Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  161 13045
Det finnes utlendinger som oppfører seg som dritt, men det finnes jævlig mange nordmenn som gjør det også!

Når det gjelder arbeidslyst og liknende. De utlendingene jeg kjenner, og de jeg jobber sammen med, de jobber BETRAKTELIG hardere enn sine norske motparter! Selvfølgelig er det noen som velger å ikke ta en jobb, men det er det da mange her i Norge som gjør også.

Nå har jeg ikke noen konkrete kilder på det akkurat nå, men hvis jeg ikke husker helt feil, så er Norge et av de vestlige landene med høyest prosent uføretrygdede... De er en såkalt "byrde for samfunnet." De trenger sine dagpenger og liknende, og noen må jo betale de inn for de i form av skatt. JEg tror ikke de blir sure på utlendingene som hjelper de med å få et så godt tilbud uten å jobbe!

Når det gjelder narkotika og kriminalitet: Hvis du kommer til et nytt land, du kan ikke språket, og du kjenner veldig få mennesker. Du har få ferdigheter annet enn å kunne dyrke litt jord, eller kanskje du er tidligere barnesoldat for den saks skyld. Hvordan i helsike skal du skaffe deg en jobb da?! Du har ingen utdannelse, og ingen ferdigheter!

Hvis du hadde blitt nektet skole fra du ble født, så tror jeg nok arbeidsgivere hadde gitt faen i hvor bra norsk du prata, eller hvor rent rullebladet ditt var, eller for den saks skyld, hvor hvit huden din er. Du hadde jo ikke vært brukbar til noe. Selvfølgelig kunne du jo gjort en av de "drittjobbene som nordmenn ikke vil ha," som utlendingene faktisk gjør for oss!

Jeg kan helt ærlig si at jeg har mine fordommer selv - jeg hater folk som dømmer andre etter etnisitet!
Sitat av HellToPay Vis innlegg
i alle tilfelle burde du få med deg alle kompisene dine, finne disse "opplyste" menneskene og grisebanke hele bunten.
uansett hva du gjør; ikke underskriv. de trenger forøvrig 5000 underskrifter, ikke 500
Vis hele sitatet...
Velkommen til demokratiet. Vil ikke folket at de skal på Stortinget eller vinne valg, kommer de ikke på stortinget og vinner ingen valg. Kjøp deg en boksesekk hvis du er så gira på å slå. Jeg er uenig med dem, men vil uansett forsvare ytringsfriheten.
Beklager, men kunne noen admins tenke seg å rydde opp i denne tråden og den forrige posten tio Legalixe_it slik at det kommer tydelig frem hva som er quotet av meg og hva som er legalize-it sine ord, eventuelt fjerne den med oppfordring om at legalize_it skriver om posten slik at quotue blir riktig. Ganske mange tanker der som jeg ikke ønsker skal bli knyttet til meg...
Sist endret av Halalgeir; 29. november 2008 kl. 03:31.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Beklager, men kunne noen admins tenke seg å rydde opp i denne tråden og den forrige posten tio Legalixe_it slik at det kommer tydelig frem hva som er quotet av meg og hva som er legalize-it sine ord, eventuelt fjerne den med oppfordring om at legalize_it skriver om posten slik at quotue blir riktig. Ganske mange tanker der som jeg ikke ønsker skal bli knyttet til meg...
Vis hele sitatet...
Lol, prøvde kommentere hvert avsnitt, men det gikk ikke så bra da inlegga ble slått sammen..Sry for det. Jaja du får gi meg et motinlegg ihvertfall.
Sitat av legalize_it
Det er vel en del kilder på at folk i afrikanske land har en lavere snitt-iq enn i den vestlige verden feks. Kanskje ikke så lurt og importere så aaaalt for mange av dem? Nei vi skal ikke gi opp hele situasjonen, men så lenge det foregår som idag kan vi like godt gi opp situasjonen ja.. Det de fleste av uhjelp selskapene driver med idag, er og gjøre folket i afrika enda mer avhengig av uhjelp enn de allerede er. Det hjelper heller ikke og importere masser av dem.
Vis hele sitatet...
Du tror ikke det heller har noe å gjøre med kultur og/eller utdanning enn at de "mangler noe i hodet"? Score på IQ-tester kan læres opp. Dessuten er jeg ganske så sikker på at du scorer godt under IQ-gjennomsnittet så deg burde vi egentlig bare sende ut av landet. Ingen vits å ha folk som ikke har evnen til å spalte atomer i en alder av 7 i landet.
Det er jo blitt sagt at vigrid er en sammlingsplass for tapere og avvikere av samfunnet. Om dette stemmer eller ikke det kan ikke jeg uttale meg om, fordi jeg kjenner ikke noen som er med i vigrid, å er ei med selv.

De virkelige taperne i denne tråden er de som oppfordrer til vold og "borgervern" mot disse personene som går rundt å samler underskrifter for en sak de brenner for. Det er (isåfall for meg) rivende likegyldig om man kommer ifra jehovas vitne eller vigrid på døra. Det er folk som vil nå ut til folket, å dør til dør er uheldigvis en av deres utvalgte måter.

Så til dere voldsmenn/damer, inkludert trådstarter som vurderte batongen sin. Respekter ytringsfriheten.

Til slutt:
Selv om det kansje virker sånn, så liker jeg overhodet ikke at folk kommer på døra mi å skal prakke på meg deres ideologier og livssyn. Hater det faktisk.

(Hater det så mye at jeg vurderer å samle en gjeng som drar rundt å knivstikker folk som går fra dør til dør, alt fra jehovas vitne og bøssebærere til speidere og vigridfolk.
http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi)
Innvadrere og nordmenn som offer og gjerningsmenn

http://www.ssb.no/emner/03/05/rapp_2...app_200018.pdf

Kilde: ssb.no
Sitat av GrandMa Vis innlegg
Du tror ikke det heller har noe å gjøre med kultur og/eller utdanning enn at de "mangler noe i hodet"? Score på IQ-tester kan læres opp. Dessuten er jeg ganske så sikker på at du scorer godt under IQ-gjennomsnittet så deg burde vi egentlig bare sende ut av landet. Ingen vits å ha folk som ikke har evnen til å spalte atomer i en alder av 7 i landet.
Vis hele sitatet...
Tenk om alle land også skulle dratt en sånn en som du gjør.
Vi har ingen skoler blablabla, så derfor er det ingen vits og prøve og bygge noen eller forandre landet. Hadde vært morsomt det. Da hadde hele norge fremdeles vært i vikingtia, dem hadde sikkert ikke så mange skoler da heller...

Nytter ikke og unnskylde alt med fattigdom, man må gjøre noe med det. Skulle alle tenkt som deg hadde hele verden vært 2000 år tilbake i tid.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Som du sier. Enten er vi nødt til å gi dem hjelp, eller så er vi nødt til å sende dem ut.
Vis hele sitatet...
det er aldeles ikke det jg sier. resten gidder jeg ikke kommentere, da du er idiot.

Sitat av legalize_it Vis innlegg
Litt OT men

Det blir for dumt og unnskylde alt de somalierne gjør med at de er fattige.. Og hva er grunnen til at de er fattige? Vil si at det har noe med at de mangler en god del oppi huet sitt. De har fått mange milliarder i bistand i flere tiår nå, og det blir ikke en dritt bedre. Slik jeg ser det er hele afrika en tapt sak. Kanskje det blir mulig og hjelpe dem om 3-400 år, hvis de da har lært seg at det feks ikke er vits og få 10 unger når man ikke har råd til og fø ett engang. Også ser man redd barna osv på tv. Redd lille naomi som har hiv, blablabla. Kanskje det er lurt og redde en friskt barn når de først skal redde et.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at det er du som mangler noe i hodet ditt når du har et så grunnleggende forskrudd syn på verden.
Jeg liker retorikken din, hadde jeg sett den i f.eks. fallout 123 (afrika, en tapt sak!), men i den virkelige verden er hele 'utsagnet' ditt totalt feil, og du har ikke peiling på hva du skriver om.

Sitat av legalize_it Vis innlegg
middelaldrene sjikker
Vis hele sitatet...
hahaha

Sitat av UngarEffect Vis innlegg
(Hater det så mye at jeg vurderer å samle en gjeng som drar rundt å knivstikker folk som går fra dør til dør, alt fra jehovas vitne og bøssebærere til speidere og vigridfolk.
Vis hele sitatet...
DETTE ER DEN RÅESTE IDEEN JEG HAR HØRT! stab the scouts!
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Forøvrig hadde vi hatt en del mindre kriminalitet. Vi hadde sluppet å dele ut penger til stakkarne som kommer her og ikke klarer å få seg jobb. Vi hadde hatt flere leiligheter ledig til studenter og folk som faktisk prøver å jobbe for det de gjør. Grønlann i Oslo hadde ikke trengt å bli til et slum område. Fakta sier at ikke ble "ghetto" før utlendingene ble for mange og jagde nordmennene vekk derfra...

