Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2347
Criminally Smooth
FilaVelur's Avatar
8 2
Først og fremst bare la meg si at jeg hater å skaffe piller, for det er så mange lowlives uten prinsipper så selger deg hva som helst dritt for en rask penge, så man vet aldri hva man får.

Savner tiden da mange pålitelige folk rundt omkring hadde roen, pleide kjøpe klonazepam-krus og hadde de i sikkert et halvt års tid ettersom jeg STORT SETT bare tok på søndager når jeg enten hadde fyllenerver eller nedtur på noe annet. Er ikke fan av å sitte å "grøte" på piller bare for morro skyld. Blir bare giddalaus og nihilistisk av det. (Nå hender det at jeg tar på en stressa dag o.l., og eventuelt for "tjuvstarte en alkoholrus" og da)

Uansett såpass lite jeg innspist jeg er (i forhold til de svara jeg får her inne når jeg pleier å google etter svar på lignendes spørsmål jeg er i ferd med å stille, noen av dere spiser jo opp til et brett på en gang), og at jeg ikke har tatt på mange uker, sikkert over en mnd, så burde vel jeg for all del kjent noe på 3 10-milligrams blåe nå?

Jeg kjøpte nettop 50 blåe av en ex-kollega, dreiv og skrøyta de opp til himmelen (så klart, det gjør de alltid) men jeg ble skeptisk med en gang jeg så at disse var mindre, men tykkere, enn blåe jeg er vant til, og det står ingenting på dem whatsoever, men det er skillestrek på den ene siden.

Ikke smakte de noe i nærheten av det jeg er vant med da jeg pleier å tygge å svelge blå heller (smakte nesten litt såpeaktig faktisk).

Bilde: http://postimg.org/image/3vyblaj6v/

Så noen innslag? Noen som har sett disse før? Har han enkelt og greit løyet om hvor mange milligram de var, eller kan det være noe helt annet en benzo i det hele tatt? (håper ikke jeg sitter og knasker noe hjertemedesin eller no giftig dritt). Er ikke akuratt hypp på å ta mer nå for å sjekke om jeg kjenner noe da ettersom jeg skal opp tidlig imorgen og klokka er snart 5 haha.

Sist gang jeg ble solgt falske "kryssere" (viste seg å være noen oppsmuldra patetiske greier som så ut som di hadde vært i vaskemaskinen og tørketrommelen et par ganger) så ble det mye nasty business og trøbbel frem og tilbake. Trenger ikke sånnt pes i livet mitt akuratt nå. Alt jeg vil ha er et fint lide lager av benzoer liggendes til gråe søndager
Ligner mistenkelig mye på etizolam det der gitt. Ta et bildesøk på google før du kjefter på kollegaen din. Husker ikke prisen, men mener de kom veldig billig fra UK og at de ikke på noen måte var potent som diazepam..

edit: Om det er så tror jeg vi fikk de i 1 og 2mg. Det er et benso, men ser ut som du må hive i deg 10-20 stk.. Om det er de..
Sist endret av pidget; 31. juli 2013 kl. 11:15.
Sitat av pidget Vis innlegg
Ligner mistenkelig mye på etizolam det der gitt. Ta et bildesøk på google før du kjefter på kollegaen din. Husker ikke prisen, men mener de kom veldig billig fra UK og at de ikke på noen måte var potent som diazepam..

edit: Om det er så tror jeg vi fikk de i 1 og 2mg. Det er et benso, men ser ut som du må hive i deg 10-20 stk.. Om det er de..
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd etizolam selv, men sett de før, Første jeg tenkte jeg også når jeg så bildet. MEN de sier jo at 1mg Etizolam skal fungere som 10mg diaz da.

Så ikke hiv innpå 20 stk før du har sjekka opp det ihvertfall. Mg er ikke mg når vi snakker om forskjellige virkestoffer!
Sist endret av Sneakers; 31. juli 2013 kl. 11:51.
Criminally Smooth
FilaVelur's Avatar
Trådstarter
8 2
endte opp med å ta 4 og mens jeg gjerne ikke kjente meg noe særlig fjern da jeg la meg har jeg sovet som en stein, folk har vært her imorges og jeg har ikke hørt dem en gang, umulig å reise seg fra senga, fin som faen i formen nå... så nja det funka jo ihvertfall til en viss grad så var nok bare jeg som var utålmodig

begynte jo å småkjefte på karen allerede inatt hvorfor jeg ikke fant bilder av disse på nett og han sa det var "Svensk depot". Sier ikke meg en drit, men karen sa også "Dette er valium du blir gira på, di har tatt vekk virkestoffet som gjør deg sløv", vet ikke om han mente benzo, men uansett så hørtes jo dette retardert ut med tanke på at det e derfor man vil ta valler (pga benzoen)

