Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 370
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren














Hei! Føler ikke jeg har nok materiale til å starte egen tråd men bidrar litt her for stemningen sin del.

På bildene ser du 3 planter av samme type som uttrykker seg ulikt.

Den minste er litt flekkete på bladene og de var litt penere forleden dag enn de er akkurat nå,

Du ser også en spireboks. Der er det vann som sprayes rundt. Fenomenalt effektiv kloneboks.

Lysene er 3 stk 240w led lamper med LM301B dioder.

720w på 120x120cm er litt overkill uten tilføring av co2 visstnok.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Økologisk dyrking med Mark kompost bl.a.

Ca 1 måned igjen til høsting
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ny idag jeg da.
Ikke for å være frekk eller eplekjekk, men jeg synes de ser litt lei seg ut
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry. Jeg over der. Fine bilder da. Glemte det.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lei seg ut ? Det vannes ikke før potta er veldig lett eller de henger litt. Eller var det noe annet du sikret til?

Er klar over nitrogenkloa på enkelte blader
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Han tenkte kanskje på det faktumet at cannabisplanter skal være grønne, ikke gul, lilla eller brun

Plantene har nok flere mangler, men hey, man blir bedre for hver runde
Vis hele sitatet...

Plantene får litt andre farger enn grønn når det nærmer seg slutt.

Første gang jeg dropper å bruke calmag og enzymer.

Forsøker å gjøre det 100% økologisk. Har blitt bedre enn alt jeg får tak i på gata tidligere.

Har undervanna, overvanna og gjort masse annet feil tidligere. Det er en motstandsdyktig plante.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gammal dame her da men. Jeg mente de så litt stressa ut. Men du sier jo selv; nitrogenkloa. Når bladene blir så skadet tar den opp lys mye dårligere. Jeg bruker fuktmåler. Veldig bra den. Mine er grønne og friske helt til høsting. Noen i litt lilla farger. Det blir det hvis det er farger i genene og stor temp forskjell på dag og natt. 24 dag og 18 natt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gammal dame her da men. Jeg mente de så litt stressa ut. Men du sier jo selv; nitrogenkloa. Når bladene blir så skadet tar den opp lys mye dårligere. Jeg bruker fuktmåler. Veldig bra den. Mine er grønne og friske helt til høsting. Noen i litt lilla farger. Det blir det hvis det er farger i genene og stor temp forskjell på dag og natt. 24 dag og 18 natt.
Vis hele sitatet...

Dyrker du økologisk?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. Har prøvd. Like bra resultat uten. Finni ut at lys, fuktighet, rett pH og temp er like viktig.