Men for all del. Innvandring har jo sikkert tjent seg litt for dette landet også.
Vis hele sitatet...
Kommer ifra en person med RAPE!!!!!11! under posten. Sier meg en del om holdningen din!
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Tenk om alle land også skulle dratt en sånn en som du gjør.
Vi har ingen skoler blablabla, så derfor er det ingen vits og prøve og bygge noen eller forandre landet. Hadde vært morsomt det. Da hadde hele norge fremdeles vært i vikingtia, dem hadde sikkert ikke så mange skoler da heller...

Nytter ikke og unnskylde alt med fattigdom, man må gjøre noe med det. Skulle alle tenkt som deg hadde hele verden vært 2000 år tilbake i tid.
Vis hele sitatet...
Jævlig sløv du er. Du kan virkelig ikke være så blottet for intelligens at du tror at andre folk "mangler noe i hodet".

Forskjellene i IQ verden over har nok usedvanlig lite med anatomisk oppbygning å gjøre. Dessuten "unnskylder" man ikke det med fattigdom fordi det ikke er noe å unnskylde. Det er slike amøber som deg som driver å legger ut om hvor lite intelligente innvanderer er og derfor kan vi ikke ha dem i landet vårt. Tror du ikke det blir gjort noe med fattigdommen "as we speak"?

Man unnskylder ikke noenting, men vi forklarer deg hvorfor det er slik. Kanskje du kan få huet ut av ræva lenge nok til å legge merke til dette. Kineserne og japanerne ligger godt over oss i IQ-gjennomsnitt. Hvorfor tror du det er slik? Tror du det kan ha noe med studiekulturen og de enorme prestasjonsforventingene mange av de landene har? Eller mangler vi noe i hodet?

Skulle alle tenkt som deg ville verden vært fastlåst i en endeløs apartheid-status.
Sist endret av GrandMa; 29. november 2008 kl. 15:51.
De trenger 500 underskrifter i et enkelt fylke for å stille til stortingsvalg i det fylket. Så Norgespatriotene kan stille til stortingsvalg i noen fylker, men veldig få - kun de fylkene de har fått over 500 underskrifter.

Jeg har skrevet under blankt. Ikke fordi jeg er enig i noe av det de sier, men fordi det er demokratisk å la de prøve seg.

"Jeg er totalt uenig i alt du sier, men jeg vil kjempe til jeg dør for retten til at du skal få lov til å si det," sa en eller franskmann.
Det er ikke demokratisk at de skal stille til stortingsvalg, men det er demokratisk at de har muligheten. Står du ikke for det de mener, er det ingenting annet enn meningsløst å underskrive.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av eskilf Vis innlegg
De trenger 500 underskrifter i et enkelt fylke for å stille til stortingsvalg i det fylket. Så Norgespatriotene kan stille til stortingsvalg i noen fylker, men veldig få - kun de fylkene de har fått over 500 underskrifter.

Jeg har skrevet under blankt. Ikke fordi jeg er enig i noe av det de sier, men fordi det er demokratisk å la de prøve seg.

"Jeg er totalt uenig i alt du sier, men jeg vil kjempe til jeg dør for retten til at du skal få lov til å si det," sa en eller franskmann.
Vis hele sitatet...
Så hvis et fremtidig parti som har som mål å drepe deg ber om underskriften din, skriver du under? Som han over meg sa, det demokratiske ved det hele er at de har muligheten til å starte underskriftskampanje og hvis folket mener at de skal få stille til valg, så får de det. Hvis de ikke får de underskriftene de trenger betyr det at folket ikke vil ha dem som parti, og da har demokratiet fungert.
Sitat av GrandMa Vis innlegg
Det er ikke demokratisk at de skal stille til stortingsvalg, men det er demokratisk at de har muligheten. Står du ikke for det de mener, er det ingenting annet enn meningsløst å underskrive.
Vis hele sitatet...
jeg må si meg enig med eskilf. For det er like idiotisk at f.eks SV kan stille til valg.

Men jeg velger å tolke det slik at eskilf er ikke på noen måte enig, men mener at alle har godt av å høre to sider. For min del så misliker jeg rasister, men jeg er like mye imot SOS rasisme. Jeg hører med glede på begge sider, og siler ut hva som er fakta eller svada. Hvis vi alle bare skal høre på det som er "riktig" vil ikke lenger riktig være riktig, for du har ingen motsetninger.

Sitatet er jeg forøvrig helt enig i. For hva gjør akkurat DIN mening riktig? Det er alltid en midtlinje, og den finner vi ikke ved at alle høyreekstrimister skal være ignorert.

Edit: samme går forøvrig for ekstreme venstreside også.
Sist endret av Xasma; 29. november 2008 kl. 21:45.
Skjønner faktisk ikke hva du vil frem til med den første linjen.

Hvis mange nok mennesker er enige med SV skal dem selvfølgelig SV stille til valg. Poenget er at han underskriver for å "fremme demokratiet", noe som er meningsløst.
Sitat av GrandMa Vis innlegg
Det er ikke demokratisk at de skal stille til stortingsvalg, men det er demokratisk at de har muligheten. Står du ikke for det de mener, er det ingenting annet enn meningsløst å underskrive.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev under AKP Nordland sin underskriftsliste for noen måneder tilbake. Hvorfor? Fordi jeg er for ytringsfrihet, demokrati og ulike meningers verdi. Hvis ikke AKP Nordland har fått stille til Stortinget har deres meninger og ideer vært verdiløse for media i et stortingsvalg. Det samme gjelder NP.

To sider av en sak, ytringsfrihet, like muligheter osvosvosv, det er tusenvis av grunner til at jeg ville tatt pennen på det arket, men akkurat nå skal jeg ut. God lørdagskveld liksom.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg ser på det som nøyaktig samme problem. Kaster vi ut innvandrerne, mister vi mye av fattigdommen i landet, vi mister mye av kriminaliteten, og det blir flere jobber til oss nordmenn.
Vis hele sitatet...
Til Boo-Boo og legalize_it; Deres argumenter tyder sterkt på hvor lite reflekterte der egentlig er, og er flotte eksempler på hvordan det er mulig for "normale" folk å ta til seg rasistiske holdninger under påskudd av å være "patrioter", glade i landet vårt, engstelige for den krimeinelle bølgen som slår inn over oss osv. Dere glemmer en vesentlig ting; dere er så jævla heldige at dere aner det ikke. Vi er alle her inne født i et av verdens rikeste land, vi er så føkkings priviligerte at vi kan sitte på en av de tre PCene våre og skrive meningsfylte innlegg på forum om narkotika, PC-spill, hacking, politikk og selvfølgelig "rasisme" ( Ingen kritikk rettet mot nFF btw) hvor vi klager over hvor kjipt det er at folk ikke liker seg i landet, hvordan økningen i kriminalitet er proposjonal med økningen av innvandrere osv. Det dere glemmer er at hadde det ikke vert for Norges politiske holdninger til medmenneskelighet hadde ikke halvparten av brukerne på nFF vært i landet engang! Jeg mener, utifra deres resonnementer bør vi sende ut dem som gjør jobben vår som medmennesker litt ekstra vanskelig, kvitte oss med dem som ikke "bidrar" i samfunnet. Hvis samfunnet vårt hadde vært drevet på denne måten hadde det ikke vært mange nordmenn i Norge, det skal være sikkert å visst. Bare tenk på alle dem som sliter på skolen, trenger å besøke psykolog før de er ferdig med grunnskolen, er de som er så uheldige å er født med en hjerneskade / utviklingshemning. De er det endel av i landet, og fleste parten av dem er nordmenn, skal vi sende ut dem også?

Sett dere ned og tenk gjennom ideene deres om innvandringspolitikk osv og ikke server oss vas som at de ikke bidrar eller øker kriminalitet. Det er vårt ANSVAR å ta inn asylsøkere, flyktinger og arbeidssøkende innvandrere, og det med åpne armer, for vi er Norge, og i Norge er det slik vi gjør det!
Sitat av Graapho Vis innlegg
Så hvis et fremtidig parti som har som mål å drepe deg ber om underskriften din, skriver du under? Som han over meg sa, det demokratiske ved det hele er at de har muligheten til å starte underskriftskampanje og hvis folket mener at de skal få stille til valg, så får de det. Hvis de ikke får de underskriftene de trenger betyr det at folket ikke vil ha dem som parti, og da har demokratiet fungert.
Vis hele sitatet...
Helt korrekt. Ideen med å skrive under er at du sier "jeg vil stemme på dette partiet og ønsker at ønsker derfor at de skal stille til valg".

