Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3393
Hei.

Jeg og noen kompisser skal nå røyke en weed som heter bubblegum. Sikker på at noen av dere har prøvd denne før, eller hvertfall hørt litt om den. Er den bra? Kan jeg liksom forvente meg en digg/syk rus?

EDIT : Hørt en del om denne. Har også hørt at den er utrolig bra, men jeg er ganske "lost" på akkurat dette, det er hvertfall grunnen til at jeg lagde denne tråden
Sist endret av prodigy420; 29. oktober 2011 kl. 00:04.
Om jeg husker rett i forhold til hva jeg har lest her inne, så skal bubblegum være noe av det beste?

Er vell ikke værre enn å bare søke litt rundt her inne, så får du nok mange svar =)
Jeg har røyket Bubblegum!
Det er en søt og herlig weed, meget sativa dominant om jeg minnes rusen korrekt.
Uansett er dette en knall weed! Langt over middels kvalitet!
Kos dere!
Husk at i Norge er det ikke sjelden at de som selger lover ak47, bubblegum eller northern lights. De aller fleste lyver for å pushe greiene sine raskere, men du får sikkert en god opplevelse uansett. Er den god, er den god, uavhengig av hva den heter
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Husk at i Norge er det ikke sjelden at de som selger lover ak47, bubblegum eller northern lights. De aller fleste lyver for å pushe greiene sine raskere, men du får sikkert en god opplevelse uansett. Er den god, er den god, uavhengig av hva den heter
Vis hele sitatet...
En kompiss av en vennine har selv bestilt frø fra utlandet, og plantet under "perfekte forhold". Så jeg er sikker på at det er bubblegum
Sitat av prodigy420 Vis innlegg
En kompiss av en vennine har selv bestilt frø fra utlandet, og plantet under "perfekte forhold". Så jeg er sikker på at det er bubblegum
Vis hele sitatet...
Da er det bare å si: Kos deg, du kommer til å ha en hyggelig aften.
Jeg har også røyket BG. Som walter white skriver, den er veldig søt. husker at det å pusse tennene for man røyker en jonas ga en ekstra søt smak. kos deg!
Høres ut som du bare kan se fram til en knall kveld her,
Etter hva jeg har lest før så er Bubblegum en veldig god strain når det kommer til pain-relief.

Sakset fra http://www.medicalmarijuanastrains.com/bubblegum/

Effects: Night time use. Provided powerful medicinal effects. Worked great for pain, relaxing and anti-anxiety. I was expecting more of a sativa like effect, but it felt like it was more on the heavy indica side. I was on verge of being couched locked, but still very energetic at the same time. One bowel from the volcano was more than enough to get er’ done. (8/10)
boble brunt? er vel det samme som boblegum vis det er et du hevder at det er så skal det ikke mye til før du havner i "stein aldern:P"
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
boble brunt? er vel det samme som boblegum vis det er et du hevder at det er så skal det ikke mye til før du havner i "stein aldern:P"
Vis hele sitatet...
"boble brunt" eller boblings er strengt talt ikke det samme som bubblegum, all den tid boblebrunt er hasj, mens bubblegum er en spesifikk strain av weed.
UPDATE : Bubblegum var over all forventning. Hvis muligheten byr seg, vil jeg annbefale å prøve det!
Bubblegum er meget tasty og god
Bubblegum skal ha god smak og lukte tyggegummi. Jeg mener det er en ca. 50/50 indica/sativa krysning, og at
rusen skal være euforisk og medium sterk.

Men dette er på papiret (genetikk) - det viktigste er hvordan den har blitt dyrket og høstet.

Se: http://www.kindgreenbuds.com for info om cannabis-gener.
Sist endret av sonmarak; 2. november 2011 kl. 16:56.
Sånn rent faktamessig så er ikke bubblegum noe av det sterkeste du får, men greit høyt oppe på skalaen blant de bedre.
Når det kommer til personlige erfaringer, må jeg bare si at dette er noe av det beste jeg vet. Det absolutt beste jeg har sett, smakt og opplevd var en bubblegum x blueberry. Kort og godt; Bubblegum er som du opplevde, svært bra.
Sitat av prodigy420 Vis innlegg
En kompiss av en vennine har selv bestilt frø fra utlandet, og plantet under "perfekte forhold". Så jeg er sikker på at det er bubblegum
Vis hele sitatet...
Ah, så det sto på Internett. Da er jo informasjonen 100% korrekt uansett.

Men nok om det. Kan kun snakke av personlig erfaring:
Bubblegum synes jeg har en litt underlig ettersmak jeg aldri har blitt helt fortrolig med. Den gir(for meg) en mild behagelig sativa stigning, en rus som stiger jevnt. Setter gjerne veldig god stemning i ett rom. Spille kort ble utrolig utfordrende og jævlig morsomt.

Jentene jeg kjenner som røyker har dog erklært Bubblegum som deres absolutte favoritt. Ingen over ingen ved siden.

Alt kommer ned til smak ;-)
Sist endret av MagicalTrevor; 9. november 2011 kl. 16:59.
Sitat av MagicalTrevor Vis innlegg
Ah, så det sto på Internett. Da er jo informasjonen 100% korrekt uansett.
Vis hele sitatet...
Bestiller fra frø fra seriøse forhandlere så får man som oftest riktig vare/det man er lovt...Vet at det var forhandlere før som solgte akkurat samme type frø, men bare under xx forskjellige navn/strains..
Dog, disse butikkene gikk ad dundas rimelig fort =)

Ang topic, Bubblegum & Jack Herer? var en av mine favs når jeg var innom Amsterdam en tur..Bynner tho og bli en del år siden :/