Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 820
Hei, noen som har søkt om visum før? via post? sendte dere pengene for visumet i posten? det virker som det er det thai ambassaden skal ha, synes det er litt rart med tanke på det ikke er lov. http://www.thaiembassy.no/no_visa.htm
Jeg ville heller betalt med nettbank og printet ut kviteringen og lagt den med søknaden.(om det er mulig) Hvorfor søker du visum til Thailand? Har du tenkt å være der lengere en 1 mnd?(nordmenn trenger ikke visum innenfor 1 mnd)
Hele sørøst asia for du visum på grensa eller flyplassen. De landene jeg har måttet søke til er russland, mongolia, kina og india.....
Har søkt visa til Thailand mange ganger. Sender pengene pr. post, og det går helt smertefritt. De siste årene har jeg latt vær å søke visa i Norge. Drar heller til Malaysia (Penang) etter 30 dager og søker 3 måneders visa der. Kommer ann på hvor lenge du skal være der, men du får 30 dager "visa on arrival") på flyplassen og 15 dager hvis du krysser grensa via landeveien.


Ps. Skal du søke visa og har kun flybillet én vei, så må du ha en som garanterer økonomisk for hjemreisen din i Norge.
Sist endret av pax_corpus; 23. januar 2012 kl. 17:56.
Trådstarter
Måtte sende pengene og det orginale passet til den thailandske ambassaden i oslo.

Sondbjo: skal dit å trene muay thai og da blir jeg helt sikkert lengre enn 1 måned.