Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3370
Hello Freaks

For et år siden bestilte jeg div hard drugs på silkroad fra utlandet uten at det kom frem i posten min.
Gikk ut ifra at det var stoppet når den aldri kom frem og selger virket til å stole på. Dagene gikk men jeg hørte absolutt ingenting fra noen.
(utenom at det virket som om posten min fra utlandet ble alltid åpnet)

Fikk for en/to uke(r) siden et brev fra politiet hvor jeg får beskjed at saken mot meg er henlagt etter bevisets stilling. Hele 10mnd senere.
Selvfølgelig er jeg veldig glad for dette, men det som irriterer meg er at det står nederst i brevet er at saken kan påklages til overordnende innen 3 uker.

Føler at jeg har sluppet altfor lett unna denne saken iom jeg er tidligere straffet for narkotika og at det var hard drugs.
Kan dette være noe de sender ut for å sjekke hvordan jeg reagerer på brevet?
Har som sagt ikke hørt ett pip fra verken politet eller tollen i det hele tatt før nå. Er i perioder uten telefon, så det er ikke utenkelig at de har prøvd å få tak i meg tidligere.

Kanskje jeg er en smule paranoid, men jeg mistenker at de vil sjekke reaksjonen min på brevet for så å ta opp saken igjen om jeg ikke gjør noe med det.

Spørsmålen mitt er; Er det noen av dere som har opplevd å få en lignende henlagt sak gjennom tatt?
Hva ville du gjort om du var i mine sko?
Brenn brevet og vær glad for at du er i live. I morgen er en ny dag.
Sitat av spekkhoggeren Vis innlegg
Hello Freaks

For et år siden bestilte jeg div hard drugs på silkroad fra utlandet uten at det kom frem i posten min.
Gikk ut ifra at det var stoppet når den aldri kom frem og selger virket til å stole på. Dagene gikk men jeg hørte absolutt ingenting fra noen.
(utenom at det virket som om posten min fra utlandet ble alltid åpnet)

Fikk for en/to uke(r) siden et brev fra politiet hvor jeg får beskjed at saken mot meg er henlagt etter bevisets stilling. Hele 10mnd senere.
Selvfølgelig er jeg veldig glad for dette, men det som irriterer meg er at det står nederst i brevet er at saken kan påklages til overordnende innen 3 uker.

Føler at jeg har sluppet altfor lett unna denne saken iom jeg er tidligere straffet for narkotika og at det var hard drugs.
Kan dette være noe de sender ut for å sjekke hvordan jeg reagerer på brevet?
Har som sagt ikke hørt ett pip fra verken politet eller tollen i det hele tatt før nå. Er i perioder uten telefon, så det er ikke utenkelig at de har prøvd å få tak i meg tidligere.

Kanskje jeg er en smule paranoid, men jeg mistenker at de vil sjekke reaksjonen min på brevet for så å ta opp saken igjen om jeg ikke gjør noe med det.

Spørsmålen mitt er; Er det noen av dere som har opplevd å få en lignende henlagt sak gjennom tatt?
Hva ville du gjort om du var i mine sko?
Vis hele sitatet...
Jeg ville levd livet som om ingenting hadde skjedd. There is no capitol crimes. Get on with your life. Du har valgt din livsvei. Lev livet fra nå av. Kjør en hard linje mot polisen uansett. Ikke innrøm noe som helst.
Sist endret av Oro; 20. juni 2015 kl. 04:44.
Sitat av Saerdna Vis innlegg
Ja, fy faen. Ring til politiet og klag!



Capital eller capitol? Vanskelig å forstå når man velger å skrive på et språk man ikke behersker.
Vis hele sitatet...
Okay, skal ta til meg den. CapitAl er riktig. Takk.
Har tenkt å leve som normalt ja
Men blir ikke det litt vel dumt å ikke ringe til de for å spør hva det gjeleder?
Frykter at visst jeg først ringer de vil de sikkert ha en prat med meg også,, og da begynner ballen å rulle,, det er jeg ikke så hypp på
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De har ikke orket å bruke ressurser på saken din, du skal være glad du slapp unna.

Jeg har hatt kjentfolk med samme opplevelse, da med ting de sendte til seg selv fra diverse steder som er mer liberal på substanslovgivningen. Du har rett å slett hatt flaks.
Det er selvfølgelig ikke sånn at politiet sender deg dette brevet for å se an reaksjonen din.
Sånn jobber de rett og slett ikke her i landet. Er saken henlagt, så er den det.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 20. juni 2015 kl. 14:22.