Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 881
Lurte på om noen som fortsatt spiller eller som har vært innpå UT2004 for ikke så lenge siden kan fortelle meg om serverene fortsatt er befolket? Vil nemlig vite om det er verdt å faktisk kjøpe spillet med cd-key, eller om jeg bare like godt kan laste det ned.
Sjekk denne linken.
Tydeligvis en del som fortsatt spiller.

Nå fikk jeg faktisk lyst til å kjøpe en CD-key selv!
Sist endret av Bluish; 4. februar 2014 kl. 17:23.
UT2004 ot UT3 er fortsatt spillt en god del rundtom, men jeg synes det passer best som LAN spill :-)
Sitat av Bluish Vis innlegg
Sjekk denne linken.
Tydeligvis en del som fortsatt spiller.

Nå fikk jeg faktisk lyst til å kjøpe en CD-key selv!
Vis hele sitatet...
Yeah. Skal man kjøpe det retail, så kan man få det på cdon for rett under 100-lappen ser jeg. Kjøper man det digitalt så kan man få det så billig som 60kr på gog.com, men der får man felles cd-key, ikke egen privat så vidt jeg fikk vite, noe som er litt dumt. Boxed retail er sikkert fett, hvis man finner ubrukt
ser faktisk ut som cdon er den eneste norske butikken som har det!

Pris om man kjøper bare cd-key har jeg ikke sjekket, men er godt mulig det er billigere.
Sist endret av Deagleflyndre; 4. februar 2014 kl. 17:59.
Har det på steam jeg, en stund siden jeg har spilt nå men.
Unreal Tournament blir i aller høyeste grad spilt enda hos alle jeg kjenner, er vel alltid i topp 5 lista når vi har Lan, dog så har vi ikke lagt det til i steam, men har en ISO fra original cd liggende på en NAS :P
Sitat av johskar Vis innlegg
UT2004 ot UT3 er fortsatt spillt en god del rundtom, men jeg synes det passer best som LAN spill :-)
Vis hele sitatet...
Godt poeng, UT spillene er alltid noe jeg har forbundet med lan. Så om det skulle være få spillere så blir det vel alltids lan! Husker at flyten i spillet var veldig følsom på laggete servere btw.. skulle ikke mye latency til før ting ble choppy
Om ikke, så spilles quake live enda i allerhøyeste grad