Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1272
Noen som har erfaringer med noen av de lukkede klokkene de selger der? Skulle helst hatt et til max 200,-, slik at jeg er sikker på at det går under tollgrensen..
Frankrikes Solkonge
Kjøp en Philips SHP2500 for 300 på Clas Ohlson. Fra 20Hz til 20kHz, funker som faen.
Ganske sikker på at de er av meget lav kvalitet.. Kjøp heller et par portapros du.
Portapro er ikke aktuelt, skal ha lukkede. Men er åpen for forslag for under 500,- her i Norge også. Skal titte på de på Clasern.
Om du ønsker earbuds, kan jeg gi review på disse når de ramler ned i postkassa ^^
De der har jeg faktisk bestilt meg selv, så venter på de jeg også. :P Men de lukkede skal være til lillesøsteren min..
http://www.dealextreme.com/p/designe...-2-x-aaa-80733, selv om det er fake, så har den fått god kritikk
Sist endret av mo3; 29. september 2011 kl. 23:32.
Earbudsa hadde kommet i dag de, madammen hadde gjemt posten i bilen.. :P God bass for å være plugger, men svært "grøtete" lyd ifht. de jeg har fra før..
Har billig Koss earbuds fra før, så de er sikkert ikke så ille i forhold til det jeg har ^^ men va forventer man av 25kr?
Det jeg tenkte også. :P
de beats by dr dre har jeg fått i posten og ja, lyden er sykt lav men bra bass :P Så ikke forvent noe ekstremt bra alltså

til 21 kr er de verdt det og lurer chicks til å tro at man går rundt med noe som koster 100 ganger mer xD
Sitat av Srbija Vis innlegg
de beats by dr dre har jeg fått i posten og ja, lyden er sykt lav men bra bass :P Så ikke forvent noe ekstremt bra alltså

til 21 kr er de verdt det og lurer chicks til å tro at man går rundt med noe som koster 100 ganger mer xD
Vis hele sitatet...
Link? 10tegn
Beats by dre. orginale har da ikke lav lyd?

Jeg har dem, og med enkelte mp3 spillere så er det lav lyd. Men jeg tror det kommer av av beats by dre. krever endel strøm. Kobler man dem til en pc så får man det man vil ha
Sitat av murloc Vis innlegg
Beats by dre. orginale har da ikke lav lyd?

Jeg har dem, og med enkelte mp3 spillere så er det lav lyd. Men jeg tror det kommer av av beats by dre. krever endel strøm. Kobler man dem til en pc så får man det man vil ha
Vis hele sitatet...
Tror han snakker om fake lignendes headphones.
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Tror han snakker om fake lignendes headphones.
Vis hele sitatet...
http://www.dealextreme.com/p/designe...cm-cable-67258

de snakker jeg om :P
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ah snap, håpte på headphones, ikke earplugs
Det beste med dem er faktisk de flate ledningene som ikke krøller seg
http://www.dealextreme.com/p/designe...-2-x-aaa-80733 dette er vel det som ligner mest tror jeg på headphones'a, nå snakker jeg om beats by dre.
Sitat av Srbija Vis innlegg
de beats by dr dre har jeg fått i posten og ja, lyden er sykt lav men bra bass :P Så ikke forvent noe ekstremt bra alltså

til 21 kr er de verdt det og lurer chicks til å tro at man går rundt med noe som koster 100 ganger mer xD
Vis hele sitatet...
Tror damer driter i hodetelefoner, eller kanskje det er der forklaringen på alle mine dameproblemer ligger?