullversjonen av spillet i nyeste PCPRO
Vis hele sitatet...
Grrr, jeg betalte 500kr for det jeg!
Er det ikke slik da at du får 7 dager gratis og så må du betale 350kr eller noe for registrere deg? Registrer du deg betaler du selvsagt 12.5$ (eller noe) i måneden.

Jeg spilte det en stund, heeelt i begynnelsen.
Selv om jeg så desktopen hvert 15min er det ett fantastisk spill, sinsykt bra værforhold med tanke på grafikk osv, til tross for at jeg måtte spille med alt under "graphics" på det laveste grunnet 56kb modem.

Edit: du kan laste den ned fra http://www.anarchy-online.com
Opprinnelig postet av Tias
du kan laste den ned fra http://www.anarchy-online.com
Vis hele sitatet...
Jeg gidder ikke å laste den ned når jeg må begynne med kredittkort nummer, da må jeg jo låne pappa sitt. Og hvis jeg er så oppslukt av spillet at jeg glemmer å kansellere det så må pappa betale masse penger
Better than thou.
Hørt om CCFaker før?
Opprinnelig postet av Carlo
Hørt om CCFaker før?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg antar at det er ett program som kan fake kredittkortnummer
Men det er uansett ikke noe jeg gidder å gjøre bare for å få spilt det i en uke.