Så, til dere som har skrevet under, gratulerer, dere har akkurat gitt deres støtte til en gjeng nynazister.
Det er intolerant å si at det er innvandrere og asylsøkere som bidrar sterkt til kriminaliteten i Norge. Kriminalitet har INGENTING OVERHODET med rase å gjøre, det er flere faktorer som spiller inn; Slik som sosial status, dette vil si om du er fattig eller rik. Dette er faktisk en av påvirkende faktorer. Samme er forventninger til deg som enkeltperson, muligheter du har som enkeltperson, alder, kjønn og synet medmenneskene rundt deg har på deg generelt. Det er mange fler medvirkende faktorer, i dette intrekate puslespillet, men en ting er 100% SIKKERT, og det er at det har absolutt ingenting med rase å gjøre!

Det er en realitet at innvandrere har sin del av kriminalitets-statistikken, men dette er fordi Norske mennesker har fordommer mot disse menneskene, og dette KAN fremprovosere akkurat slike tendenser.
Hvis du går opp Karl Johan klokka 8 på kvelden en desembernatt sammen med to kompiser, hva tenker du når du ser 6 Pakistanere komme i motsatt retning?
Det tenkte jeg meg. Det er akkurat slike tanker som forminsker mulighetene for innvandrere å fullstendig integrere seg i samfunnet. Nå har jo alle familier sine sorte får, akkurat som du finner Norske forbrytere, finner du forbrytere med innvadrerbakgrunn, men dette er ikke fordi de er innvandrere! Det er en innviklet sosiologisk prosess fra du blir født. Hva slags miljø du vokser opp i, hvordan foreldrene dine spiller sin rolle i ditt liv, hva slags venner du har..
Se på USA, grunnen til at fengslene er overfylt med afro-amerikanskere og hispanic er fordi de er lavest på den sosiale rangstigen, og de har færrest muligheter fra den dagen de er født, på grunn av menneskelige fordommer.
Det er fakta at det er 8 hispanic per Anglo-saxer i Amerikanske fengsel
Det er fakta at det er 4 Afro-Amerikanere per Anglo-saxer i Amerikanske fengsel

Vi har all rett til å sammenligne oss med USA når det kommer til dette punktet, og det er fordi fordommer eksisterer uansett hvor man er.

sier på forhånd unnskyld for uryddig tekst og skriveleif, klokka er mye og er i ferd med å gå til sengs
Sist endret av Skambank; 6. desember 2008 kl. 02:22.
Sitat av eskilf Vis innlegg
Jeg skrev under AKP Nordland sin underskriftsliste for noen måneder tilbake. Hvorfor? Fordi jeg er for ytringsfrihet, demokrati og ulike meningers verdi. Hvis ikke AKP Nordland har fått stille til Stortinget har deres meninger og ideer vært verdiløse for media i et stortingsvalg. Det samme gjelder NP.

To sider av en sak, ytringsfrihet, like muligheter osvosvosv, det er tusenvis av grunner til at jeg ville tatt pennen på det arket, men akkurat nå skal jeg ut. God lørdagskveld liksom.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjorde du ikke, AKP finnes ikke lenger. Antakeligvis så skrev du under for NKP.

Og å skrive under for å få NKP eller NP eller hva det nå enn er på valglistene om du er motstander av dem er tullete. Det vitner mest om en merkelig forståelse av demokrati og ytringsfrihet. NKP og NP har all mulighet til å ytre seg selv om de ikke kan stille til valg, ingen grunn til å gi dem noen bedre mulighet til å ytre seg. Ville dere skrevet under for NSDAP også?

Vi har ytringsfrihet her i landet, det betyr ikke at enhver tulling som klarer å danne et parti har noen rett til å bli hørt, han har bare rett til å ytre seg. Å skrive under for å få Norgespatriotene, Vigrid eller andre nazipartier på valglistene er ikke annet enn å skrive under for mer rasisme, mer nazisme, økt toleranse for rasisme og nazisme og følgelig med rasistisk motivert vold. Smart.
Jeg skal bygge hus. Jeg får pris. Jeg får hus. Hus ikke bra. Jeg klage. Klage avvist: skulle ha visst bedre.

Jeg skal ha mat. Jeg får mat. God pris. Ikke god mat. Jeg klage. Klage avvist: skulle ha visst bedre.

Jeg skal hjem. Jeg får tur. Rundt hele fylket. Stor regning. Jeg klage. Klage avvist: skulle ha visst bedre.

Jeg skal ha hjemmehjelp. Jeg får hjelp. I går, når jeg skulle hatt den forrige uke. Klage avvist: kan ikke vente annet.

Dette går ikke på raser. Det går på hva vi forventer, som nordmenn, for den betalingen vi er villige til å gi.

Jeg kunne satt hele situasjonen på hodet. Jeg har i en årrekke bodd utenlands, og opplevd å være nettopp "khawaga". Utbytting av mennesketyper annerledes enn sin egen, er rotfestet i det å være menneske. Selvfølgelig blir jeg forsøkt utnyttet blant fremmede. Jeg *er* en fremmed; en khawaga.

Men jeg stiller et seriøst spørsmål: når alle disse mennesker kommer *hit* og skal "utnytte" oss ... forstår jeg en reaksjon. Vi har faktisk også en kultur som er bevaringsverdig, men det virker som om vi alt for gjerne gir slipp på den. I så måte, kan en "nordmann" om 30 år være like etnisk som en auborgin i det hvite hus, eller Samid Ednan som stortingspresident. Catch?

Jeg hater nazisme. Det har jeg gjennom blodet. Jeg avskyr totalitære regimer, hvor de enn er - og dermed har jeg sagt en del om USA - og jeg kan ikke i det hele tatt begripe hva hudfarge og religion spiller for rolle. Jeg kan i det hele tatt ikke forstå, hvorfor ikke alle kan være som meg.
Vigrid er nok en egentlig en anti-hvit organisasjon som bare jobber for å ødelegge for seriøse nasjonalister som f.eks FMI.

Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg ble sykt fornærmet. Siden mine foreldre er innvandrere, og fortalte at han generaliserer mye og virklighetsforståelsen hans er fucked up.
Vis hele sitatet...
Tja, "fucked up"? Fordi man ser dypere og høyere enn alle? USA har jo faktisk presset oss til å gå i krig, for å vise at vi støtter de. For et par dager siden så døde noen danske soldater i krig for USA. Danmark har som Norge bare sendt soldater for å vise sin støtte.
Hvorfor skal skandinaver ofre livet i en krig som ikke er vår?

Om noen år kanskje noen statsledere går ut og beklager og sier, nei, dette var faktisk ikke en krig mot terror.

At Vigrid fokuserer så mye på jødene skjønner jeg ikke, vi har lite jøder her i forhold til i f.eks Sverige. Om de hadde vært seriøse, så hadde de gitt faen i jødene, og heller brydd seg om å samle sitt eget folk. (Det synes jeg at de burde ha gjort iallefall).



Etnistet skrives forresten med liten forbokstav

Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Kommer noen i det hele tatt fra vigrid og banker på dørra mi..

Det blir ikke pent.
Vis hele sitatet...
Ja, flott måte å vise at du er "bedre" på.
Voks opp.

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg nekter å tro at vi er avhengige av innvandring for å "holde skuta flytende". Hva gjorde før innvandringen tok av da? På 80-90 tallet var det ikke mange innvandrere i Norge. Vi klarte oss perfekt.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Tafatt argument å si "Men de tar jo bare jobbene nordmenn ikke vil ha". Hvem gjorde jobbene før? Romvesen?

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Vigrid vil jeg si er ganske farlig hvor som helst... Selv om det bare konspirasjonsteorier dette også, så tror jeg ikke det er få mennesker i dette landet de har banket opp og/eller drept.

Forøvrig trodde jeg Norgespatriotene allerede kunne stille til stortingsvalget...(?)
Vis hele sitatet...
Tja, aldri hørt om at Vigrid har tatt livet av noen.
Jeg tror ikke de vil få noe sånt på hendene sine.
For å se en oversikt over nordmenn som er drept av utlendinger i Norge, se her: http://www.fmi.as/drapnor.html

Lista viser at i 10-års periode fra og med 1995 - til og med 2004, er 34 norske blitt drept i Norge av innv. utlendinger (i gjennomsnitt 30 stk.). I samme tiårs periode er det registrert 3 (tre) drap på innvandrere i Norge som er begått av nordmenn.

NP kan ikke stille til valg enda.

Sitat av GrandMa Vis innlegg
Jævlig sløv du er. Du kan virkelig ikke være så blottet for intelligens at du tror at andre folk "mangler noe i hodet".

