Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2121
Hey freaks, sitter og lurer på om jeg skal kjøpe Counter strike global offensive.
Hva er deres mening? Er det verdt det? Vansklig for en noob? Takk!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ja det er absolutt verdt det. Koster det ikke bare rundt 100 kr?
Det er vanskelig for en noob. Sammenlignet med cod og bf er hitboxen mye mindre og det kreves mye mer skillz og erfaring. Utrolig gøy når aimen sitter dog.
Jeg synest det er veldig kjedelig, da jeg foretrekker følelsen i CSS, men prisen er jo bare lommerusk.
Verdt å prøve i hvertfall!
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Hey freaks, sitter og lurer på om jeg skal kjøpe Counter strike global offensive.
Hva er deres mening? Er det verdt det? Vansklig for en noob? Takk!
Vis hele sitatet...
Liker du cs? Hvis svaret er ja, så er det verdt det.
Trådstarter
Sitat av Mith Vis innlegg
Liker du cs? Hvis svaret er ja, så er det verdt det.
Vis hele sitatet...
Derfor jeg spør om deres mening, har ikke spillt det
CS er dritgøy, men er litt vanskelig. Har enda ikke fått prøvd CS:GO, men spiller CS:S innimellom. Begynte med det i fjor, og det var veldig vanskelig i starten fordi alle har spilt det så utrolig lenge.
Verdt pengene, så absolutt. Krever en del trening, men er artig når du har god aim og reaksjon. Eneste minuset er alle juksemakerne, tror jeg aldri har spilt ett spill med så mye cheaters før. Tror dog det var betydelig flere cheaters i css, de blir nok lettere oppdaget nå.
Sist endret av Lacertosus; 13. juni 2013 kl. 17:06.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
CSGO er dritgøy.
Som andre sier, du må faktisk treffe personen for at han skal ta skade, og våpendamagen er realistisk, i motsetningen til f.eks CoD og BF, der du kan overleve et sniperskudd i brystet.
Derfor blir det og morsommere om man får det til, fordi man vet at man faktisk traff personen.
Har møtt 1 cheater i løpet av 59 wins i competitive matchmaking(vet ikke antall games).
Sist endret av FatMan; 13. juni 2013 kl. 18:19.
Elsker spillet selv! Det er ikke et COD spill der alle kan rushe å gunne, men med en gang du har spilt en del merker du at du blir bedre. Det er et rankingssystem du kan prøve deg på og
CS GO er verdt pengene ja. Jeg har spilt en del source noen år tilbake og lastet ned GO for ikke så lenge sia. Veldig fornøyd med spillet. Er faktisk et par bugs fortsatt men det blir vel fikset
Om det er første gang du spiller cs, så vil det være vanskelig å komme inni det ja. Er annerledes enn cod, du kan ikke forvente 25 killstreak, om du får 5 kills på en runde, så er det som regel sick men prøv det, du vil merke at du blir bedre og bedre!
Trådstarter
Er det forskjellige gamemodes, og er det sånn at man mister alle våpnene hver gang man dør? Takk!
Sitat av ice_ag Vis innlegg
Er det forskjellige gamemodes, og er det sånn at man mister alle våpnene hver gang man dør? Takk!
Vis hele sitatet...
Det spørs hvilke gamemodes du spiller, deathmatch får du det våpenet du vil, og du får det hver gang du respawner, i klassisk cs må du tjene penger via kills, plante bomba eller vinne runden. Det hender også at du tar en eco, som betyr at du ikke kjøper noe for å få råd til det du vil runden etter ecorunden.
liker det ikke i hele tatt, spilte masse 1.5 og 1.6 men har prøvd og like både source og GO men var ikke noe for meg. Følelsen fra gamle CS er borte.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av benzoe Vis innlegg
liker det ikke i hele tatt, spilte masse 1.5 og 1.6 men har prøvd og like både source og GO men var ikke noe for meg. Følelsen fra gamle CS er borte.
Vis hele sitatet...
this, starta nylig med 1.6 igjen etter å ha prøvd GO en periode.
1.6 er mest utfordrende og derfor kjekkest i lengden.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
this, starta nylig med 1.6 igjen etter å ha prøvd GO en periode.
1.6 er mest utfordrende og derfor kjekkest i lengden.
Vis hele sitatet...
Ødela de ikke 1.6 med update like etter GO kom ut?
Dataingeniør
Zarlach's Avatar
Jeg spilte CS:GO i starten. Det var helt greit, men jeg er spiller stort sett surf i CSS, og det var ikke noen surf servere da jeg spilte GO.

Som de andre har sagt, det koster ikke mye, så du taper ikke mye om du ikke liker det.
Sist endret av Zarlach; 13. juni 2013 kl. 20:09.
Source4lyf
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Source4lyf
Vis hele sitatet...
Pfth, har du ikke spilt 1.6 du eller?

Til TS, joda, det er verdt det. Jeg syntes iallefall det.
Sist endret av Bombasa; 13. juni 2013 kl. 20:30.
Er steam nede nå`? får ikke logget inn i lobby eller hva det er for noe
Sitat av Jee Vis innlegg
Er steam nede nå`? får ikke logget inn i lobby eller hva det er for noe
Vis hele sitatet...
Funker til meg, men fikk samme problem i går, funka og bare restarte Steam
Sist endret av kjerstin; 13. juni 2013 kl. 20:56.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Det er definitivt verdt det. Hvis du er helt ny anbefaler jeg å spille arms race og demoltion. Da slipper du å stresse med å kjøpe nye våpen mens du blir kjent med hvordan det er
15 Euro! helt klart verdt det, det eneste det mangler er litt "fun" servere... På grunn av det nye matchmakingsystemet (Som jeg elsker!) er det litt mindre public servere, noe som kan være litt kjipt i blandt...

Løp og kjøp!
Lurte selv på det, men jeg vil si det er verd det dersom du liker CSS. Det eneste som er problemet er at det føles litt ut som at de har laget CS GO for å melke, noe jeg ikke liker. Men så er CS spillene de beste FPS spillene der ute, etter min mening. LØP Å KJØP!

Og gi CS GO litt tid, var selv veldig skeptisk, men når en blir vant til det, blir man hekta slik som en ble hekta på CS 1,6 - CSS.
Sist endret av TheMightyUnknow; 13. juni 2013 kl. 23:06.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
this, starta nylig med 1.6 igjen etter å ha prøvd GO en periode.
1.6 er mest utfordrende og derfor kjekkest i lengden.
Vis hele sitatet...
Enig i dette. Har heller ville begynt med 1.6 som mer mye mer utfordrene og mye bedre miljø føler jeg etter 8 års 1.6 gaming.

Jeg føler at 1.6 er det ekte Counter Strike og for en som er god i 1.6 så er det å gå over til source/GO nesten som å cheate, du er automatisk drit god.