Ikke vet jeg, får vel vente til neste gang jeg ligger i fosterstilling etter heftig spritfylla for å se om dem VIRKELIG funker haha
Sitat av pidget Vis innlegg
Ligner mistenkelig mye på etizolam det der gitt. Ta et bildesøk på google før du kjefter på kollegaen din. Husker ikke prisen, men mener de kom veldig billig fra UK og at de ikke på noen måte var potent som diazepam..

edit: Om det er så tror jeg vi fikk de i 1 og 2mg. Det er et benso, men ser ut som du må hive i deg 10-20 stk.. Om det er de..
Vis hele sitatet...
Første tanken som slo meg å var at dette var etizolam..men etizolam har mer avrunda kanter å er mer "clean" i fargen.Så dette er isåfall ikke orginale etizolam.
Å seriøst?10-20stykk etizolam til en person uten toleranse?!Det hadde gitt heftig blackout.
Første gang jeg tokk eti så passa jeg ut etter 4-5mg,å jeg har toleranse på benzo.Hadde døgna den dagen,men likevell,synes etizolam er fine saker.
Synes også dette ligner veldig på Etizolam, har hatt 2 forskjellige typer.

Tok rundt 15-20 ish av dette uten å merke noe. Da det ikke funka så begynte jeg drikkinga, og resten har jeg bare blitt fortalt av venner og bekjente. Du blir helt fullstendig maniac (på en aggressiv og ukul måte) kombinert med alkohol.

På et annet tidspunkt tok jeg rundt 10, og uten at jeg følte meg særlig påvirket, la alle rundt meg merke til at jeg var veldig sløv.

Viktig å legge til at jeg ikke har noe særlig toleranse for benzo.

Så selv om du ikke føler deg påvirket av disse, så kan det fortsatt hende at du er det, og alle rundt deg merker det. I tillegg tar de litt lenger tid enn mye annet før effekten inntreffer.
Nå vet ikke jeg hvor lenge du sov, men rart om det skulle være Etizolam om du hadde en full natts søvn, da halveringstiden ligger på ca 4 timer.
har aldri opplevd å våknet ruset på Etizolam, å jeg har vært oppi doser på 30mg+ med kansje en ørliten toleranse.

Sitat av Paradigm Vis innlegg
Synes også dette ligner veldig på Etizolam, har hatt 2 forskjellige typer.

Tok rundt 15-20 ish av dette uten å merke noe. Da det ikke funka så begynte jeg drikkinga, og resten har jeg bare blitt fortalt av venner og bekjente. Du blir helt fullstendig maniac (på en aggressiv og ukul måte) kombinert med alkohol.

På et annet tidspunkt tok jeg rundt 10, og uten at jeg følte meg særlig påvirket, la alle rundt meg merke til at jeg var veldig sløv.

Viktig å legge til at jeg ikke har noe særlig toleranse for benzo.

Så selv om du ikke føler deg påvirket av disse, så kan det fortsatt hende at du er det, og alle rundt deg merker det. I tillegg tar de litt lenger tid enn mye annet før effekten inntreffer.
Vis hele sitatet...
15-20 uten å merke noe? Jeg kjenner en svak rus på 2-5 mg. At rusen tar lang tid før den inntreffer er jeg totalt uenig i, på tom mage kjenner jeg Etizolam så og si umiddelbart. men så skal det sies at vi alle er forskjellige og det er så og si umulig for oss å vite 100% hva TS sitter med.

Edit: de blåe på 1 mg har så og si 0 effekt på meg annet en litt sløvhet, mens røde 1mg/2mg har funket ypperlig. kan hende de blåe jeg fikk var av dårlig batch da..
Sist endret av -MindFucked-; 31. juli 2013 kl. 16:08.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Etizolam er litt skumle greier. For meg blir det enten svak effekt eller total blackout. Klarer ikke å finne en mellomting.
Sitat av -MindFucked- Vis innlegg
15-20 uten å merke noe? Jeg kjenner en svak rus på 2-5 mg. At rusen tar lang tid før den inntreffer er jeg totalt uenig i, på tom mage kjenner jeg Etizolam så og si umiddelbart. men så skal det sies at vi alle er forskjellige og det er så og si umulig for oss å vite 100% hva TS sitter med.