Forskjellene i IQ verden over har nok usedvanlig lite med anatomisk oppbygning å gjøre. Dessuten "unnskylder" man ikke det med fattigdom fordi det ikke er noe å unnskylde. Det er slike amøber som deg som driver å legger ut om hvor lite intelligente innvanderer er og derfor kan vi ikke ha dem i landet vårt. Tror du ikke det blir gjort noe med fattigdommen "as we speak"?

Man unnskylder ikke noenting, men vi forklarer deg hvorfor det er slik. Kanskje du kan få huet ut av ræva lenge nok til å legge merke til dette. Kineserne og japanerne ligger godt over oss i IQ-gjennomsnitt. Hvorfor tror du det er slik? Tror du det kan ha noe med studiekulturen og de enorme prestasjonsforventingene mange av de landene har? Eller mangler vi noe i hodet?
Vis hele sitatet...
Det har med genetikk å gjøre, eller er du så påpasselig med å være politisk-korrekt at du er blind for enhver form av logikk og vitenskap? Fremgang må gå foran humanisme.
http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_...lth_of_Nations

Afrikanere har sterk fysikk, lavere IQ, øst-asiatiskefolkeslag har svak fysikk, høy IQ, nordeuropere har god fysikk og høy IQ. Det er litt generellt, men stort sett er det sånn, det varierer såklart hos forskjellige folkegrupper.

Afroamerikanske barn har som regel litt høyere IQ enn afrikanere, men en afroamerikansk person er i gjennomsnittet 11% hvit.
Afroamerikanske barn som er adoptert inn i hvite ressurssterke og velstående familier (de skulle teoretisk ha like høye muligheter for å oppnå høy intelligens som sine naboer og klassekamerater) har visst seg å oppnå lavere resultater enn forventet. Hvorfor skal folk være så redde for å være politisk-ukorrekte?

Om vi skulle gjort mye med fattigdommen rundt om i verden så kunne vi oppnådd det ved å hjulpet de med industri. Det hadde skapt arbeidsplasser, som igjen hadde bidratt til et bedre samfunn med skoler, helsevesen, bedre ernæring osv.
Sånn som jeg ser det så handler det ikke om at noen er bedre enn dårligere enn andre. Vi nordeuropere har tilpasset oss livet her i nord gjennom mange tusenvis av år, og vi passer dermed best her.
Når folk av forskjellige kulturer og religioner blandes så oppstår det bare konflikter, dette har vi mange eksempler på fra rundt omkring i verden.

Synes Norge selvfølgelig kan, og bør støtte mye i uhjelp for å skyte fart på utvikling i underutviklede land, men vi trenger ikke å hente hele verden hit.
Kåre Willoch advarte allerede på 80-tallet om at ikkevestliginnvandring kan true velferdsstaten og demokratiet.
Og dette er vel kanskje godt i gang med å skje, kjenner endel som mener at vi allerede er annenrangs borgere i vårt eget land. Trenger ikke se lengre enn til Sverige for å se hvordan vi får det, der får innvandrere støtte til førerkort, mens svensker ikke får det.

En annen nylig sak jeg reagerte på:
Ifølge Abid Raja kan det å servere halal-mat til samtlige innsatte i norske fengsler hindre at muslimer får i seg svinekjøtt.
http://www.adressa.no/nyheter/sortro...cle1201121.ece


Ellers anbefaler jeg å ta en kikk på denne siden:
http://www.rights.no
(Rights er ikke en anti-innvandring side, de vil faktisk ha innvandring, men de presenterer statistikk og sitter spørsmål ved innvandring og integrering)
Vil bare legge til at jeg ikke er tilknyttet frp, vigrid, np, sv, krf, ap eller noe politisk parti.
Sist endret av Thrillseeker; 7. desember 2008 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av eskilf Vis innlegg
De trenger 500 underskrifter i et enkelt fylke for å stille til stortingsvalg i det fylket. Så Norgespatriotene kan stille til stortingsvalg i noen fylker, men veldig få - kun de fylkene de har fått over 500 underskrifter.

Jeg har skrevet under blankt. Ikke fordi jeg er enig i noe av det de sier, men fordi det er demokratisk å la de prøve seg.

"Jeg er totalt uenig i alt du sier, men jeg vil kjempe til jeg dør for retten til at du skal få lov til å si det," sa en eller franskmann.
Vis hele sitatet...
Demokaratisk? Hva faen har det med saken å gjøre!? Om en gjeng nazi-jævler kommer å spør om støtte, så skriver du ikke under for å væra demokratisk vel!?
Kommer Osama og spør om du vil hjelpe saken hans, så sier du ikke ja for å væra "Demokratisk" mener det blir litt vel mye bullshit.
Jeg har hatt besøk av noen sånne jeg også, og må si at jeg kjenner blodet koker når jeg ser dem. Sorry at jeg kan virke litt pissed, men for noen måneder sida blei bestekompisen min som har innvandrerbakgrunn banka opp av noen nazister i rasevold.. Han ligger i koma og kommer i beste tillfelle til å bli grønnsak.
"Franskamannen" Heter btw François-Marie Arouet eller bedre kjent med pseudonymet Voltair.
Om de hadde vært ekte nazister så hadde de ikke tydd til middel som bare skader deres egen sak kan du skjønne.
Feil. Historisk sett, vil nazistiske tendenser ty til ethvert middel. De brant riksdagen i 1933. Hvem sto bak terrorangrepet 11th of September 2001? Hvem står bak dagens meningsløse angrep mot vilkårlige mål? Mennesker som er villige til å ofre eget og andres liv, er blindet av ideologi. Her diskuterer vi ideologi, og til og med kristendommen har avstedkommet avskyelige utskudd. Kanskje har *særlig* kristendommen gjort det, som i utgangspunktet favoriserer bestemte mennesketyper.
Jeg har store problemer med å se forskjell på Al Qaida og Vigrid,
er ikke dem +100 og -100?, med det mener jeg de samme meningene bare snudd til sin fordel.

En ting er sikkert: Indianerne tillot invandring, lever selv i reservat.

Hvis det er noe feil med norsk invandringspolitikk så er det manglende integrering,
tror dere kristne mennesker får bygge en kirke i Mekka for eksempel?
Finnes det? Jeg har ikke sjekka, bare antar at det er litt far fetched...

Sitat av khawaga Vis innlegg
Hvem sto bak terrorangrepet 11th of September 2001? Hvem står bak dagens meningsløse angrep mot vilkårlige mål? Mennesker som er villige til å ofre eget og andres liv, er blindet av ideologi.
Vis hele sitatet...
Dette er et resultat av manglende tillit til statsmenn verden over, det er dem som må lage seg selv til helter, slik at frykt igjen kan oppstå. En av de mest avgjørende faktorene i menneskers avgjørelser er frykt.

Det de færreste av oss vet er at Mumbai-saken var iscenesatt for å unngå at en massaker i Afrika skulle få pressedekning.
Sitat av Thrillseeker Vis innlegg
Vigrid er nok en egentlig en anti-hvit organisasjon som bare jobber for å ødelegge for seriøse nasjonalister som f.eks FMI.



Tja, "fucked up"? Fordi man ser dypere og høyere enn alle? USA har jo faktisk presset oss til å gå i krig, for å vise at vi støtter de. For et par dager siden så døde noen danske soldater i krig for USA. Danmark har som Norge bare sendt soldater for å vise sin støtte.
Hvorfor skal skandinaver ofre livet i en krig som ikke er vår?

Om noen år kanskje noen statsledere går ut og beklager og sier, nei, dette var faktisk ikke en krig mot terror.
Vis hele sitatet...
Aiaiaiai, vigrid er en anti-hvit organisasjon som ødelegger for andre seriøse nasjonalister? Greit, da vet jeg hvor du står henn.

Tingen er, jeg vet ikke om du har hørt om det. Men det er noe som heter NATO. Det en en liten kaffeklubb som ble dannet for noen år tilbake der endel stater ble enige om at angrep på et av statene skal anses på angrep på alle. Det vil da si at, det angrepet som var på USA 9/11 egentlig var et lite angrep på Norge! Så ja, hvis vi ikke skal pisse på NATO alliansen så SKAL Norge bidra med støtte til NATO.

Men greit, i bunn og grunn. Så mener du at Vigrid tenker dypere og høyere enn oss andre "dødelige". Jeg håper egentlig seriøst at du skriver dine innlegg for å provosere fram en diskusjon. Men hvis det er dette du står for. Så.......
Vill bare fortelle en liten historie fra da jeg var ute på byen i Trondheim.

