Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 804
Spiller gears of war 2 , xbox 360 live.
Når jeg entrer lobbyen hvor jeg starter multiplayer så kommer det at jeg har strict firewall. hvordan får jeg vekk det problemet?
Irritabelt
koble deg til routern med en pc og skjekk firewall instillingene. eller bare skru av firewallen på routern.
Guide: http://www.xbox360forum.com/forum/xb...box-360-a.html
Sist endret av rettOpp; 16. februar 2010 kl. 21:22.
Trådstarter
altså...
får ikke koblet meg til den "#% rutern engang... kommer opp
"item value cant be empty <brukernavnet"
Kan det funke å gi xbox'en en manuell ip adresse?
isåfall hvilken? er kraftig lei drittnettet vi har.. kommer perioder hvor det blir usaklig ustabilt også.. må få prøvd å forandret noen porter, men det går jo som sagt ikke ann å få til..
Hva kan jeg gjøre for å få kommet meg inn på rutern? ringe ISP?
Sist endret av Njord; 22. februar 2010 kl. 00:03.
det er bare å finne gatewayen med en datamaskin. så skriver du det i nettleseren. vanligvis er det ikke passord, eller så er det 1234 eller admin o.l.
Sitat av mathsterk Vis innlegg
det er bare å finne gatewayen med en datamaskin. så skriver du det i nettleseren. vanligvis er det ikke passord, eller så er det 1234 eller admin o.l.
Vis hele sitatet...
Og som alltid, OP, du får de svarene du ber om når du oppgir nok info Mener du det er et problem med routeren din, poster du merke og modell

EDIT: ..for da kan det faktisk hende vi kan google det for deg, lese oss fram til riktig svar, smile litt hånlig og løfte på et øyenbryn og si til deg at du klarer nok fint å google deg fram til riktig svar
Sist endret av excubated; 22. februar 2010 kl. 01:48.
Trådstarter
zyxel p2602hwt
jeg har googla, og har ikke tid til å sitte lese 200 sider:d