Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1522
Jeg harr tatt ca 10 mg xanax i 4 uker, røyka hasj i 2 mnd og inntatt ca 10 mg rivotril på 3 dager. Nå må jeg på fürst å ta rusprøve. Fikk bare beskjed om å dra dit uten henvisning? Jeg har 12 dager og bli ren på.
Lager lemmonade av masse sitroner, kjøpt sitrus juice, ingefærshot, detox te og en detox kur. Hvor mye og ofte skal jeg innta de forskjellige?
Er sitron/lime det beste? Hvor mye vann bør man drikke i tillegg? Bør jeg starte allerede idag? Hilsen en frustrert frøken.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du har badstue i nærheten ville jeg anbefalt deg det annenhver dag
Xanor er hvertfall ute, litt verre med rivotril dessverre, men fra felleskatalogen https://www.felleskatalogen.no/medis...lapharm-563568 så blir det beskrevet at t2 altså halveringstid er på mellom 30-40 timer, så la oss ta verst tenkelig scenario 40 timer *5= 200 timer. Noe som betyr at det vil være aktivt i en 8-9 døgn. Jeg tror du skal være innenfor men du har brukt relativt høye doser.

1 time:0 10mg - 2 time 40: 5mg - 3time 80: 2,5mg - 4 time 120: 1,25mg 5time 160: 0.6mg 6time 200: 0,3mg.

Før du skal ta prøven så drikker du så mye vann du klarer, tar keratin og slenger på med massive B-vitaminer. Jeg tror dette skal gå bra.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Viss du har badstue i nærheten ville jeg anbefalt deg det annenhver dag
Vis hele sitatet...
om det var så lett, dette vil desverre ikke hjelpe noe som helst. Fra FK: "Utskillelse50-70% via nyrene og 10-30% i feces. Clearance: 55 ml/minutt. Mulig redusert clearance ved levercirrhose. "
Sist endret av noguhso; 8. desember 2022 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok bare å glemme mate
Hasjen vil nok være grunnen om det ikke går. Du skal ha ganske flaks for å bli clean om du har røyka mye disse to mnd.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null sjangs å bli clean etter 12dager når du har røyka i 2mdr,men de andre stoffene finner de sikkert ikke
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært i samme situasjon litt for mange ganger selv. Pillene tror jeg du er safe på så jeg tenker mere på THC utslagene fra røykinga de. Etter min erfaring så bør du bare prøve å drikke 5-10L vann vær dag frem til prøva. (Viktigste er dagene rett før prøva).

En annen ting jeg gjorde når jeg måtte pisse med politi bak meg for noen år tilbake, var at jeg kjøpte meg 2stk 5ml pumper (dropp kanyla), og fikk min daværende kjæreste til å pisse i en kopp 30 min før prøva, for å bruke hennes urin. Pga av risikoen for at urinen kan bli for kald før prøva så sprøyta jeg først innholdet i koppen, og pissa litt av mitt eget piss i koppen for å få riktig temperatur. (Hadde drukket vann som beskrevet for å vanne ut urinen i tillegg.)

Konsentrasjonen av THC ble såpass lav at det ikke ga noe utslag noen av gangene, til tross for at politi-dama sto rett bak meg hele tiden.

NB!
Men det skal sies at om du skal manipulere en urinprøve så er det en betydelig forskjell på å ta prøvene hos politiet enn hos legen!

Politiet benytter seg av hurtigtaster (screening) som tester 10-12 stoffer på kun noen minutter.

Hos legen derimot, er sannsynligheten større for at du vil avlegge en laboratorium test som skal analyseres nøyere. Der vil de kunne se hvilket kjønn urinen tilhører, og da er det jævlig dumt å be dama om å steppe inn!
Unormalt avvikende innhold av vann, C-vitamin, Kreatin eller andre stoffer kan vises på analysen og testen kan bli klassifisert som ugyldig, og krav om ny urinprøve kan komme.

Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vært i samme situasjon litt for mange ganger selv. Pillene tror jeg du er safe på så jeg tenker mere på THC utslagene fra røykinga de. Etter min erfaring så bør du bare prøve å drikke 5-10L vann vær dag frem til prøva. (Viktigste er dagene rett før prøva).

En annen ting jeg gjorde når jeg måtte pisse med politi bak meg for noen år tilbake, var at jeg kjøpte meg 2stk 5ml pumper (dropp kanyla), og fikk min daværende kjæreste til å pisse i en kopp 30 min før prøva, for å bruke hennes urin. Pga av risikoen for at urinen kan bli for kald før prøva så sprøyta jeg først innholdet i koppen, og pissa litt av mitt eget piss i koppen for å få riktig temperatur. (Hadde drukket vann som beskrevet for å vanne ut urinen i tillegg.)

Konsentrasjonen av THC ble såpass lav at det ikke ga noe utslag noen av gangene, til tross for at politi-dama sto rett bak meg hele tiden.

NB!
Men det skal sies at om du skal manipulere en urinprøve så er det en betydelig forskjell på å ta prøvene hos politiet enn hos legen!

Politiet benytter seg av hurtigtaster (screening) som tester 10-12 stoffer på kun noen minutter.

Hos legen derimot, er sannsynligheten større for at du vil avlegge en laboratorium test som skal analyseres nøyere. Der vil de kunne se hvilket kjønn urinen tilhører, og da er det jævlig dumt å be dama om å steppe inn!
Unormalt avvikende innhold av vann, C-vitamin, Kreatin eller andre stoffer kan vises på analysen og testen kan bli klassifisert som ugyldig, og krav om ny urinprøve kan komme.

Lykke til!
Vis hele sitatet...

10 liter vann er farlig og drikke i løpet av en dag. Å gjenta dette over flere dager er værtfall ikke bra.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 5FDP Vis innlegg
10 liter vann er farlig og drikke i løpet av en dag. Å gjenta dette over flere dager er værtfall ikke bra.
Vis hele sitatet...
Kanskje litt overdrevet fra min side. Drikk 3-5L vann de siste 2-3 dagene før du skal avlegge urinprøve. Fullt mulig det ikke er bra selvom det alltid har funka for meg, men da må du nesten avgjøre om du tar mest skade av å drikke for mye vann eller bli tatt på prøva.
Kroppen sier godt ifra før du rekker å drikke deg ihjel på vann. Jeg pleide å drikke unevnelige mengder vann før politi-avhør bare i tilfelle, jeg supplerte da med vitaminer og salt for å motvirke den vannende effekten som kommer av at du må tisse hver halvtime.

Kan noen her huske hvilken vitamin som gir gul urin om man "overdoserer" ? Det er fint å hive nedpå noen par overskridene anbefalte daglige grense, for å lure dem som ser på sagt urin.

Om du tar x2 dagsdose hver dag så pisser du som om du aldri har drukket vann før, ser helt gult ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje litt overdrevet fra min side. Drikk 3-5L vann de siste 2-3 dagene før du skal avlegge urinprøve. Fullt mulig det ikke er bra selvom det alltid har funka for meg, men da må du nesten avgjøre om du tar mest skade av å drikke for mye vann eller bli tatt på prøva.
Vis hele sitatet...
Stor forskjell på 3/5 og 10 liter