Jeg er 21 år gammel. Jeg spiller i et rock-band, og jeg har halvlangt hår (til skuldrene ca). Jeg går kledd som regel i dongreybukse og skinnjakke. Jeg og noen venner var ute på byen en helg, downtown, ricks og crash. Uansett så hadde vi hatt det kjempemorro, helt til vi skal hjemover. Jeg bor på Lade. Så jeg går gjennom Buran. Vi møter en gjeng med utenlandske ungdommer, ikke gamlere en 15-16 år. De var ca 10-12 stykker. Jeg og kompissen min går forbi de. Det neste jeg merker er at noe knuses mot bakhodet mitt, og jeg havner på bakken. Det jeg så da er at en av ungdommene filmer meg og kompissen min som blir slått med balltre, sparket på, spyttet på og i det hele tatt. Heldigvis for meg hadde jeg gått på 2 år på MMA, så jeg beskyttet hodet mitt med armene og beskyttet mageområdet mitt med lårene. Jeg slapp fra det med kutt i bakhodet og noe svakere indre blødninger. Kompissen min havnet på sykehuset med sprekk i hodeskallen, knekt skjeve/skeve/ vetta faen hvordan det skrives, knekte ribbein og store traumer fra og gå hjem om kveldene.

Det jeg spør meg er: Når det kommer utleninger til Norge, hvordan i hellvette kan de være slik? Såklart finnes det greie og flinke utleninger, faktisk så har jeg mange venner som er av utenlandsk bakgrunn. Selv merker jeg frykt viss jeg møter en gjeng med utenlandske ungdommer/menn når jeg går hjem, og det ender opp med at jeg stikker over veien og tar andre siden i stede for å gå forbi dem.
Bare til folk som er så trangsynte og si "Innvandrere tar bare jobbene våre!" ...Vel hvis en person som ikke snakker ditt språk, ikke har utdanning, og som har dårligere forutsetning for et bedre liv enn dere, tar jobbene deres; Da FORTJENER dere ikke jobben! Tøysekopper
Vill bare fortelle en liten historie fra da jeg var ute på byen i Trondheim.

Jeg er 21 år gammel. Jeg spiller i et rock-band, og jeg har halvlangt hår (til skuldrene ca). Jeg går kledd som regel i dongreybukse og skinnjakke. Jeg og noen venner var ute på byen en helg, downtown, ricks og crash. Uansett så hadde vi hatt det kjempemorro, helt til vi skal hjemover. Jeg bor på Lade. Så jeg går gjennom Buran. Vi møter en gjeng med utenlandske ungdommer, ikke gamlere en 15-16 år. De var ca 10-12 stykker. Jeg og kompissen min går forbi de. Det neste jeg merker er at noe knuses mot bakhodet mitt, og jeg havner på bakken. Det jeg så da er at en av ungdommene filmer meg og kompissen min som blir slått med balltre, sparket på, spyttet på og i det hele tatt. Heldigvis for meg hadde jeg gått på 2 år på MMA, så jeg beskyttet hodet mitt med armene og beskyttet mageområdet mitt med lårene. Jeg slapp fra det med kutt i bakhodet og noe svakere indre blødninger. Kompissen min havnet på sykehuset med sprekk i hodeskallen, knekt skjeve/skeve/ vetta faen hvordan det skrives, knekte ribbein og store traumer fra og gå hjem om kveldene.

Det jeg spør meg er: Når det kommer utleninger til Norge, hvordan i hellvette kan de være slik? Såklart finnes det greie og flinke utleninger, faktisk så har jeg mange venner som er av utenlandsk bakgrunn. Selv merker jeg frykt viss jeg møter en gjeng med utenlandske ungdommer/menn når jeg går hjem, og det ender opp med at jeg stikker over veien og tar andre siden i stede for å gå forbi dem.
Vis hele sitatet...
Hadde du (Ahmet) og kompisen din Raja gått hjem igjennom sentrum Oslo/Stavanger/Sarpsborg/Fredrikstad/Bergen/you-name-it på en lørdagskveld skal jeg faen si deg at ræva di hadde hadde begynt å gløde hvis du hadde møtt på 5 16-år-gamle
drittunger med glassflasker og balltre også. Det har ALT med rase og si, men INGENTING med hvilken rase å gjøre. Kalte ikke dere han ene innvandreren for "svarting" og "pakkis" på ungdomskolen? Hvorfor tror dere at de har en SÅ AGGRESSIV HOLDNING? Man har bare seg selv å takke, de setter opp et hardt ytre for å takle rasisme (It's Alive and well i Norge), og de flokker seg SELVFØLGELIG sammen. Hadde du flyttet til Kina, tror du ikke at du hadde vært sammen med Nordmenn hvis du hadde funnet det der?

Det var det jeg trodde.
Hva pokker er det du snakker om? Selvfølgelig er det mange innvandrere som føler seg hetset og får et "hardt ytre" som du så pent kaller det. Det han her snakket om var jo blind vold. De hadde gått forbi en gjeng uten å si et ord, og blitt denga bakfra. Slike er det mange av her i landet, så ikke kom hit å forsvar det med latterlige utsagn som "du har deg selv å takke".

Og hva har det at de flokker seg sammen, med at de banker folk som ikke har gjort noe galt? Ikke en dritt, så hold nå kjeften din og ikke ødelegg tråden mer.
Sitat av HellToPay Vis innlegg
hm først og fremst så var det nok ikke vigrid da de kaller seg en "religion" og er generelt sett for dumme til å ta steget inn i politikk.
Norgespatriotene, med øyvind heian i spissen, kunne det nok ha vært derimot.
uansett, du har fått en nynazist på døra di. gratulerer.
Jeg vil tippe du bor i tønsberg\drammen eller omegn, og da er det stort sett ikke så mye å få gjort, for det er så jævla mange av svina der.
i alle tilfelle burde du få med deg alle kompisene dine, finne disse "opplyste" menneskene og grisebanke hele bunten.
uansett hva du gjør; ikke underskriv. de trenger forøvrig 5000 underskrifter, ikke 500
Vis hele sitatet...
Å samle en gjeng å banke disse "opplyste" tullingene var ikke akkurat en "opplyst" idè av deg.


Jeg syntes du burde behandlet han usedvanlig pent, så kanske han hadde fått en tankevekker.

En knyteneve i ansiktet ville bare ført til mer hat!
Sitat av Scr0tum Vis innlegg
Hvis det skjer skal jeg ta han med inn i leiligheten og servere han boller og brus og ta en lang prat om hva som egentlig foregår her i verden.

Holdt på å gjøre det samme med jehovas vitner som kom på døra, men endte med å stå i dør åpningen og diskutere..
Vis hele sitatet...
Jeg sto og snakka med Adventist Jan noe som virka som flere timer, men nei. Han ville fremdeles ikke overveie muligheten at noe i bibelen skurra litt.
Sitat av Thomas_taz Vis innlegg
Til Boo-Boo og legalize_it; Deres argumenter tyder sterkt på hvor lite reflekterte der egentlig er, og er flotte eksempler på hvordan det er mulig for "normale" folk å ta til seg rasistiske holdninger under påskudd av å være "patrioter", glade i landet vårt, engstelige for den krimeinelle bølgen som slår inn over oss osv. Dere glemmer en vesentlig ting; dere er så jævla heldige at dere aner det ikke. Vi er alle her inne født i et av verdens rikeste land, vi er så føkkings priviligerte at vi kan sitte på en av de tre PCene våre og skrive meningsfylte innlegg på forum om narkotika, PC-spill, hacking, politikk og selvfølgelig "rasisme" ( Ingen kritikk rettet mot nFF btw) hvor vi klager over hvor kjipt det er at folk ikke liker seg i landet, hvordan økningen i kriminalitet er proposjonal med økningen av innvandrere osv. Det dere glemmer er at hadde det ikke vert for Norges politiske holdninger til medmenneskelighet hadde ikke halvparten av brukerne på nFF vært i landet engang! Jeg mener, utifra deres resonnementer bør vi sende ut dem som gjør jobben vår som medmennesker litt ekstra vanskelig, kvitte oss med dem som ikke "bidrar" i samfunnet. Hvis samfunnet vårt hadde vært drevet på denne måten hadde det ikke vært mange nordmenn i Norge, det skal være sikkert å visst. Bare tenk på alle dem som sliter på skolen, trenger å besøke psykolog før de er ferdig med grunnskolen, er de som er så uheldige å er født med en hjerneskade / utviklingshemning. De er det endel av i landet, og fleste parten av dem er nordmenn, skal vi sende ut dem også?

Sett dere ned og tenk gjennom ideene deres om innvandringspolitikk osv og ikke server oss vas som at de ikke bidrar eller øker kriminalitet. Det er vårt ANSVAR å ta inn asylsøkere, flyktinger og arbeidssøkende innvandrere, og det med åpne armer, for vi er Norge, og i Norge er det slik vi gjør det!
Vis hele sitatet...
Litt seint svar men..