Edit: de blåe på 1 mg har så og si 0 effekt på meg annet en litt sløvhet, mens røde 1mg/2mg har funket ypperlig. kan hende de blåe jeg fikk var av dårlig batch da..
Vis hele sitatet...
Har aldri vært borti røde, hadde 2 forskjellige typer blå. Ene typen hadde delestrek, den andre hadde ikke. Begge var på 1mg.
begynte jo å småkjefte på karen allerede inatt hvorfor jeg ikke fant bilder av disse på nett og han sa det var "Svensk depot". Sier ikke meg en drit, men karen sa også "Dette er valium du blir gira på, di har tatt vekk virkestoffet som gjør deg sløv", vet ikke om han mente benzo, men uansett så hørtes jo dette retardert ut med tanke på at det e derfor man vil ta valler (pga benzoen)

det finnes bare et virkestoff i valium, og det er diazepam, så det er det dummeste jeg hat hørt, og at pillene er depot betyr at de har noe i pillene, som gjør at virkestoffe løser seg opp litt etter litt i systemet, så de funker lengre, har aldri hørt om depot valium før, men vet at man blant annet kan få 3mg xanor depot.
Criminally Smooth
FilaVelur's Avatar
Trådstarter
8 2
kompis kjøpte 10 av dem, tok dem alle på likt og drakk en del øl. motbydelig oppførsel, klarte ikke sette seg ned å holde kjeft, skulle vaske bordet mitt hvert 10. minutt, ble oppgitt for at han ikke fikk klapp på skulderen for dette. til slutt tigget han taxipenger for han merka jeg ikke ville ha han der lenger haha.

skaffte et brett med gule valler igår (5mg roche) så Im Good Får dele ut resten av de blå DRITTpillene til hvem enn som vil ha dem
Sitat av alexnorge Vis innlegg
det finnes bare et virkestoff i valium, og det er diazepam, så det er det dummeste jeg hat hørt, og at pillene er depot betyr at de har noe i pillene, som gjør at virkestoffe løser seg opp litt etter litt i systemet, så de funker lengre, har aldri hørt om depot valium før, men vet at man blant annet kan få 3mg xanor depot.
Vis hele sitatet...
Alle med litt vett i hodet veit jo dette..Det der er bare typisk salgsprat fra lowlife dealere uten moral eller hjerne.
Sitat av FilaVelur Vis innlegg
kompis kjøpte 10 av dem, tok dem alle på likt og drakk en del øl. motbydelig oppførsel, klarte ikke sette seg ned å holde kjeft, skulle vaske bordet mitt hvert 10. minutt, ble oppgitt for at han ikke fikk klapp på skulderen for dette. til slutt tigget han taxipenger for han merka jeg ikke ville ha han der lenger haha.

skaffte et brett med gule valler igår (5mg roche) så Im Good Får dele ut resten av de blå DRITTpillene til hvem enn som vil ha dem
Vis hele sitatet...
goe gamle gule roche ja, dem er jo ialfall bankers syntes etizolam er fine piller jeg, men teit og selge dem som valium når det ikke er det. blåe valium er jeg blitt veldig skeptisk til de siste åra, er mere og mere falske ute og går, men har i det siste kommet mere og mere 10mg valium hvite i blitsere i oslo ialfall, og dissa er veldig fine
Sitat av alexnorge Vis innlegg
goe gamle gule roche ja, dem er jo ialfall bankers syntes etizolam er fine piller jeg, men teit og selge dem som valium når det ikke er det. blåe valium er jeg blitt veldig skeptisk til de siste åra, er mere og mere falske ute og går, men har i det siste kommet mere og mere 10mg valium hvite i blitsere i oslo ialfall, og dissa er veldig fine
Vis hele sitatet...
Synes faktisk etizolam er bedre enn valium jeg.Ja,er masse 10mg diazepam på brett i Oslo om dagen,billig er dem å viss du pruter litt.Er sigøynerne som smugler dem inn i landet,så dem gjør jo noe bra for byen
▼ ... flere år senere ... ▼
Blå valium er 10 mg ,de kommer også i form av gule ,røde ,lysegrønne, kommer helt An på hvilket land de kommer fra...



15-20 uten å merke noe? Jeg kjenner en svak rus på 2-5 mg. At rusen tar lang tid før den inntreffer er jeg totalt uenig i, på tom mage kjenner jeg Etizolam så og si umiddelbart. men så skal det sies at vi alle er forskjellige og det er så og si umulig for oss å vite 100% hva TS sitter med.

Edit: de blåe på 1 mg har så og si 0 effekt på meg annet en litt sløvhet, mens røde 1mg/2mg har funket ypperlig. kan hende de blåe jeg fikk var av dårlig batch da..[/quote]
Sitat av Pilllzzzz76 Vis innlegg
Blå valium er 10 mg ,de kommer også i form av gule ,røde ,lysegrønne, kommer helt An på hvilket land de kommer fra...



15-20 uten å merke noe? Jeg kjenner en svak rus på 2-5 mg. At rusen tar lang tid før den inntreffer er jeg totalt uenig i, på tom mage kjenner jeg Etizolam så og si umiddelbart. men så skal det sies at vi alle er forskjellige og det er så og si umulig for oss å vite 100% hva TS sitter med.

Edit: de blåe på 1 mg har så og si 0 effekt på meg annet en litt sløvhet, mens røde 1mg/2mg har funket ypperlig. kan hende de blåe jeg fikk var av dårlig batch da..
Vis hele sitatet...
[/quote]

9 år senere 🤣🤣🤣