Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2158
Skjønner at folk blander ut pepper.men det siste jeg kjøpte nå var virkelig BaD!!når man må skyte hele 2g for å i det hele tatt kjenne noe som helst druesukker så det holdt for å si det sånn..er det så ille utblandet i bodø til vanlig eller? Andre steder er det så bra at man må passe på hvor mye man tar
Skikkelig skuffa reisende😆
Uff.... Nei det er ikke vanlig, kast dritten.. Bodø har nok av div tullinger som kan lure deg til og kjøpe druesukker istede for speed, men med helt vanlig kutta amfetamin i nordnorge pleier jeg og lade 0.15-0.20.
Skyll det i dass og skaff deg postordredop i stedet
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Skyll det i dass og skaff deg postordredop i stedet
Vis hele sitatet...
Postordredop hva er det ? Høres ut som no dårlig greier. Om man ikke kjenner noen som har no kvalitets dop er det vell bare å drite i det.
Sitat av Viking1980 Vis innlegg
Postordredop hva er det ? Høres ut som no dårlig greier. Om man ikke kjenner noen som har no kvalitets dop er det vell bare å drite i det.
Vis hele sitatet...
Han mener vel stoff du kan kjøpe over Darkweb. Der skal kvaliteten være nokså høy om du velger en selger med gode tilbakemeldinger.
Enemy of the snut
Om du ikke investerer hos de som er høyest i systemet/nettverket får du som regel nu som er blandet ut uansett, gjelder både fart og brus.. Får du ikke tak i noe som er utblanda i de forskjellige byene i Norge vil jeg anbefale å investere gjennom Darkweb, veldig fin og bra kvalitet! Det lureste du gjør er selvfølgelig da også å kjøpe hos en vendor som er innenlands, risikoen for at forsendelsen blir tatt når det blir sendt fra utlandet er meget stor!
Hvis du er i stand til å lage en vanlig rett ut ifra en kokebok er du også istand til å rense speeden din ved hjelp av manualer det finnes 1000 av på nettet.
Vært veldig varriert den siste tiden synes jeg, hvertfall i nordnorge, vet ikke hva det var, men fikk noe som var instakok for hodet for en stund siden... ble helt kokko
I Bodø (og sikkert i andre småbyer) handler det om hvilke folk man kjenner. De gangene jeg bestemmer meg for å skaffe litt fart, så har jeg alltids fått middels til god pepper. Har hendt to ganger at jeg har kommet over noe dårlig (0,5g i åra og ble bare litt våken), men da har jeg blitt informert på forhånd at det er dårlig og får som oftest teste det først.

Samme gjelder de fleste andre rusmidler. Det handler for det meste om å kjenne de rette personene som får de gode varene, ikke tenåringer og søppeljunkier. Som oftest de som blir prakket på dritt. De unge har sjeldent smakt ekte gode varer og vet heller ikke helt hvordan miljøet funker. Søppelnarkomane er enten så på trynet at de ikke kjenner forskjell på god og dårlig vare, eller så er de desperate og tar imot hva som helst.
Sist endret av Mexxy; 5. mars 2016 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.