Ikke prakk på meg ting jeg ikke har sagt. Norge hjelper ikke mange på den måten vi holder på nå. Vi sitter med ræva opp, og venter på og bli voldtatt..

Ja vi er heldige som ble født her. Det er jeg helt enig i. Men hva gjorde dette landet så fint og rikt fra begynnelsen? Var det gud som ga oss masse penger kanskje? Vi var heldige med olja, greit nok, men det er feks også irak. Men de klarte og bruke olja sin på saddam... Mange av landa i afrika er også rike på naturresurser...

Det jeg er mest imot er den håpløse uhjelpen vi bruker penga våre på, og at vi slepper inn folk helt ukritisk.. Spesielt afrikanere. Vi må bruke fler ressurser på og luke ut de råtne epla.

Og til de folka som "mister" id papira sine på vei inn i dette landet, bør få en liten hall på gardemoen hvor de kan bli till de hoster opp disse papira, eller drar hjem igjen.

Og ikke kall meg rasist din jævla kommunist.
Hva pokker er det du snakker om? Selvfølgelig er det mange innvandrere som føler seg hetset og får et "hardt ytre" som du så pent kaller det. Det han her snakket om var jo blind vold. De hadde gått forbi en gjeng uten å si et ord, og blitt denga bakfra. Slike er det mange av her i landet, så ikke kom hit å forsvar det med latterlige utsagn som "du har deg selv å takke".

Og hva har det at de flokker seg sammen, med at de banker folk som ikke har gjort noe galt? Ikke en dritt, så hold nå kjeften din og ikke ødelegg tråden mer.
Vis hele sitatet...
Jeg blir litt irritert av måten du skriver på. Hvis du hadde tatt deg tid til å lese det [innlegget], så hadde du sett at jeg ABSOLUTT IKKE under noen omstendigheter sa at de hadde seg selv å takke. Jeg velger å tolke det du skriver som at du mener innvandrere begår meningsløs vold, men ikke etniske Norske. Hvis du leser hva annet jeg har skrevet i tråden så skjønner du sikkert at jeg ikke er imot innvandring, nei tvert imot. Selv er jeg ikke en innvandrer, jeg er etnisk Norsk og har bodd i Norge størsteparten av mitt liv. Jeg er selv blond, blåøyd og 1.96, bare for å bekrefte min "norskhet" (ikke det at det har noe med saken å gjøre).

Det eneste jeg prøvde å komme frem til med innlegget mitt var at det er 2 sider av en sak.

Tydeligvis skjønte ikke du dette..

Unnskyld for noe som kanskje virker som en aggressiv post, mener ikke å virke slik overhodet, men er ikke alltid det like lett å putte tankene i ord.
Sist endret av Skambank; 9. desember 2008 kl. 21:05.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Litt seint svar men..

Ikke prakk på meg ting jeg ikke har sagt. Norge hjelper ikke mange på den måten vi holder på nå. Vi sitter med ræva opp, og venter på og bli voldtatt..

Ja vi er heldige som ble født her. Det er jeg helt enig i. Men hva gjorde dette landet så fint og rikt fra begynnelsen? Var det gud som ga oss masse penger kanskje? Vi var heldige med olja, greit nok, men det er feks også irak. Men de klarte og bruke olja sin på saddam... Mange av landa i afrika er også rike på naturresurser...

Det jeg er mest imot er den håpløse uhjelpen vi bruker penga våre på, og at vi slepper inn folk helt ukritisk.. Spesielt afrikanere. Vi må bruke fler ressurser på og luke ut de råtne epla.

Og til de folka som "mister" id papira sine på vei inn i dette landet, bør få en liten hall på gardemoen hvor de kan bli till de hoster opp disse papira, eller drar hjem igjen.

Og ikke kall meg rasist din jævla kommunist.
Vis hele sitatet...
Har du aldri gått på ungdomsskolen? Virker ihvertfall sånn siden du viser til at "landa i afrika" er rike på naturressurser men har sløst alt bort.
Du vet at afrika var kolonisert for ikke så veldig lenge siden heller.
Koloniherrene hjalp kanskje å utvikle teknologien i landet, men de ødelag fortsatt mye. Kan ta et eksempel, Frankrike hadde kolonisert Algerie(Nord-Afrika). Franskmennene i Algerie levde som rikinger, hadde alt de ville ha, mens 95% av befolkningen var fattige som bare det.
Når Frankrike trakk seg ut av Algerie brant de mange vingårder på vei ut.
De ødelag mye av produksjonen for flere år fremover, og ikke bare det så nektet de å handle med Algerie, noe andre land fulgte etter med.
Dette fulgte jo til at Algerie ikke fikk solgt ressursene de bar på.

De og andre land i Afrika er rike nå, de har mye olje, problemet er at de som holder makten er korrupte som faen og tar alt til seg selv.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Syns det er litt moro at Vigrid fremdeles prøver. De skal jaggu ha for innsatsen, men det går virkelig ingen vei. Og godt er det. Fin måte å okkupere manipulerte sjeler på syns nå jeg. Bedre det enn at de går ut hver for seg og praktiserer faenskapen. Finfin organisasjon!
Sitat av Widow Vis innlegg
Har du aldri gått på ungdomsskolen? Virker ihvertfall sånn siden du viser til at "landa i afrika" er rike på naturressurser men har sløst alt bort.
Du vet at afrika var kolonisert for ikke så veldig lenge siden heller.
Koloniherrene hjalp kanskje å utvikle teknologien i landet, men de ødelag fortsatt mye. Kan ta et eksempel, Frankrike hadde kolonisert Algerie(Nord-Afrika). Franskmennene i Algerie levde som rikinger, hadde alt de ville ha, mens 95% av befolkningen var fattige som bare det.
Når Frankrike trakk seg ut av Algerie brant de mange vingårder på vei ut.
De ødelag mye av produksjonen for flere år fremover, og ikke bare det så nektet de å handle med Algerie, noe andre land fulgte etter med.
Dette fulgte jo til at Algerie ikke fikk solgt ressursene de bar på.

De og andre land i Afrika er rike nå, de har mye olje, problemet er at de som holder makten er korrupte som faen og tar alt til seg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at dem har sløst alt bort, de klarer bare ikke og bruke det....
Og hva med alle de andre landa som ble kolonisert? Er en del av de som klarer seg bra, og er på vei oppover. Det hjelper heller ikke oss, eller dem at folk unnskylder alt med at vi var så slemme mot dem tilbake i tid.

Ja mange av landa der har noen korrupte jævler som ledere, og det er netopp det de må gjøre noe med. De må gjøre det samme med lederne sine som har blitt gjort med en del andre uærlige ledere.. Mussolini feks. Vi må gjerne hjelpe dem med det, feks og bli kvitt mugage m.fler. Det som ikke nytter er og kjøpe masse ris til dem og slippe inn flest mulig uten noen kontroll. Det er kun å gjøre dem og oss en bjørnetjeneste. Vi får x% kriminelle/gale/.. folk og x% flinke ærlige, kanskje tom godt utdanna folk. Disse kunne dem trengt der nede selv, for og kanskje komme seg opp av hengemyra.

Og det en del veldedige organisasjoner driver med, hjelper heller ikke.. Vi gir dem ris, leker, klær osv, så en genrasjon kan vokse opp helt avhengige av nødhjelp, for og skape enda en genrasjon helt avhengige av nødhjelp. Slik fortsetter den onde sirkelen..

Og det er ikke til og stikke under en stokk at kulturforskjeller/fattighet, kall det hva du vil, fører til at mange av de rottene eplene som kommer til norge, er med på og ødelegge samfunnet vårt også.. Se feks på hva som skjedde i frankrike for noen år siden..

Og drit i og kom med personangrep. Det viser bare at du er en dårlig debbatant uten noen gode argumenter.

Sitat av Skambank Vis innlegg
Det er intolerant å si at det er innvandrere og asylsøkere som bidrar sterkt til kriminaliteten i Norge. Kriminalitet har INGENTING OVERHODET med rase å gjøre, det er flere faktorer som spiller inn; Slik som sosial status, dette vil si om du er fattig eller rik. Dette er faktisk en av påvirkende faktorer. Samme er forventninger til deg som enkeltperson, muligheter du har som enkeltperson, alder, kjønn og synet medmenneskene rundt deg har på deg generelt. Det er mange fler medvirkende faktorer, i dette intrekate puslespillet, men en ting er 100% SIKKERT, og det er at det har absolutt ingenting med rase å gjøre!

