Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7314
Er det noen som vet hvor trygt eller utrygt det er å sende en pakke f. eks fra Bergen til Trondheim eller lignende som blant annet inneholder hasj? Pleier politiet å ha hunder som snifffer på pakker, pleier de å åpnes og sjekkes for innhold osv?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Finnes jo ingen statistikk på dette så det er umulig å gi noe nøyaktig svar. Men jo jo, hunder snuser på innenlandspost
Tror det skal gå bra sålenge det er tett nok til at ikke folk lukter. Men man VET jo aldri...

Åh. Hadde ikke hørt om det der. Da er det mindre trygt enn jeg forestilte meg. Så da ble det mindre attraktivt å prøve seg på darkmarket for meg også, som jeg har vurdert en stund. Takk!☺
Sist endret av Splooge999; 20. oktober 2016 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har en kompis selv som har handlet en del over darknet, og det har gått greit hver gang.
Skjønner. Men noen som vet om de fysisk åpner pakker og sjekker innholdet, uten at en hund eventuelt har markert på den?
Sitat av Nysjerrig123 Vis innlegg
Skjønner. Men noen som vet om de fysisk åpner pakker og sjekker innholdet, uten at en hund eventuelt har markert på den?
Vis hele sitatet...
Virker noe som helst suspekt med pakken din så blir den nok åpnet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tollere opererer på skjønn og erfaring, det de synes ser mistenksomt ut blir åpnet og sjekket.
Du får et lite innblikk i dette i serien "Norge på dop" der de er innom et fortollingspunk og tolleren sier selv at de lærer tegn de skal se etter. Akkurat hvilke nevner jo de ikke men vi kan vel gå ut i fra at f.eks pakker merket med kjente firmanavn sjeldent blir sjekket, men det avhenger vel av avsenderadresse kanskje.
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Har en kompis selv som har handlet en del over darknet, og det har gått greit hver gang.
Vis hele sitatet...
Går ikke alltid greit, kjenner til noen som fikk opplevd en razzia månedsvis etter at en pakke ikke kom frem, som var fra en av de første større selgerne som nå er tatt.
Har en kompis som driver og handler fra en venn av seg i Oslo som sender ned A post med konvolutt med bobleplast inni. Gjort det i 2-3 år nå og aldri blitt problemer med det.
Alt ifra hasj til div pulver substanser han får tilsendt
Innenlands skal det ekstremt mye til for å bli tatt, ingen tollere. Er størrelsen liten nok så maskinsorteres posten. Sorteres den for hånd har ikke posten noen rettigheter til å åpne posten. Det skal ekstremt mye til for at posten slår alarm, da skal det renne pulver ut av brevet e.l. Er en postansatt som har skrevet en A2A ang postsperre der han svarer på endel spørsmål angående innenlands.

Jeg fikk hjertet i halsen engang da en pakke var 2 dager for sent levert men det eneste var at porto var kontrollert, og sendingen underfrankert eller hva de kaller det. Les på darknetmarketsno på reddit. Mye info der. De gangene jeg har bestilt hasj har det ikke vært snakk om mer enn 10 gram og da er det såpass flatklemt at det blir maskinsortert. Lykke til med å snappe det opp.
Sist endret av kongolavdenfemt; 23. oktober 2016 kl. 15:43.
Politiet har begynt å gå oftere med hund for å sjekke pakker innenlands, ja. Nettop fordi store mengder stoff går igjennom posten.