Det er en realitet at innvandrere har sin del av kriminalitets-statistikken, men dette er fordi Norske mennesker har fordommer mot disse menneskene, og dette KAN fremprovosere akkurat slike tendenser.
Hvis du går opp Karl Johan klokka 8 på kvelden en desembernatt sammen med to kompiser, hva tenker du når du ser 6 Pakistanere komme i motsatt retning?
Det tenkte jeg meg. Det er akkurat slike tanker som forminsker mulighetene for innvandrere å fullstendig integrere seg i samfunnet. Nå har jo alle familier sine sorte får, akkurat som du finner Norske forbrytere, finner du forbrytere med innvadrerbakgrunn, men dette er ikke fordi de er innvandrere! Det er en innviklet sosiologisk prosess fra du blir født. Hva slags miljø du vokser opp i, hvordan foreldrene dine spiller sin rolle i ditt liv, hva slags venner du har..
Se på USA, grunnen til at fengslene er overfylt med afro-amerikanskere og hispanic er fordi de er lavest på den sosiale rangstigen, og de har færrest muligheter fra den dagen de er født, på grunn av menneskelige fordommer.
Det er fakta at det er 8 hispanic per Anglo-saxer i Amerikanske fengsel
Det er fakta at det er 4 Afro-Amerikanere per Anglo-saxer i Amerikanske fengsel

Vi har all rett til å sammenligne oss med USA når det kommer til dette punktet, og det er fordi fordommer eksisterer uansett hvor man er.

sier på forhånd unnskyld for uryddig tekst og skriveleif, klokka er mye og er i ferd med å gå til sengs
Vis hele sitatet...
Så det at somaliere går og voldtar jenter nede på grønland har noe med at de er undertrykt? Hehe give me a break.

Det er helt klart flere gale/kriminelle folk i afrika enn i norge, noe som er ganske lett og se. Ja dette kommer sikkert av hvordan de lever der nede, og at de er fattige osv.

Men når vi her i norge helt ukritisk slepper inn alle og enhver, så er det ikke rart at det blir en del fordommer. Vi bør helt klart ha strengere kontroll, og rense ut de råtne epplene. Da slipper også de flinke, bra menneskene som kommer hit at folk får fordommer..

Hva synes du feks om mr krekar? Er det fordommene våres som gjorde han til terrorist, og en snylter? Eller var han det fra før av? Og burde vi ikke kanskje drite i en del fn konvensjoner og kaste han ut?
Sist endret av legalize_it; 9. desember 2008 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?

Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.

Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?

Og drit i og kom med personangrep. Det viser bare at du er en dårlig debbatant uten noen gode argumenter
Vis hele sitatet...
Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
Sitat av HellToPay Vis innlegg
hm først og fremst så var det nok ikke vigrid da de kaller seg en "religion" og er generelt sett for dumme til å ta steget inn i politikk.
Norgespatriotene, med øyvind heian i spissen, kunne det nok ha vært derimot.
uansett, du har fått en nynazist på døra di. gratulerer.
Jeg vil tippe du bor i tønsberg\drammen eller omegn, og da er det stort sett ikke så mye å få gjort, for det er så jævla mange av svina der.
i alle tilfelle burde du få med deg alle kompisene dine, finne disse "opplyste" menneskene og grisebanke hele bunten.
uansett hva du gjør; ikke underskriv. de trenger forøvrig 5000 underskrifter, ikke 500
Vis hele sitatet...
vet du hvorfor det er så mange som er rasister og nynazister i disse områdene?!? fordi folk er lei alt bråk med utlendinger.. jeg har en hel bunch med kompiser som er muslimer,pakkiser u name it.. jeg er allikevel lei alt det jævla bråket og oppstyret utlendinger faktisk skaper..

Sitat av Skambank Vis innlegg
Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?

Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.

Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?

Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
Vis hele sitatet...

Så skambankt, vil du la innvandringen fortsette som det gjør i dag? drit nå i hva som har skjedd før, gjort er gjort, sagt er sagt.. det er faktisk norges framtid som står på spill her.. personlig syntes jeg det holder med utlendinger i norge pr. dags dato.. er førdt og oppvokst i drammen så vet VELDIG godt hva jeg snakker om
Sist endret av voids; 9. desember 2008 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så skambankt, vil du la innvandringen fortsette som det gjør i dag? drit nå i hva som har skjedd før, gjort er gjort, sagt er sagt.. det er faktisk norges framtid som står på spill her.. personlig syntes jeg det holder med utlendinger i norge pr. dags dato.. er førdt og oppvokst i drammen så vet VELDIG godt hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Jeg kan skjønne at du virkelig brenner for denne saken, og for å svare ditt spørsmål; Ja, hvis jeg kunne bestemme så ville jeg latt innvandringen fortsette som den gjør i dag.
Hvorfor? Fordi integrering foregår ikke over natten, integrering foregår godt i flere store byer såvidt jeg vet. Jeg har selv bodd i Sarpsborg Kommune i 17 år, og jeg har aldri følt meg truet hvis jeg har dratt på byen og møtt mennesker med ikke-norsk etnisk bakgrunn, samme stituasjon i Halden, Fr. Stad og Moss, det kan hende dette er eksklusivt for disse 4 byene med 30 000 innbygere ++++++, men jeg vil ikke uttale meg om Drammen, med tanke på at jeg aldri har tilbringt mer enn en time der (ja referer ikke til ordtaket, det er sant), men jeg har bodd i Oslo, og kan ikke si jeg føler meg truet når jeg går ned Karl Johan, eller spaserer mot Bislett Kebab.

Ha i tankene at med innvandrere så mener man ikke mennesker fra Albania, Pakistan, Iran, Iraq, Afghanistan, Kurdere osv. Vi snakker om ALLE mennesker med en ikke-etnisk Norsk bakgrunn som kommer inn i Norge.

Mener du at nordmenn med Kinesisk bakgrunn skaper mye problemer i Norge?
Mener du at nordmenn med Japansk bakgrunn skaper mye problemer i Norge?
Mener du at nordmenn med Brasiliansk bakgrunn skaper mye problemer i Norge?
Kinsere, japanere og brasilianere blir oppdratt på en litt annen måte enn de muslime landene. Og hvis faren ble oppvokst der lærer han ungen sin akkurat det som han har lært. Og den kulturen der har ingenting og gjøre her i Norge spør du meg. Folk fra midtøsten skaper mye problemer i norge, ja.

Det er aaaalt for mange utlendinger i norge allerede, og selvom man sier full stopp til all innvandring hadde det fortsatt kommet nok ulovlige innvandrere.

PS: Jeg er også fra Drammen.
Sitat av legalize_it Vis innlegg

Og drit i og kom med personangrep. Det viser bare at du er en dårlig debbatant uten noen gode argumenter.
Vis hele sitatet...
Du snakker om personangrep, når du selv skrev "Og ikke kall meg rasist din jævla kommunist."
Jeg bare prøvde å fremvise poenget mitt ved at du faktisk burde ta opp samfunnsfag boka di og lese litt.
Istedenfor å trekke konklusjoner basert på hva du har opplevd, så kan du fkatisk ha noe bakgrunnsstoff som vil styrke ditt synspunkt på saken.
Sitat av Widow Vis innlegg
Du snakker om personangrep, når du selv skrev "Og ikke kall meg rasist din jævla kommunist."
Jeg bare prøvde å fremvise poenget mitt ved at du faktisk burde ta opp samfunnsfag boka di og lese litt.
Istedenfor å trekke konklusjoner basert på hva du har opplevd, så kan du fkatisk ha noe bakgrunnsstoff som vil styrke ditt synspunkt på saken.
Vis hele sitatet...
Nå skal det også sies at bøkene som oftest ikke er skrevet av den yngre garde, og de som faktisk opplever hvordan innvandrere og etniske nordmenn "kolliderer" i hverdag.

Forøvrig så har jeg personlig hatt flere innvandrere imot meg enn norske. Jeg er ingen rasist, men står for ytringsfrihet. Og hvordan innvandrerne er skal vi IKKE dra over en kam. Jeg har to muslimer i klassen min, og begge er veldig hyggelige. Jeg har derimot en gjeng på 10-15 muslimer/innvandrere som også vil ta meg, rett og slett fordi jeg ikke tok imot dritten de slang. Jeg bare svarte, og fikk dermed de "etter" meg.

Vi kan rett og slett si at endel er hyggelige, endel er IKKE. Akkurat som med de norske elevene jeg går i klasse med. Så Vigrid og de andre sjelene her som er imot, har enten være veldig uheldige, eller så har dere rett og slett lest litt for mye på www.martinlutherking.org.

Og før noen kommer med "det er 10-15 etter deg, og 2 er snille, da er jo de fleste slemme." NEI. Jeg kan nevne i fleng der norske ungdommer og mennesker generelt har sagt nei til å dele/være hyggelige, mens jeg har fått et fåtall av avslag fra innvandrere. Vet dere hva som gjør at vi har et skille? Frykt. Dere frykter de fordi dere leste om nasjonalistiske Per som kalte en neger for "svartskalle" og fikk juling, men i sin blogg utelot han fakta om at han kalte han for nettopp "svartskalle".
QUOTE Skambank Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?
---------------
Nei jeg sa ikke det, men så lenge norge har en så naiv innvandringspolitikk som gjør at han slipper inn og får bli her, så kan dette være med på og ødelegge for andre innvandrere. Greit nok, i en perfekt verden ville ikke folk dratt flere over en kam. Men face it, vi lever ikke i en perfekt verden.



Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.
------
Det er kanskje litt flere norske menn i norge og da.. Men hvis du leser avisa, og leser om diverse overfallsvoldtekter, så ser du hvor gjerningsmannen er fra.. Spør du litt rundt med folka som bor på grønland/løkka osv, så finner du fort ut hvem jentene der er redde for og møte på vei hjem fra byn..


Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?
-------------------------
Vi har en kvote på hvor mange vi tar inn..
Så lenge vi ikke har lukka mottak osv, og ikke kaster ut fler av de kriminelle/psykriatiske folka, så hjelper ikke det en dritt.

Det jeg mente med og luke ut de råtne epla, var og kaste ut folk som feks herr krekar og trikkemannen. Ha lukka mottak. Og folk som kommer uten id papirer, kan bli på gardemoen til de skaffer noen papirer.

Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
---------
Det med mussolini var for og ta et eksempel på hvordan folket kan kaste en leder. Du kan også se på hva som nylig skjedde i thailand.

Mye av det jeg sier er basert på personlige erfaringer ja.. Men ikke bare mine...



Uansett så har vi nok med våre egne råtne epler, det er ikke vits og ta inn enda fler...
Men desverre har vi diverse "anti-rasistiske" organisasjoner,og folk, som mener alt er rasistisk.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
QUOTE Skambank Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?
---------------
Nei jeg sa ikke det, men så lenge norge har en så naiv innvandringspolitikk som gjør at han slipper inn og får bli her, så kan dette være med på og ødelegge for andre innvandrere. Greit nok, i en perfekt verden ville ikke folk dratt flere over en kam. Men face it, vi lever ikke i en perfekt verden.



Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.
------
Det er kanskje litt flere norske menn i norge og da.. Men hvis du leser avisa, og leser om diverse overfallsvoldtekter, så ser du hvor gjerningsmannen er fra.. Spør du litt rundt med folka som bor på grønland/løkka osv, så finner du fort ut hvem jentene der er redde for og møte på vei hjem fra byn..


Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?
-------------------------
Vi har en kvote på hvor mange vi tar inn..
Så lenge vi ikke har lukka mottak osv, og ikke kaster ut fler av de kriminelle/psykriatiske folka, så hjelper ikke det en dritt.

Det jeg mente med og luke ut de råtne epla, var og kaste ut folk som feks herr krekar og trikkemannen. Ha lukka mottak. Og folk som kommer uten id papirer, kan bli på gardemoen til de skaffer noen papirer.

Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
---------
Det med mussolini var for og ta et eksempel på hvordan folket kan kaste en leder. Du kan også se på hva som nylig skjedde i thailand.

Mye av det jeg sier er basert på personlige erfaringer ja.. Men ikke bare mine...



Uansett så har vi nok med våre egne råtne epler, det er ikke vits og ta inn enda fler...
Men desverre har vi diverse "anti-rasistiske" organisasjoner,og folk, som mener alt er rasistisk.
Vis hele sitatet...
Bold skrift : Personlige erfaringer aka du ble banka en gang av en innvandrer, eller en venn av en vennine ble voldtatt av en innvandrer?
Du kan ikke holde dine personlige erfaringer så høyt at du lar enkelt hendelser skape en negativ holdning mot flere tusen.
Nei jeg sa ikke det, men så lenge norge har en så naiv innvandringspolitikk som gjør at han slipper inn og får bli her, så kan dette være med på og ødelegge for andre innvandrere. Greit nok, i en perfekt verden ville ikke folk dratt flere over en kam. Men face it, vi lever ikke i en perfekt verden.
Vis hele sitatet...
Det er jo fullt klar over. Nå har det seg sånn at han ble kastet ut da, og så lenge en innvandrer har oppholdstillatelse og gjør noe galt, blir han ikke kastet ut av landet, han blir satt i fengsel.
Det er en betydelig forskjell, og dette er fordi mange mennesker faktisk kan bli henrettet hvis de blir deportert til hjemlandet. Dette er situasjonen for en venn av meg og faren hans. De dro når vi gikk i 8. klasse (det begynner å bli en stund siden) tilbake til hjemlandet (De er fra Albania) for å hente de to søstrene og moren, og brått kom ikke kompisen min Ahmet hjem før 1 mnd. senere med arr over hele kroppen, fordi siden faren hadde flyktet landet hadde Ahmet og faren blitt fengslet og torturert (!). Nå vil jeg også legge til at Ahmet er født og oppvokst i Norge.

Det er kanskje litt flere norske menn i norge og da.. Men hvis du leser avisa, og leser om diverse overfallsvoldtekter, så ser du hvor gjerningsmannen er fra.. Spør du litt rundt med folka som bor på grønland/løkka osv, så finner du fort ut hvem jentene der er redde for og møte på vei hjem fra byn..
Vis hele sitatet...
Ja. Det er fler Nordmenn i Norge, i Norge er det faktisk 94% Etniske Nordmenn og 6% innvandrere, og ifølge statistikken så; JA, det er fler voldtekter pr. innvandrer kontra voldtekter pr. etnisk nordmann. Dette er grunnet flere faktorer, som f.eks. miljø, oppvekst, foreldre, sosial status (middelklassen, overklassen eller den lavere klasse) etc. Mennesker som har hatt en oppvekst i en krigssone vil være skadet for livet på et vis eller et annet. Man må bare gi dette tid, integrering er ikke noe som kommer over natten, for å sitere meg selv. Vi kan ikke forutse om neste generasjon kommer til å være som denne, fordi den har ikke oppstått enda, barnene har ikke vokst opp, så vi har ingenting å referere til.

Vi har en kvote på hvor mange vi tar inn..
Så lenge vi ikke har lukka mottak osv, og ikke kaster ut fler av de kriminelle/psykriatiske folka, så hjelper ikke det en dritt.
Vis hele sitatet...
Nå har det seg sånn at innvandrere som blir akseptert inn i Norge har de eksakt samme rettigheter som Ola Nordmann, og i Norge er det sånn at kriminelle blir satt i fengsel og psykisk syke får behandling, jeg er sikker på at du veit det.

Det med mussolini var for og ta et eksempel på hvordan folket kan kaste en leder. Du kan også se på hva som nylig skjedde i thailand.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg desverre ikke oppdatert på den hendelsen, og jeg kan skylde på at jeg bor i USA, der nyhetene er dominert av innenriks-saker, men prøver å holde meg oppdater på hva som skjer utenfor landet også.

Uansett så har vi nok med våre egne råtne epler, det er ikke vits og ta inn enda fler...
Men desverre har vi diverse "anti-rasistiske" organisasjoner,og folk, som mener alt er rasistisk.
Vis hele sitatet...
Ja vi vil ALLTID ha våre egne råtne epler, dette er vel grunnet at mennesket ikke er perfekt, og det er umulig å skape et samfunn der kriminalitet ikke eksisterer, dette er det jo flere grunner til. Ja vi vil også alltid ha disse, men dette er da også ekstremister i den forstand, og dette er mennesker som ikke alltid vil ha likhet heller.
Sitat av voids Vis innlegg
er førdt og oppvokst i drammen så vet VELDIG godt hva jeg snakker om
Vis hele sitatet...
Er det bare jeg som ser ironien i at en person vet så altfor mye om hvorfor noen innvandrere begår kriminalitet, er født og oppvokst i et velferdssamfunn med en sølvskje i ræven?
Sist endret av Sjølvaste; 10. desember 2008 kl. 22:37.
Nå jeg har veldig positivt syn på utlendinger. Er selv sammen med ei jente fra midtøsten. Men jeg synes nå at norsk poletikk angående å kaste ut folk er alt for slapp. Mange av mine venner og deres familier kom hit for mange år siden. Og jeg skulle ønske det var mange flere av de, men i steden så fyller vi opp "kvota" med landsbyitioter som sloss, stjeler, voldtar og selger dop. Jeg synes at det burde være en ganske liten terskel på hva som skal til for å bli kasta ut igjen. Det er nok av skikkelige folk som trenger et godt land å bo i. Kast ut de som ikke kan oppføre seg og ta inn noen nye hvor vanskelig kan det være? Og det er de som lager faen som skaper fremmedfrykt her i norge (seff noen idoter som er mørkredde uansett faen).